Heej mensen,
Ik heb nu een jaar of 2 mijn wisselaar in de kofferbak van mijn R5 liggen maar omdat ik geen frontlader heb is het erg lastig om CD's te wisselen als ik in de file sta. Ik moet daarvoor uit mijn auto klimmen en dan in de kofferbak gaan liggen rommelen. Heeft iemand misschien tips waar ik de wisselaar makkelijker kan plaatsen zodat ik of de passagier deze zonder al te veel gedoe kan bedienen? Niet onder de passagiersstoel dus want dan kan ik dr nog niet bij...
Groetjes!!!
Wisselaar in R5
-
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
onder je dashboard kastje hangen, maar dan zien ze m. onder je eigen stoel? dan moet je op de tast wel het magazijn eruit kunnen halen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Het voordeel van een wisselaar is toch dat je er meerdere cd's in kan doen zodat er altijd wel een cdtje in zit die je op dat moment wel wil horen lijkt me.
Anders koop je een mp3radiocdspeler, paar cdtjes en heb je voor dagen muziek
Anders koop je een mp3radiocdspeler, paar cdtjes en heb je voor dagen muziek
Don't walk the grass... smoke it
Er zijn eigenlijk maar 2 plekken en dat zijn onder de passagiersstoel of onder het dash, zoals Ray al aangaf.
Verder zijn er niet veel opties, vrees ik. Of je moet je achterbank eruit halen en daar iets leuks in bouwen.
Verder zijn er niet veel opties, vrees ik. Of je moet je achterbank eruit halen en daar iets leuks in bouwen.

onder je dashboard zou ik niet doen...inbreken doen ze zomaar tegenwoordig...