[clio16v] Achterbak "problemen" ideeen welkom!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Floris
Contacteer:

Aloha beste RTC'ers, ik heb een stelling...
Ik wil alles uit mijn achterbak hebben (dus ombouw grijs kenteken) maar heb iets vernomen...
De achter-raam-stijlen zitten aan de "speaker-platen" vast. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Ik ben van plan om een kale achterbak te maken, maar kan de boel niet dichten (zijkanten wielkasten) omdat het geen rechte hoeken zijn. ideeen en suggesties (liefst foto's) welkom!

alvast bedankt!

Floris
Robke
Car: Lexus IS250

Als je de bank en de hoedenplank eruit haalt, heb je toch plek zat?
Ik heb het bij de mijne ook zo en dat geeft geen problemen ofzo.
Floris
Contacteer:

robclio16V schreef:Als je de bank en de hoedenplank eruit haalt, heb je toch plek zat?
Ik heb het bij de mijne ook zo en dat geeft geen problemen ofzo.
nee, maar dan steken die "speaker-platen" uit, ziet er dus NIET uit!
Robke

ik vind het reuze meevallen, maarja, smaken verschillen. ;)
Floris
Contacteer:

robclio16V schreef:ik vind het reuze meevallen, maarja, smaken verschillen. ;)
heb je er misschien een fotootje van Rob?
:D
Robke

Helaas niet, ik kan kijken of ik morgen een foto kan maken met m'n telefoon, maar dan moet ik eerst weten hoe ik ze kan versturen. :lol:
Gedoe allemaal met zo'n nieuwe telefoon.
RO 16v

Je kan ook alles afwerken met carbon fiber of polyester, het is gewoon per m2 te koop, zo wordt het ook gedaan bij de race/rally wagens.
Emiel

Als je serieus van plan bent hem om te bouwen voor grijs kenteken, red je het niet met de dingen die jij wil gaan doen. Je kan namelijk het zogenaamde 'fiscale blok' er niet in kwijt. Deze heeft een bepaalde afmeting die ik zo niet weet. Enige oplossing is om ook je dak te verhogen, dus wat je veel ziet van die polyester koepels erop.

De afmetingen en regels staan in het pdfje op de volgende link:

http://www.belastingdienst.nl/9229237/dl/bpm02103.pdf

Succes,

Emiel
Floris
Contacteer:

Emiel schreef:Als je serieus van plan bent hem om te bouwen voor grijs kenteken, red je het niet met de dingen die jij wil gaan doen. Je kan namelijk het zogenaamde 'fiscale blok' er niet in kwijt. Deze heeft een bepaalde afmeting die ik zo niet weet. Enige oplossing is om ook je dak te verhogen, dus wat je veel ziet van die polyester koepels erop.

Succes,

Emiel
heel scherp emiel! het is dus gewoon de bedoeling dat ie wel op geel blijft staan, enkelt zonder achterbank.
Haas
Car: Megane RS

waarom haal je je panelen er niet uit, zaag de onderkant eraf en maak t mooi strak met polyester zoals jij dat wil. Moet je alleen wel ff kijken hoe je t met de kleur gaat doen???
Emiel

Floris schreef:
Emiel schreef:Als je serieus van plan bent hem om te bouwen voor grijs kenteken, red je het niet met de dingen die jij wil gaan doen. Je kan namelijk het zogenaamde 'fiscale blok' er niet in kwijt. Deze heeft een bepaalde afmeting die ik zo niet weet. Enige oplossing is om ook je dak te verhogen, dus wat je veel ziet van die polyester koepels erop.

Succes,

Emiel
heel scherp emiel! het is dus gewoon de bedoeling dat ie wel op geel blijft staan, enkelt zonder achterbank.
Oke, dan is het goed :D Succes verder!

Emiel
Plaats reactie