Ja en ik wilde gewoon rustig naar huis toe weet je nog....., maar hij begonLex schreef:Je kunt ook nergens meer rustig rijden

wordt je niet helemaal schijtziek van dat geouwehoer met zo'n kraantje?Ivo8hoven schreef: @Robert, ja deze ronde wel, op 0.9 bar rijd ie gewoon lekker vlot.......toch...![]()
als ik op de snelweg rij, issie altijd dicht, dus max druk van 0.7 bar. als ik dan inhaal of wat ook, issie wel wat zuiniger dan bijvoorbeeld op 1 bar max afgesteld.Menno schreef:wordt je niet helemaal schijtziek van dat geouwehoer met zo'n kraantje?Ivo8hoven schreef: @Robert, ja deze ronde wel, op 0.9 bar rijd ie gewoon lekker vlot.......toch...![]()
1 afstelling die altijd OK is lijkt me veel praktischer. Als je niet knalhard wilt heb je toch een rechtervoet die dat regelt?
Ik wil het ook wel eens tegen je proberen met m'n williamslimburgio schreef:vorig weekend ff getest tegen een willi met 150pk, ik met m'n 5je (geprepareerd) op 800gram ernaast tegen 140 in 5de, dan allebei terug naar 4 gegooit en plankgas! wel ik verschoot, bleef mooi gelijk tot aan de 200, toen moest ik remmen voor vrachtewagen voor me
Ik wil het ook wel een keer proberen hoorlimburgio schreef:no prob, die williams zen motor is ook geprepareerd, cylinders, bussen, nokkenassen, enz... enkel zen ecu was binnen bij kempower, als die terugkomt heeft die willie 200pk![]()
nu schat hij 150pk toen hij tegen me getrokken had, maar kwil gerust eens tegen een andere willie trekken400m in 13.68 op 1.1bar
mmmm toch maar een keer proberenlimburgio schreef:no prob, die williams zen motor is ook geprepareerd, cylinders, bussen, nokkenassen, enz... enkel zen ecu was binnen bij kempower, als die terugkomt heeft die willie 200pk![]()
nu schat hij 150pk toen hij tegen me getrokken had, maar kwil gerust eens tegen een andere willie trekken400m in 13.68 op 1.1bar
ah das leuk om te horen.Ik wil het nog wel eens tegen een Impreza op nemen. Daar ben ik wel benieuwd naarMerijn schreef:Op papier is die Porsche bijna 2 seconden sneller naar de 100 km/h dan de GT.Goed gedaan, Rene!
dan vraag ik me als turbo-leek toch af waarom iedereen zich hier dan uitdrukt in bar ipv. kilo/gram...limburgio schreef:voor de mensen die niet wisten wat 800 gram is, gewoon ff nadenken, 800gram=0.8 kilo, turbodruk misschien?????