ACT: Films&Series

Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

-Ray- schreef: maar die in nijmegen niet :D
klopt! Kom je daar vaker dan???
-Ray-
Contacteer:

liefst wel, tis alleen niet om de hoek ...
Immer wieder die verdammte Holländer
iwi

Tom schreef:20.30 de matrix op TV vanavond. Ik hem nog steeds niet gezien (schaam), dus denk dat ik maar effe moet gaan kijken
Volgens mij heb je niets gemist als je de Matrix niet kn... Ik ga ook echt niet naar deel 2 en 3 (N) (N)
Haas

deel 2 is al heelmaal zaad...vooral als meneer de supergod ineens kan vliegen en trinity weer tot leven wekt...wat een skait!! Mensen liepen op dat moment echt serieus de bios uit, goede zaak (Y) Ik niet, had me bier nog niet op ;)
Haas

-Ray- schreef:liefst wel, tis alleen niet om de hoek ...
is idd voor jou wel jammer ja...Voor mij valt t mee, 20 min cruisen :worship: Matrixx is wel cool, alleen moet je wel op de goede dagen komen, soms is t echt boerenavond daar ofzo...(N) Axxelarator is wel cool...rost u maar >-)
Marcel B.

Sja, als je er niet van houdt, ga er dan ook niet naar kijken :)
Don't walk the grass... smoke it
Tom
Moderator
Car: MB

ik ben ook noooit zoŽn fan die crap. Wat denk je waarom ik nog steeds geen een deel gezien heb :wink: . Maar ja, vanavond toch niets nuttigs te doen.......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

~Haas~ schreef:deel 2 is al heelmaal zaad...vooral als meneer de supergod ineens kan vliegen en trinity weer tot leven wekt...wat een skait!! Mensen liepen op dat moment echt serieus de bios uit, goede zaak (Y) Ik niet, had me bier nog niet op ;)
vond het zon goeie film dat ik niet eens meer op kon staan...... :beer: Of lag dat nu toch aan het bier???? :wink: :beer:
Haas

Marcel B. schreef:Sja, als je er niet van houdt, ga er dan ook niet naar kijken :)
mwah, deel 1 vond ik wel geinig..en ja, de hele vriendengroep ging, dus ja, dan kun je niet achterblijven :) Gelukkig was ik niet de enigste die m reet vond. Maar goed, voor degenen die m wel leuk vond, mooi (Y) :D
Tom
Moderator

tot nu toe vind ik hem nog wel gaan
Marcel B.

Tom schreef:tot nu toe vind ik hem nog wel gaan
et wordt alleen maar beter :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zojuist was er een vette special over de meeting op Magny Cours op Motors TV! :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

ik kwam net een stukje mislukte "blik op de weg" tegen op SBS6.

Sinds wanneer is dat er dan op??? Vond de originele beter.

Gr.Frits
Tom
Moderator

jammer dat ie die gemist het (N)

(wel vet he, die meeting >-) )
jeroen.k

iwi schreef:
Tom schreef:20.30 de matrix op TV vanavond. Ik hem nog steeds niet gezien (schaam), dus denk dat ik maar effe moet gaan kijken
Volgens mij heb je niets gemist als je de Matrix niet kn... Ik ga ook echt niet naar deel 2 en 3 (N) (N)
Als je van het genre houdt is het een goede film...ik geniet er dus wel van...mar zo vindt ik exiztenz ook een geweldige film en natuurlijk Spiderman, The Crow, The Hulk, Daredevil, X-Men...Batman...

Ben echt b-tje superhelden freak...vooral Marvel! :D
Marcel B.

daredevil vond ik echt zwaar tegenvallen :(
Tom
Moderator

ik houd eigenlijk niet zo van dat soort films maar hij viel me totaal niet tegen.
Jasper16v

jeroen.k schreef:
iwi schreef:
Als je van het genre houdt is het een goede film...ik geniet er dus wel van...mar zo vindt ik exiztenz ook een geweldige film en natuurlijk Spiderman, The Crow, The Hulk, Daredevil, X-Men...Batman...

Ben echt b-tje superhelden freak...vooral Marvel! :D
X-men is goed, maar de rest :s
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film. :(

X-Men (de eerste) heb ik gezien en vond ik erg cool. Heb geen idee hoe het met de 2e zit.

Ik vind toch dat ze dit soort dingen lekker als tekenfilm moeten houden. Da's toch mooier! (Y)
jeroen.k

Daredevil vondt ik juist 1 van de betere! :D Lekker donkere setting..hou ik wel van! :D De rest is ook meer jeugd-sentiment...en X-Men roeleerde altijd al! Vooral Wolverine...

