vandaag gespot in haarlem op de randweg: een R19 1.4 niks, geheel beschilderd met de beruchte vingerkwast en andere verfmiddelen, in alle kleuren van de regenboog en heel groot turbo op de zij- en achterkant
Gespot op het TU terrein in Eindhoven, tussen het auditorium en het hoofdgebouw:
Witte GT Turbo, phase 1 met meegespoten bumpers en verbreders. En vreemd genoeg een achterbank met hoofdsteunen! Kenteken SZ-43-**
Ik heb er geen RTC stickers op kunnen ontdekken.
Maar hoe zit dat met die achterbank met hoofdsteunen? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Vind ik wel interessant. Wie kan hier iets meer over vertellen?
een R5 turbo phase II
geen mee gespoten bumpers en grill
kleur: donker grijs met tintje groen (volgens mij ray's 5 zijn kleur)
kenteken RD-36-??
er zat op de achteruit een witte sticker kon net niet lezen wat erop stond.
Er reed overigens een vrouw in
een R5 turbo phase II
kenteken RD-36-??
Is het een R5 Turbo? Dus een dikke 5 van het oude model met de motor achterin?
Roy schreef:Vandaag op de A16 Marco V gespot in zn blauwe clio.
Wij reden op de rechterbaan en hadden een aardig gangetje dus niet gezwaait
uuuhhh ik op de A16?? dat is toch van dort naar breda of andersom??? als dat zo is dan ben ik het niet geweest
Volgens mij is het toch echt a16 daar. Was nog voor de Brienenoord brug richting dord. En ik herkende je auto heel duidelijk. Jij reed op de rechterbaan.
Vanmiddag bij de RenaullRotterdam voor de deur: een 5GTT Blue Sport en aan de overkant bij de Formido een grijze Clio S net als die van P@TB@D, zag er erg mooi uit.
een R5 turbo phase II
kenteken RD-36-??
Is het een R5 Turbo? Dus een dikke 5 van het oude model met de motor achterin?
Edwin16v schreef:Vanmiddag bij de RenaullRotterdam voor de deur: een 5GTT Blue Sport en aan de overkant bij de Formido een grijze Clio S net als die van P@TB@D, zag er erg mooi uit.
Wehe, kom jij tegenwoordig ook wel es in Utreg dan....
En die Clio RS komt uit Oudewater, is van Mario, woont bij de ophaalbrug (had eerst een 306 GTI)
Roy schreef:Vandaag op de A16 Marco V gespot in zn blauwe clio.
Wij reden op de rechterbaan en hadden een aardig gangetje dus niet gezwaait
uuuhhh ik op de A16?? dat is toch van dort naar breda of andersom??? als dat zo is dan ben ik het niet geweest
Volgens mij is het toch echt a16 daar. Was nog voor de Brienenoord brug richting dord. En ik herkende je auto heel duidelijk. Jij reed op de rechterbaan.
Vanmiddag in heerenveen-zuid een lichtblauwe R5GTT.
Kenteken ben ik vergeten.
Die zag ik laatst ook al rijden, ziet er mooi uit.
Rijdt wel een dame in.
Volgens mij zag ik net in Diemen, tzal 19.30uur zijn geweest ongeveer, een witte 5, volgens mij een GTT, of een GTX, iig met meegespoten bumpers, velgjes etc..
Ik had haast, de deadline voor het inleveren van mijn portfolio was al verlopen, dus knalde ik afslag Hogeschool Holland in.
Gespot in Desteldonk : Een zilverkleurige R21. Het was volgens mij een turbo (zat zo'n spoiler op de kofferklep). Toen ik op de terugweg naar het nummerbord wilde kijken, zag ik dat er (nog) geen opzat.
vandaag gezien bij het ROC in Terneuzen,een gele gtt
met sticker van MABO tuning.
en vlakbij de rotonde net buiten Axel, een willie (kenteken niet gezien,storm666 jij misschien?)
joeri_clio_power schreef:vandaag gezien bij het ROC in Terneuzen,een gele gtt
en vlakbij de rotonde net buiten Axel, een willie (kenteken niet gezien,storm666 jij misschien?)
Ik was vandaag niet in Axel. Maar Maarten heeft overlaatst nog tegen mij gezegd dat ie een Willie had verkocht aan iemand uit Axel. Die gele GTT is volgens mij van iemand die bij MABO tuning werkt, daar staat nl ook altijd een gele GTT met witte velgen.
joeri_clio_power schreef:vandaag gezien bij het ROC in Terneuzen,een gele gtt
Ik was vandaag niet in Axel. Maar Maarten heeft overlaatst nog tegen mij gezegd dat ie een Willie had verkocht aan iemand uit Axel. Die gele GTT is volgens mij van iemand die bij MABO tuning werkt, daar staat nl ook altijd een gele GTT met witte velgen.
Die gele 5 is van een klant van Maarten, ligt een nu een gereviseerde motor en bak in. Daarom heeft die auto ee npoos bij de garage gestaan.