ACT: Clio Williams Deel 1
Ik ken dat ja. Auto's via marktplaats moet je toch soms mee uitkijken, want over de telefoon vertellen ze nooit wat eraan is. En dan ga je een heel eind rijden om te gaan kijken en dan is er vanalles aan, ik heb t ook gehad.
Ja inderdaad,,Kijk het had leuk geweest als alles knap was geweest,Ik vindt alleen dat je voor dat geld( 7000 euro) wel wat mag verwachten,,Maarja zoek wel eff verder,alle tijd,,he iemand mischien opzoek naar een mooie GTT 
-
- Moderator
- Car: Megane
na ja wees blij dat je niet verliefd bent geworden op de buiten kant waardoor je de mankementen als niet gezien mee namZERO-X schreef:Ja inderdaad,,Kijk het had leuk geweest als alles knap was geweest,Ik vindt alleen dat je voor dat geld( 7000 euro) wel wat mag verwachten,,Maarja zoek wel eff verder,alle tijd,,he iemand mischien opzoek naar een mooie GTT
Daar heb je helemaal gelijk in Pat,,ben gelukkig niet verliefd geworden HAHA,,Gelukkig heb ik wel wat kennis in huis om te zien of een auto knap is of niet Dat scheelt zeker een hoop..Was er ook in mijn eentje naartoe,Maarja
-
laat was hier nog iemand die iets poste over een Willi van 9000 euro, wellicht is dat iets wat je zoekt? Zag er iig goed uit (op de foto wel eens waar), plus had relatief gezien weinig km op de teller.
-
- Moderator
ja ik poste hem was idd een zeer strakke nette willie op foto dan he 
Ja is zekers mooi,,maar is net eff buiten het budget,,Het was ook wel makkelijk dat ik er mijn gtt bij kon inruilen Snap je,,Maarja als ik nu eerst mijn gtt kan verkopen dan is het allemaal wat makkelijker..Maarja je weet het nooit ,mischien is er wel iemand die juist een gtt zoekt,en zijn willie er voor wilt inruilen ?Robert dB. schreef:laat was hier nog iemand die iets poste over een Willi van 9000 euro, wellicht is dat iets wat je zoekt? Zag er iig goed uit (op de foto wel eens waar), plus had relatief gezien weinig km op de teller.
-
Nou gok hier maar niet op, denk dat die "vindkans" ongeveer 1% is.ZERO-X schreef:Maarja je weet het nooit ,mischien is er wel iemand die juist een gtt zoekt,en zijn willie er voor wilt inruilen ?
dacht dacht ik ookl ja,,Nou dan ga ik maar eens buurten of iemand mijn Gtt wilt kopen 

geef maar een pm als je intresse hebtFerdy schreef:wat wil je voor je gtt nog hebben dan ?
en hebbie er foto's van ergens ?

dat klopt ja 
Jeb,maar verders heeft ie geloof ik wel 't een en ander meegemaaktSMILLIAW schreef:en die = snel!Florus schreef:Williams Nr:3022 van Marcello staat ook tekoop hier op rtc markt,k#lere daar is de laatste 2 jaar het nodige aan verspijkert.

-
hey, ik lees net je verhaal. jammer dat het niets was.ZERO-X schreef:Nou jongens de koop met de williams gaat NIET door.Ik ben net langs die jongen geweest,Maar het is het allemaal net niet voor mijn gevoel,,BV de distributie riem moet vervangen worden,,Zo ook de stuurpomp..Pookknop,en jawel ook nog eens de oliedruk meter,want die deed het ook al niet,,aan de buitenkant gezien zag hij er best wel gaaf uit,,Ook had hij de 2 deuren laten spuiten vanwegekleine deukjes,,Dit was ook niet echt super gedaan,,paar verfpuntjes enzo..Toen we de kap opendeden,vroeg ik aan die jongen of hij de koelvloeistof wel eens bijvulde ,want die was best wel leeg,,MMMNeeeeeeeee alleen Olie af en toe..Daaruit bleek dus wel dat hij er niet veel van afwist,,iet dat dat ten nadele is hoor,,Maar mijn gevoel zegt mij dat ik het beter maar NIET kan doen,en lekker ga doorzoeken naar iets anders
Laatst gewijzigd door frank_williams op di 14 okt 2003 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: MB
laatst stond er een te koop voor meer dan 9 mille bij moree. ik ben toen wezen kijken maar dat ding was zeker strak !!! Hij was ook snel wegRobert dB. schreef:laat was hier nog iemand die iets poste over een Willi van 9000 euro, wellicht is dat iets wat je zoekt? Zag er iig goed uit (op de foto wel eens waar), plus had relatief gezien weinig km op de teller.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zo, eindelijk is 'ie binnen! Zaterdag ophalen en dan effe kijken wanneer ik ga knutselen.Merijn schreef:Ik kreeg zojuist een telefoontje van de dealer dat mijn stuurkolom nog niet binnen is. Hij is niet op voorraad in Belgie en Frankrijk en hij moet nu uit de fabriek komen.
Krijg ik tenminste wel een verse!

-
beetje dubieus,
hij staat niet op hun website (wel een evo6 overigens
)
hij staat niet op hun website (wel een evo6 overigens

Ik vind t ook altijd een beetje raar als ze eerst duizenden euro's investeren in een Willie en dat ze m een jaar later wegdoen. Maarja, t zal wel aan mij liggen hoor.....
-
ff www. er voor zetten, dan doet 'ie 't welFlorus schreef:Inderdaad,wou het niet gelijk zeggen.Frank M schreef:beetje dubieus,
hij staat niet op hun website (wel een evo6 overigens)
![]()
Website doet het bij mij niet eens.

heb ook ff op de site gekeken,mama mia lancer evoFrank M schreef:
ff www. er voor zetten, dan doet 'ie 't wel
met 390pk

Er staat ook nog een impreza gt turbo uit '97 bij met 137000km,voor 10850 euro,terwijl de gemiddelde impreza toch zo'n 3000 euro meer kost.En nog vreemder

Vind het wel vreemd

-
wat kost een apk-tje bij veban?
-
ik dacht 400 euro 

-
- Moderator
veban rekend echt geen 5 euroMarcel B. schreef:icm grote beurt iets van 5 euro ofzo, RDW afmelding...
-
een grote beurt 100 euro bij veban? huh, ik was 144 euro kwijt voor een kleine beurt.Marcel B. schreef:joh moet je het factuur van vorige maand ff zien dan?
overigens kost eeen grote beurt wel 100 euro natuurlijk, maar de APK is dan bijna free