The Crow (de 1e film) is gewoonweg geniaal....(ook een "superheld-achtige strip verfilming)

Zit nu nog te wachten op een film over The Fantastic 4...The Silversurfer...en een nieuwe van The Punisher (wellicht in combinatie met Spiderman! :p )

Maar moet zeggen dat het genre wel redelijk verzadigd is...Faust past ook in het rijtje thuis (maar nog niet gezien), Spawn is wat dat betreft ook vet (als je kan accepteren dat de special effects redelijk slecht zijn vanwege het lage budget)...heeerlijk gewoon :D :D :D
jeroen.k

Merijn schreef:Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film. :(

X-Men (de eerste) heb ik gezien en vond ik erg cool. Heb geen idee hoe het met de 2e zit.

Ik vind toch dat ze dit soort dingen lekker als tekenfilm moeten houden. Da's toch mooier! (Y)
Tekenfilm is uiteraard ook vet..maar ik vindt de verfilmingen echt smullen hoor! :D Wordt ook veel meer geld in gestoken en dat is te zien! :D Spiderman is op zich een beetje teveel inleidend en opbouwend naar een deel 2 lijkt het wel..dat is wel jammer...maar "Amerika is het beste film?" Dat heb ik er niet echt van opgemaakt...care to explain? :) X-Men 2 is (naar mijn mening) net zo goed als deel 1...goede opvolger...The Hulk zullen een hoop mensen ook niet zo wat vinden denk ik, want de inleiding is wat lang en het verhaal slapjes...maar ik heb er zeker van genoten (ik geniet van dat soort films 10 keer meer dan 2f2f)
Vos

Als het beeld maar beweegt :D :lol: Ben 1 x in slaap gevallen in de bios tijdens de film Traffic met Caterina Zeta Jones (S) (S) pffff word er nu weer moe van als ik er aan denk....
Clio 16v.....
Jasper16v

Merijn schreef:Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film. :(

Ik vind X2 beter dan X-men, omgekeerde van The Matrix, waarbij deel 2 mwa was...
jeroen.k

Uit recencies maak ik op dat Matrix 3 helemaal slecht is...maar ik denk dat ik er evengoed wel van kan genieten! :D

Alleen blijf je met een hoop vragen zitten...wat ik dus al dacht, dat vindt ik erg jammer voor een afsluitende sequel...
Ollie

Vosje schreef:Als het beeld maar beweegt :D :lol: Ben 1 x in slaap gevallen in de bios tijdens de film Traffic met Caterina Zeta Jones (S) (S) pffff word er nu weer moe van als ik er aan denk....
Traffic was zeker weten een goede film, hele coole stijl van filmen vind ik. En dochtertlief was niet misselijk...alleen beetje zonde dat ze zich liet nemen voor wat drugs :wink:
Jasper16v

jeroen.k schreef:Uit recencies maak ik op dat Matrix 3 helemaal slecht is...maar ik denk dat ik er evengoed wel van kan genieten! :D

Alleen blijf je met een hoop vragen zitten...wat ik dus al dacht, dat vindt ik erg jammer voor een afsluitende sequel...
Als je 1 en 2 gezien hebt, moet je 3 ook zien :)
Ik heb er express nog nix over gelezen, blijft het nog beetje een verrassing ;)
Marcel B.

Vanavond naar The Matrix Revolutions geweest, en ik vind em vet :worship:

Anders dan de andere twee, misschien niet meer het fantastische verhaal van 1... maar zeker geweldig gemaakt!

Komt een beetje traag op gang, maar als et eenmaal actie is, houdt et ook niet meer op totdat de film is afgelopen (Y)
Jasper16v

kga strax als goed is heen
Vos

(S)
Clio 16v.....
martin rs

vanaaf weer 24!!!!
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Ollie schreef:
Vosje schreef:Als het beeld maar beweegt :D :lol: Ben 1 x in slaap gevallen in de bios tijdens de film Traffic met Caterina Zeta Jones (S) (S) pffff word er nu weer moe van als ik er aan denk....
Traffic was zeker weten een goede film, hele coole stijl van filmen vind ik. En dochtertlief was niet misselijk...alleen beetje zonde dat ze zich liet nemen voor wat drugs :wink:
Wij vielen ook in slaap!! :lol: We hebben hem maar stop gezet, wat een trage en slechte film zeg.
Jasper16v

Vanavond Memento op Yorin, 22.00 uur !!!

http://imdb.com/title/tt0209144/

1 van de beste films aller tijden !!
Stefan S.

Heeft iemand de film Tears of the Sun al gezien en hoe is ie? Ik zit te twijfelen of we naar deze film gaan of naar Bad Boys II
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Tears of the sun is toch met Bruceje? Is opzichwel een leuke film met een hoog heldengehalte alleen issie een beetje langdradig....

Ik kan je Bad Boys 2 aanraden, als je deel 1 tof vondt, dan vind je deze ook super! Lekkere humor zit erin en de nodige actie!
* Stefan T-SPORT *
Stefan S.

Oke, dan ben ik er wel uit, ik ga voor Bad Boys II :D
Plaats reactie