klopt! Kom je daar vaker dan???-Ray- schreef: maar die in nijmegen niet
ACT: Films&Series
liefst wel, tis alleen niet om de hoek ...
Immer wieder die verdammte Holländer
Volgens mij heb je niets gemist als je de Matrix niet kn... Ik ga ook echt niet naar deel 2 en 3Tom schreef:20.30 de matrix op TV vanavond. Ik hem nog steeds niet gezien (schaam), dus denk dat ik maar effe moet gaan kijken

deel 2 is al heelmaal zaad...vooral als meneer de supergod ineens kan vliegen en trinity weer tot leven wekt...wat een skait!! Mensen liepen op dat moment echt serieus de bios uit, goede zaak
Ik niet, had me bier nog niet op 

is idd voor jou wel jammer ja...Voor mij valt t mee, 20 min cruisen-Ray- schreef:liefst wel, tis alleen niet om de hoek ...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
vond het zon goeie film dat ik niet eens meer op kon staan......~Haas~ schreef:deel 2 is al heelmaal zaad...vooral als meneer de supergod ineens kan vliegen en trinity weer tot leven wekt...wat een skait!! Mensen liepen op dat moment echt serieus de bios uit, goede zaakIk niet, had me bier nog niet op

Project: GTT Blue Sport
mwah, deel 1 vond ik wel geinig..en ja, de hele vriendengroep ging, dus ja, dan kun je niet achterblijvenMarcel B. schreef:Sja, als je er niet van houdt, ga er dan ook niet naar kijken

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik kwam net een stukje mislukte "blik op de weg" tegen op SBS6.
Sinds wanneer is dat er dan op??? Vond de originele beter.
Gr.Frits
Sinds wanneer is dat er dan op??? Vond de originele beter.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Als je van het genre houdt is het een goede film...ik geniet er dus wel van...mar zo vindt ik exiztenz ook een geweldige film en natuurlijk Spiderman, The Crow, The Hulk, Daredevil, X-Men...Batman...iwi schreef:Volgens mij heb je niets gemist als je de Matrix niet kn... Ik ga ook echt niet naar deel 2 en 3Tom schreef:20.30 de matrix op TV vanavond. Ik hem nog steeds niet gezien (schaam), dus denk dat ik maar effe moet gaan kijken![]()
Ben echt b-tje superhelden freak...vooral Marvel!

X-men is goed, maar de restjeroen.k schreef:Als je van het genre houdt is het een goede film...ik geniet er dus wel van...mar zo vindt ik exiztenz ook een geweldige film en natuurlijk Spiderman, The Crow, The Hulk, Daredevil, X-Men...Batman...iwi schreef:Volgens mij heb je niets gemist als je de Matrix niet kn... Ik ga ook echt niet naar deel 2 en 3Tom schreef:20.30 de matrix op TV vanavond. Ik hem nog steeds niet gezien (schaam), dus denk dat ik maar effe moet gaan kijken![]()
Ben echt b-tje superhelden freak...vooral Marvel!

Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film. 
X-Men (de eerste) heb ik gezien en vond ik erg cool. Heb geen idee hoe het met de 2e zit.
Ik vind toch dat ze dit soort dingen lekker als tekenfilm moeten houden. Da's toch mooier!

X-Men (de eerste) heb ik gezien en vond ik erg cool. Heb geen idee hoe het met de 2e zit.
Ik vind toch dat ze dit soort dingen lekker als tekenfilm moeten houden. Da's toch mooier!

Daredevil vondt ik juist 1 van de betere!
Lekker donkere setting..hou ik wel van!
De rest is ook meer jeugd-sentiment...en X-Men roeleerde altijd al! Vooral Wolverine...
The Crow (de 1e film) is gewoonweg geniaal....(ook een "superheld-achtige strip verfilming)
Zit nu nog te wachten op een film over The Fantastic 4...The Silversurfer...en een nieuwe van The Punisher (wellicht in combinatie met Spiderman!
)
Maar moet zeggen dat het genre wel redelijk verzadigd is...Faust past ook in het rijtje thuis (maar nog niet gezien), Spawn is wat dat betreft ook vet (als je kan accepteren dat de special effects redelijk slecht zijn vanwege het lage budget)...heeerlijk gewoon

The Crow (de 1e film) is gewoonweg geniaal....(ook een "superheld-achtige strip verfilming)
Zit nu nog te wachten op een film over The Fantastic 4...The Silversurfer...en een nieuwe van The Punisher (wellicht in combinatie met Spiderman!

