ACT: Films&Series
Effe een lijstje uit mijn hoofd:
Remy Bonjaski
Ernesto Hoost
Peter Aerst
Gerald (?) Venetiaan
Jerome le Banner
Bob Sapp
Ignasjov
Cyril Habidi
en nog een paar... Weet ik ff niet.
Marc Hunt doet helaas niet mee dit jaar.
Remy Bonjaski
Ernesto Hoost
Peter Aerst
Gerald (?) Venetiaan
Jerome le Banner
Bob Sapp
Ignasjov
Cyril Habidi
en nog een paar... Weet ik ff niet.
Marc Hunt doet helaas niet mee dit jaar.

-
- Contacteer:
nog een paar dagen en dan THE MATRIX REVOLUTIONS in de bios 

-
michel 16v schreef:nog een paar dagen en dan THE MATRIX REVOLUTIONS in de bios

...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Jongens jongens wat een paniek weer om niks 

Nou ok...maandag 15 december deel 1 en dan dinsdag 16 december deel 2 en deel 3 achter elkaar!
Compleet met buffet enzo 27,50 euro...geen geld!
En dan ben je nie gaar...die films zijn zo meesterlijk...dan vliegt de tijd 

Jawel hoor. Bad Taste was zijn eerste film. Deze heeft hij zonder budget gemaakt met een paar vrienden/collega's. Alle "special effects" uit die film heeft hij zelf gemaakt en dat is ook zijn grote kracht zeg maar...hij doet zoveel mogelijk zelf en krijgt daardoor op het witte scherm wat hij er op wil hebben. Bad Taste is een ongelovelijk succes geweest doordat hij special affects in zn film had waar in Hollywood grof voor betaald werd...en hij had het gratis...Ook kan je iemand zijn eerst film natuurlijk niet echt vergelijken met de laatste...Hierna heeft hij ook nog "Meet the Feebles" gemaakt. Een soort van muppet show film, maar dan met sex, drugs, rock en roll en moord...ook weer een redelijk zieke productie (wel grappig voor die tijd). Hierna nog een horrorfilm...Braindead. Een geweldige film voor de horrorliefhebber (helemaal om de gore humor). Maar ook weer helemaal Peter Jackson. Goede special effects en zoveel mogelijk zelf verzonnen/gemaakt. Duidelijk verschil met Bad Taste en Braindead is dat hij voor braindead een redelijk budget had en dus meer mogelijkheden. Toen hij gevraagd werd voor LOTR schrokken de producers ook redelijk terug aangezien zijn "kantoor" volhing met zn horror-gimmicks en posters...maar gezien zijn verleden en zijn oog voor detail was (en is) hij de geknipte persoon om LOTR te regiseren. En dat is ook gebleken! 
Hij gaat trouwens ook de remake van KingKong regiseren...lijkt me ook wel vet!

Hij gaat trouwens ook de remake van KingKong regiseren...lijkt me ook wel vet!

ik heb Bad Taste op DVDMerijn schreef:Braindead is inderdaad ook supervet!Heb ik laatst nog een keer zitten kijken.
Bad Taste heb ik op DVD aangeschaft. A definite must-have!
en Braindead op VHS
en natuurlijk de hele Nightmare On Elm Street serie (1 t/m 7)

Jep that's the one!
Heb Braindead op Divx en Bad Taste op DVD idd... 
Ferdy...heb je Nightmare on Elmstreet serie op DVD? Met NL-subs? Of heb je import? Ik heb in NL nog nooit een verzamel-box ofzo kunnen vinden...horror rulez!
Evil Dead 1...ook een topper!
(en Evil Dead 2 voor de humor acheraf...en deel 3 (hoe heet die film ook alweer) voor eeeuhm....nog meer humor hehe...)
Haloween enzo vinnik daarentegen weer ruk...zelfs H20 vindt ik slecht!!!
Texas Chainsaw Massacre is ook erg ok...en behoorlijk onbekend...Ginger Snaps...zeker de moeite om te zien als horror liefhebber!

Ferdy...heb je Nightmare on Elmstreet serie op DVD? Met NL-subs? Of heb je import? Ik heb in NL nog nooit een verzamel-box ofzo kunnen vinden...horror rulez!

Evil Dead 1...ook een topper!

Haloween enzo vinnik daarentegen weer ruk...zelfs H20 vindt ik slecht!!!
Texas Chainsaw Massacre is ook erg ok...en behoorlijk onbekend...Ginger Snaps...zeker de moeite om te zien als horror liefhebber!

heb die met NL subs ja.jeroen.k schreef: Ferdy...heb je Nightmare on Elmstreet serie op DVD? Met NL-subs? Of heb je import? Ik heb in NL nog nooit een verzamel-box ofzo kunnen vinden...horror rulez!
dit is geen DVD box,
die is er wel, maar das import en gaat tot deel 5
deze heb ik allemaal van de Free Ruk Shop, voor 14.99 per stuk

re-issues
Wederom een vette aflevering van Peter R. de Vries!
Zoals gewoonlijk werd de politie door eigen toedoen weer vet vool paal gezet!
En dan vinden ze het gek dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de politie!

En dan vinden ze het gek dat mensen geen vertrouwen meer hebben in de politie!
net weer ff de bauers gekeken, das pas nederlandse top-teevee! 

Immer wieder die verdammte Holländer