duidelijk een beter plan ja, Bad Boys II is leukdtune_stefan schreef:Oke, dan ben ik er wel uit, ik ga voor Bad Boys II

En hoe wassiedtune_stefan schreef:Oke, dan ben ik er wel uit, ik ga voor Bad Boys II
In Hell dus. 1 word: restec-pjean-paul schreef:straks ff hell kijken met jan kloot van damme
ja zo'n beetje alle afleveringen al wel es gezien, is wel grappig ja.SToRM666 schreef:Iemand al eens scrapheap challenge gezien op Discovery? Dan gaan ze bijv. van sloopauto's een bigfoot maken enzo.
onder welke steen lag jij, bestaat al eeuwenSToRM666 schreef:Iemand al eens scrapheap challenge gezien op Discovery? Dan gaan ze bijv. van sloopauto's een bigfoot maken enzo.
Eindelijk een aflevering die ik nog niet gezien had.Tom schreef:heb het gister nog gezien. Toen was er een extra lange aflevering met drie teams waarin ze 20 uur de tijd hadden. Ze moesten dit keer een vliegtuig maken. En die dingen VLOGEN serieus GOED!!
Ik ga ook zo snel mogelijk!jeroen.k schreef:Gisteren naar een marathonuitzending van Lord of the Rings geweest...
Deel I is goed, deel II is een stuk beter...en deel III overtreft ze allebei!![]()
![]()
Echt een wereldfilm voor de liefhebber!
ik wil wel van een dvd ff een divx maken en naar je opsturen ,kan wel ff duren (moet nog 2 dagen werken,daarna tijd genoeg)Jasper16v schreef:Stuur ff naar mij, ik ken ze nog niet
*schaam*