Maar moet zeggen dat het genre wel redelijk verzadigd is...Faust past ook in het rijtje thuis (maar nog niet gezien), Spawn is wat dat betreft ook vet (als je kan accepteren dat de special effects redelijk slecht zijn vanwege het lage budget)...heeerlijk gewoon

Tekenfilm is uiteraard ook vet..maar ik vindt de verfilmingen echt smullen hoor!Merijn schreef:Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film.

Ik vind X2 beter dan X-men, omgekeerde van The Matrix, waarbij deel 2 mwa was...Merijn schreef:Spiderman is echt om te janken, vind ik... Ik heb 'm in de bioscoop gezien, maar het was gewoon een 'Amerika is de beste'-film.
Uit recencies maak ik op dat Matrix 3 helemaal slecht is...maar ik denk dat ik er evengoed wel van kan genieten! 
Alleen blijf je met een hoop vragen zitten...wat ik dus al dacht, dat vindt ik erg jammer voor een afsluitende sequel...

Alleen blijf je met een hoop vragen zitten...wat ik dus al dacht, dat vindt ik erg jammer voor een afsluitende sequel...
Traffic was zeker weten een goede film, hele coole stijl van filmen vind ik. En dochtertlief was niet misselijk...alleen beetje zonde dat ze zich liet nemen voor wat drugsVosje schreef:Als het beeld maar beweegt![]()
Ben 1 x in slaap gevallen in de bios tijdens de film Traffic met Caterina Zeta Jones
![]()
pffff word er nu weer moe van als ik er aan denk....
Als je 1 en 2 gezien hebt, moet je 3 ook zienjeroen.k schreef:Uit recencies maak ik op dat Matrix 3 helemaal slecht is...maar ik denk dat ik er evengoed wel van kan genieten!

Ik heb er express nog nix over gelezen, blijft het nog beetje een verrassing

Vanavond naar The Matrix Revolutions geweest, en ik vind em vet
Anders dan de andere twee, misschien niet meer het fantastische verhaal van 1... maar zeker geweldig gemaakt!
Komt een beetje traag op gang, maar als et eenmaal actie is, houdt et ook niet meer op totdat de film is afgelopen

Anders dan de andere twee, misschien niet meer het fantastische verhaal van 1... maar zeker geweldig gemaakt!
Komt een beetje traag op gang, maar als et eenmaal actie is, houdt et ook niet meer op totdat de film is afgelopen

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
Wij vielen ook in slaap!!Ollie schreef:Traffic was zeker weten een goede film, hele coole stijl van filmen vind ik. En dochtertlief was niet misselijk...alleen beetje zonde dat ze zich liet nemen voor wat drugsVosje schreef:Als het beeld maar beweegt![]()
Ben 1 x in slaap gevallen in de bios tijdens de film Traffic met Caterina Zeta Jones
![]()
pffff word er nu weer moe van als ik er aan denk....

Vanavond Memento op Yorin, 22.00 uur !!!
http://imdb.com/title/tt0209144/
1 van de beste films aller tijden !!
http://imdb.com/title/tt0209144/
1 van de beste films aller tijden !!
-
- Contacteer:
Tears of the sun is toch met Bruceje? Is opzichwel een leuke film met een hoog heldengehalte alleen issie een beetje langdradig....
Ik kan je Bad Boys 2 aanraden, als je deel 1 tof vondt, dan vind je deze ook super! Lekkere humor zit erin en de nodige actie!
Ik kan je Bad Boys 2 aanraden, als je deel 1 tof vondt, dan vind je deze ook super! Lekkere humor zit erin en de nodige actie!
* Stefan T-SPORT *