ACT: Films&Series
Blijft gewelidig de bauers. Beter dan al die andere suffe real life soaps. O en the ozbournes rulen ook-Ray- schreef:net weer ff de bauers gekeken, das pas nederlandse top-teevee!

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Now: Top Gear @ Veronisucks.
-
- Moderator
- Car: MB
whaha, ik ook. Kon het niet laten. Prachtig dat ie zo zat te jammeren om zijn koelkast-Ray- schreef:net weer ff de bauers gekeken, das pas nederlandse top-teevee!

ik vond de pfafs ook altijd wel leuk. Die weten iig wat een feestje is zeg

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Als Petertje niet op TV was dan had ik zeker de Bauers gekeken, lachen man.Tom schreef:whaha, ik ook. Kon het niet laten. Prachtig dat ie zo zat te jammeren om zijn koelkast-Ray- schreef:net weer ff de bauers gekeken, das pas nederlandse top-teevee!![]()
ik vond de pfafs ook altijd wel leuk. Die weten iig wat een feestje is zeg

ik zag nog dat een van die gedupeerde in een blauwe clio 16v reedMerijn schreef:Wederom een vette aflevering van Peter R. de Vries!Zoals gewoonlijk werd de politie door eigen toedoen weer vet vool paal gezet!
En dan vinden ze het gek dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de politie!

Het is inderdaad te gek voor woorden hoe de politie hiermee omgaat..Merijn schreef:Wederom een vette aflevering van Peter R. de Vries!Zoals gewoonlijk werd de politie door eigen toedoen weer vet vool paal gezet!
En dan vinden ze het gek dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de politie!

Mooi he, hoe hij dat dan doet met dat koffertje.

Heeft een van jullie vorige week ook gekeken? Toen vond ik het onderwerp echt helemaal niets, maar gister is alles weer goed gemaakt.

Helaas had die Clio16V (nog) geen RTC kenmerken.

-
- Moderator
die actie met dat koffertje is wel een beetje dubieus natuurlijk. Ook petertje kan niet alles maken vind ik.
Politie was idd lekker op dreef. Ik denk dat ze aan het spelen waren met hun laserguns
Politie was idd lekker op dreef. Ik denk dat ze aan het spelen waren met hun laserguns

Waarom? Stel je voor dat het was gestolen uit de niet afgeloten, onverzekerde Mercedes!Tom schreef:die actie met dat koffertje is wel een beetje dubieus natuurlijk. Ook petertje kan niet alles maken vind ik.

Anders hadden die gedupeerde het waarschijnlijk wel meegenomen als Peter het niet deed..
Die bedragen naar die Zwitserse rekening waren ook niet mis!!

Politie Nederland in deze zaak:
- Oneindige onderlinge discussie of ze iemand mogen aanhouden.
- Koffertje leek ze niet belangrijk genoeg.
- Onverzekerde Mercedes mag gelijk weer worden meegenomen.
- Totaal geen prioriteit aan de zaak.
- En ga zomaar door.
Wat een lachertje!!
-
- Moderator
omdat niet iedere wild vreemde in iemand zijn auto mag neuzen. Dit is gewoon stelen vind ik. Over de reden kun je twisten daar heb je gelijk in. Maar in principe is ie natuurlijk hartstikke fout bezig. En vanuit die redenering had ie beter heel die bak op kunnen laden "stel je voor dat iemand anders het doet"
-
Ik heb gisteren even de DVD van 2F2F gekocht.
Ik vind het toch wel mooie film, vooral 1e stukje.
Ik vind het toch wel mooie film, vooral 1e stukje.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Nou heb 2f2f gisteren ook maar eens gezien...bij het begin waar een pick-up rustig optrekt en waarbij je dik piepende banden hoort moest ik al lachen...heb nog meer gelachen in de film...superdikke snelle auto's en dan gewoon een standaard gordeltje!
of klaarstaan aan de start voor een sprint met 1 hand aan ke stuur...en dan ook nog eens de hand waarmee je toch echt zal moeten schakelen!
Ook die continue vlammen uit de uitlaat waren wel vermakelijk en natuurlijk de snelheid van het licht die gehaald leek te worden als ze het N20 knopje indrukten! 
Desalniettemin een eeeuhm....vermakelijke film, maar het duurde wel even voordat ik doorhad dat er serieus een verhaal in zat!
Hij krijgt van mij een 6,5 
Daarna X-Men 2 ff gekeken en die krijgt van mij als Superhelden Fan van vroegah natuurlijk een dikke 8!
Ik geloof die X-Men shit nog eerder dan die 2f2f zooi! 

Desalniettemin een eeeuhm....vermakelijke film, maar het duurde wel even voordat ik doorhad dat er serieus een verhaal in zat!

Daarna X-Men 2 ff gekeken en die krijgt van mij als Superhelden Fan van vroegah natuurlijk een dikke 8!

@Jasper: Heb je het gezien gisteren?? Wat een aso's zijn het toch ook, he! Het ging echt te ver toen Bonjasky en Abidi op de grond lagen!
Al weet Abidi zelf ook wel hoe hij de regels moet overtreden.
Maar goed, ik denk dat Bonjasky een heel goede kans heeft voor het kampioenschap!

Maar goed, ik denk dat Bonjasky een heel goede kans heeft voor het kampioenschap!

Echt smerig van Sapp inderdaad tegen Bonjasky. Bonjasky had hem makkelijk gehad, je moet echt de eerste 30 seconden overleven tegen Sapp en je niet in de hoek laten drukken. Vind het zo mooi om te zien dat die Sapp na 30 secs. al ligt te hijgen 
Maar de conditie van Bonjasky leek me ook niet al te goed ? Was ook redelijk snel vermoeid...maar dat zal wel komen door de wilde acties van Sapp.
En erg jammer dat Hoost niet kon meedoen, was een leuke partij geweest tegen die Australier. Een goede kans om door te gaan.

Maar de conditie van Bonjasky leek me ook niet al te goed ? Was ook redelijk snel vermoeid...maar dat zal wel komen door de wilde acties van Sapp.
En erg jammer dat Hoost niet kon meedoen, was een leuke partij geweest tegen die Australier. Een goede kans om door te gaan.
Incasseren is echt zwaar! Misschien nog wel zwaarder dan klappen uitdelen... 
Maar ik vond het schitterend hoe hij het deed! Sapp kon gewoon staan wachten tot 'ie neergemaaid werd!
Wel jammer dat Sapp niet in de finale zit, evenals Hoost en Le Banner!

Maar ik vond het schitterend hoe hij het deed! Sapp kon gewoon staan wachten tot 'ie neergemaaid werd!

Wel jammer dat Sapp niet in de finale zit, evenals Hoost en Le Banner!

heheh... Ik ga nog niet in de buurt van hem staan, man... Moet je zien!
[img]http://www.washington.edu/alumni/column ... e_sapp.jpg[/img]
[img]http://www.washington.edu/alumni/column ... e_sapp.jpg[/img]
martix stinkt 
maar die in nijmegen niet

maar die in nijmegen niet

Immer wieder die verdammte Holländer