Friday Nightmeeting Oss I
ookal ga ik niet mee, ik kan t wel eens zijn met Tom, ik begrijp m wel. Maar aan de andere kant, voor de gezelligheid 

zo mag ik het horen...

-
- Moderator
- Car: MB
Kerpen is ook nog redelijk "in de buurt". Op weg naar de ring kom je er langs
Ik wil ook nog steeds weer een keer in huizen karten bij coronel, is ook wel een mooi baantje
Ik wil ook nog steeds weer een keer in huizen karten bij coronel, is ook wel een mooi baantje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje... 

kom ik weer aan hoor met me gezwam maar toch...Lang van tevoren vastleggen, dan kun je met een hele groep gaan ivm andere verplichtingen die ALTIJD tussendoor komen...Als t vastligt, kun je er rekening mee houden 

Ik kan je nu al vertellen dat het een doordeweekse dag gaat worden die NIET in de vakantie zal vallen. Op andere dagen is het daar veel te druk! 
@Tom: Als je met 3 of 4 man in 1 auto gaat kost het niet zo gek veel aan benzine.

@Tom: Als je met 3 of 4 man in 1 auto gaat kost het niet zo gek veel aan benzine.

dan mag die zn banden wel harder oppompen, anders spint dat ding alleen maar...
maar alsie achter op de grond staat maakt dat geen reet uit hoor

ps. Ikmoet vandaag de 3000 halen...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nog maar neger haasje~Haas~ schreef:maar alsie achter op de grond staat maakt dat geen reet uit hoor![]()
Project: GTT Blue Sport
jahaa...uit een 1.4 8 klepper 

jij ook succesMerijn schreef:Eej, mannen... Ik ga slapen! Trek ze...
sokse!!

Laatst gewijzigd door Haas op do 23 okt 2003 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
bang dat je er anders over gaat dromen??Tom schreef:breng me nou niet op ideeenMerijn schreef:Eej, mannen... Ik ga slapen! Trek ze...

-
- Moderator
- Car: MB
noem je dat een droom
Ik zie dat meer als een nacht merrie.
Toen rob en ik onderweg waren naar de ring zat ie ook harde stukjes uit zijn sok te halen. ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken hoor

Toen rob en ik onderweg waren naar de ring zat ie ook harde stukjes uit zijn sok te halen. ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken hoor

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
godver, de 3000 gaat me niet lukken vandaag...morgen weer een kans...
truste
ennuh tom, als je nachtmerries hebt, kun je altijd bellen he

truste
ennuh tom, als je nachtmerries hebt, kun je altijd bellen he

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
als je wil had je dat wel klaar kunnen krijgen vandaag.~Haas~ schreef:godver, de 3000 gaat me niet lukken vandaag...morgen weer een kans...
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
What the fuck
MUNTJES in kart's? Merijn het is toch niet stiekem de botsauto baan van Oss of wel??
Just my freaking luck
heb ik net 5 dagen mijn winter velgen er onder rij ik op de snelweg zie ik mijn teller steeds meer naar beneden gaan, met plank gas wel te verstaan
ga ik de snelweg af raampje open en wat denk je Flopperdeflopperdeflop ja hoor lekke band
volgens mij dezelfde als de vorige keer
als ik op tijd vrij ben rij ik vanmiddag effe langs de shop kijken of ze er direct een binnenband in kunnen zetten, dan hoef ik tenminste niet zonder reserve wiel richting Uden en heb ik weer vier gelijke velgen eronder zitten
Nou johs ik heb er zin tot vanavond

Just my freaking luck

Nou johs ik heb er zin tot vanavond

-
K hoop dat ik nog een beetje energie overheb voor 't karten vanavond.... was om een uur of 3 nog in Tilburg, maar de wekker ging wel om 6:15

Nou afgezien van de lekke band ben ik wel blij dat mijn wintervelgen eronder zitten het is een wit landschap hier in Hengelo. Dat wordt nog een leuker rit vanavond eerst naar huis en dan nog naar Uden. Lekker glijden