Afmetingen van een 21 turbo blok
Hoi allen,
Ik ben op zoek naar de maten van een 21 turbo blok. Als er mensen zijn met foto`s van een 21 turbo motor dan kun je ze gerust posten. Dan kan ik ongeveer met de maten en de foto`s inschatten of het gaat passen ja of te nee.
Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar de maten van een 21 turbo blok. Als er mensen zijn met foto`s van een 21 turbo motor dan kun je ze gerust posten. Dan kan ik ongeveer met de maten en de foto`s inschatten of het gaat passen ja of te nee.
Alvast bedankt
There will be plenty of time to rest when your dead
wattissie nou weer van plan?

???catrinus schreef:Gezocht. Golf 4 carrosserie
-
Hallo catrinus
Ik geloof dat bij Holrop in oude Haske nog 2 van deze blokjes liggen.
Daar zou je ze als uitgebreide info uitblijft ook kunnen meten.
Ik ben daar ook wezen passen en meten.
Maar het is best een eindje rijden van Heereveen en weer terug.
Succes!
(ben je een vervanger voor je 1.7 turbo aan het zoeken?
)
Ik geloof dat bij Holrop in oude Haske nog 2 van deze blokjes liggen.

Daar zou je ze als uitgebreide info uitblijft ook kunnen meten.
Ik ben daar ook wezen passen en meten.
Maar het is best een eindje rijden van Heereveen en weer terug.
Succes!

(ben je een vervanger voor je 1.7 turbo aan het zoeken?

Laatst gewijzigd door GTTprutser op do 20 nov 2003 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
owkeej 
Tough job om een 21 turbo blok in een GTT te krijgen. Met die spruitstukken die daar op zitten, en dan ook nog eens het probleem dat de oriëntatie van het blok (en de bak!) anders is... wow.
-
Er was geloof ik wel weer een verschil is tussen F1 en F2 21 turbo.
Namelijk.
-F1 blok in de lengte vd.auto.
-F2 blok in de breedte v. aoto.
nagel me er niet op vast maar het was geloof ik wel zoiets
.
Where are the 21Turbo experts? 
Namelijk.
nagel me er niet op vast maar het was geloof ik wel zoiets

-
En onder zo'n golf 4 bumper kun je een mooie intercooler kwijt toch? 

-
catrinus schreef:Nee die golf 4 wil ik ergens anders voor gaan gebruiken
BANGERRACEN!!!!!!!!
Daar zijn ze voor gemaakt........
Sterker nog: ze zien er allemaal zo uit alsof ze allemaal al een keer een bangerrace hebben gereden

-
Maar serieus (VW Golf 4 is dat niet, dat is lachwekkend
):
Zon 21 turbo blok in een 5je lepelen is niet te doen, ja, op 1 manier: achterin, in de lengte, met 21 bak.
Michel S. heeft dit idee ook ooit gehad/mee bezig geweest, en ik ken nog een gozer met een soortgelijk plan.
Voorin gaat haast niet, daar is de neus van een 5 te kort voor.
Dwars gaat ook niet lukken, en een JB/JC bak past niet zomaar......
Zon 21 turbo blok in een 5je lepelen is niet te doen, ja, op 1 manier: achterin, in de lengte, met 21 bak.
Michel S. heeft dit idee ook ooit gehad/mee bezig geweest, en ik ken nog een gozer met een soortgelijk plan.
Voorin gaat haast niet, daar is de neus van een 5 te kort voor.
Dwars gaat ook niet lukken, en een JB/JC bak past niet zomaar......
-
Dat doe ik niet, maar het is onjuist!GTTprutser schreef:Er was geloof ik wel weer een verschil is tussen F1 en F2 21 turbo.
Namelijk.
nagel me er niet op vast maar het was geloof ik wel zoiets.
De enigste 21s met dwarse motor zijn de instappers met 1700 F motoren
-
yep, maar die heb ik niet 
catrinus schreef:Hoi allen,
Alvast bedankt
There will be plenty of time to rest when your dead
p.m je emailadres ffcatrinus schreef:catrinus schreef:Hoi allen,
Alvast bedankt
check your mail
groetjes

groetjes

De motor en de bak is bij mij uitgebouwd, ik zal je morgen even de afmetingen van het geheel geven.
hotmail ,dat duurt soms ff,zou er nu toch moeten zijncatrinus schreef:thnx jeroen
@gille:
Ik heb nog geen mail ontvangen
en i k tel weer nie zeker,want ken die lubkie nu van een 21T,ja hoe hij die moet mollen zekerIvo8hoven schreef:Robert001....., Menno.....Jeroen....????
![]()

[img]http://www.dawsons-cars.co.uk/images/ca ... side11.jpg[/img]Ivo8hoven schreef:Tja ik heb ooit een keer een foto gezien van een GTT met een Golf 4 neus....catrinus schreef:Nee die golf 4 wil ik ergens anders voor gaan gebruiken
maar hier ging het niet om

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik heb eens het idee gehad om het te doen. Maar na meten, kijken, denken en slapeloze nachten heb ik besloten om het niet te doen. De motor is namelijk te groot om hem voorin te hangen. En al zou je hem voorin krijgen gepropt, krijg je de koeling nergens kwijt.
Er is wel een GTT met een 21T blok. En die heeft gewoon het 21T blok met bak gepakt en dat achterin gemikt.
Dat werkt blijkbaar. en je hebt meteen achterwiel aandrijving. Alleen APK zal moeilijk worden vrees ik. En dat is een understatement.
Er is wel een GTT met een 21T blok. En die heeft gewoon het 21T blok met bak gepakt en dat achterin gemikt.
Dat werkt blijkbaar. en je hebt meteen achterwiel aandrijving. Alleen APK zal moeilijk worden vrees ik. En dat is een understatement.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Nope,
Tis in Engeland wel gelukt een 21turbo blok in een 5je te krijgen. Veel hakken en zagen met schutbord schijnt......
Kga wel eens zoeken............
Tis in Engeland wel gelukt een 21turbo blok in een 5je te krijgen. Veel hakken en zagen met schutbord schijnt......
ik heb ook al diverse engelse 5jes gezien waarbij ze beweerden dat er een 21Turbo blok in zat, maar dat bleek dan een 1.7 Turbo te zijn.Daaf (Davy) schreef:Nope,
rev it like a rental
Zit daar dan verschil in???Menno schreef:
ik heb ook al diverse engelse 5jes gezien waarbij ze beweerden dat er een 21Turbo blok in zat, maar dat bleek dan een 1.7 Turbo te zijn.

Ik denk trouwens wel dat je het blok erin krijgt. Maar dan ben je de neus eigenlijk zelf aan het bouwen. Dus lijkt me not done.
Maar de motor achterin, lijkt me echt een super ervaring. Denk dat je echt een super speeltje krijgt. Maar je kunt er zo weinig mee op de weg vrees ik.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.