Heb zelf een 1.2i rl

vind t leuker als tom t probeertrobclio16V schreef:Ik word er elke dag aan herinnerd als ik in en uit de wagen probeer te komen.
Was ook meteen het enige mooieIvo8hoven schreef:Ooit lang geleden had ik ook zo'n mooi buizenframe in mn GT......
Wie, hij of het buizenframe?jochem de haas schreef:Was ook meteen het enige mooieIvo8hoven schreef:Ooit lang geleden had ik ook zo'n mooi buizenframe ......
ik hoop voor je voor een leuk en zacht prijsje...Gecko298 schreef:???????? weet ik niet......kan hem 2de hands kopen maar die gene heeft er geen foto van
Ja ja en ik heb hem vorige week overgenomen van mijn zus voor de spotprijs van 150,-Floris schreef:ik hoop voor je voor een leuk en zacht prijsje...Gecko298 schreef:???????? weet ik niet......kan hem 2de hands kopen maar die gene heeft er geen foto van
ik heb die van mij destijds verkocht voor 200 euro.
(belachelijk eigenlijk, maarja, alles voor de club)
Staat er en de prijs is trouwens onderhandelbaarTino schreef:Ik zeg maak maar een advertentie aan in RTC-Markt.Edwin16v schreef:Ik verkoop mijn Devil rolkooi.
Iemand interesse???
He Edwin is dit dezelfde kooi die voor 250,- te koop staat ???????Edwin16v schreef:Ja ja en ik heb hem vorige week overgenomen van mijn zus voor de spotprijs van 150,-Floris schreef:ik hoop voor je voor een leuk en zacht prijsje...Gecko298 schreef:???????? weet ik niet......kan hem 2de hands kopen maar die gene heeft er geen foto van
ik heb die van mij destijds verkocht voor 200 euro.
(belachelijk eigenlijk, maarja, alles voor de club)