Friday Nightmeeting Groningen.
kan niet meer slapen....Arjen schreef:Nog maar 4 dagen..............

-
PreciesArjen schreef:turboman schreef:kan niet meer slapen....Arjen schreef:Nog maar 4 dagen..............![]()
![]()
Je moet toch iets neerzetten om het onder de aandacht te houden...............

Dan doen we dat toch.......Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:PreciesArjen schreef:turboman schreef:kan niet meer slapen....Arjen schreef:Nog maar 4 dagen..............![]()
![]()
-
Inderdaadmarcel16v schreef:Dan doen we dat toch.......Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:PreciesArjen schreef:turboman schreef:kan niet meer slapen....Arjen schreef:Nog maar 4 dagen..............![]()
![]()

Ik moet vrijdag werken. Ben officieel om 17 uur vrij. Ervan uitgaande dat ik niet over hoef te werken kan ik rond 18 uur weg. Dan ben ik wel rond 19:30 uur in grunn.
Ik ga (nog) niet enkel over de autoweg rijden.
Of ik moet morgen al zoveel km's gaan rijden dat ik de inrij tijd er vrijdag op heb zitten
Ik ga (nog) niet enkel over de autoweg rijden.
Of ik moet morgen al zoveel km's gaan rijden dat ik de inrij tijd er vrijdag op heb zitten

-
De volgende mensen komen vrijdagavond 17 oktober (aanvang half 8-8uur) naar de Ikea in Grun:
- Marcel 16v
- Marcel (Mr baco)
- Arjen
- Edwin19
- Le Mec
- lenny_R
- Catrinus
- Arnold
- Jasper16v (onder voorbehoud)
- Turboman (onder voorbehoud)
- Heino (onder voorbehoud)
- Marcel 16v
- Marcel (Mr baco)
- Arjen
- Edwin19
- Le Mec
- lenny_R
- Catrinus
- Arnold
- Jasper16v (onder voorbehoud)
- Turboman (onder voorbehoud)
- Heino (onder voorbehoud)
ja, ik kom (moet pc van pa installeren en eigenlijk naar aikido...)Arjen schreef:Zijn er al "onder voorbehoud" mensen die nu al weten of ze komen?
Hier alvast de 1e afmelding. Mijn gtt is kapot net zoals mijn express. Dus heb geen vervoer. En ik ga ook niet met mijn broer mee rijden. Ik blijf dus thuis. helaas maar de volgende keer beter
There will be plenty of time to rest when your dead
broertje kan wel met mij meerijdenmarcel16v schreef:Ik weet ook nog niet zeker of ik het ga redden, m'n startmotor is vanmiddag overleden.

Jullie hebben toch nog een snelle Renault thuis?catrinus schreef:Hier alvast de 1e afmelding. Mijn gtt is kapot net zoals mijn express. Dus heb geen vervoer. En ik ga ook niet met mijn broer mee rijden. Ik blijf dus thuis. helaas maar de volgende keer beter
-
Wel 2!Arjen schreef:Jullie hebben toch nog een snelle Renault thuis?catrinus schreef:Hier alvast de 1e afmelding. Mijn gtt is kapot net zoals mijn express. Dus heb geen vervoer. En ik ga ook niet met mijn broer mee rijden. Ik blijf dus thuis. helaas maar de volgende keer beter

Ik bedoel die van je ouders!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wel 2!Arjen schreef:Jullie hebben toch nog een snelle Renault thuis?catrinus schreef:Hier alvast de 1e afmelding. Mijn gtt is kapot net zoals mijn express. Dus heb geen vervoer. En ik ga ook niet met mijn broer mee rijden. Ik blijf dus thuis. helaas maar de volgende keer beterMaar bij die ene moet je trappen.
![]()
-
M'n ouweheer maakt lange dagen. Misschien dat ie morgen vroeg vrij is. Maar het is aan Cat te beslissen of ie met m'n pa z'n auto komt.Arjen schreef:Ik bedoel die van je ouders!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Wel 2!Arjen schreef:Jullie hebben toch nog een snelle Renault thuis?catrinus schreef:Hier alvast de 1e afmelding. Mijn gtt is kapot net zoals mijn express. Dus heb geen vervoer. En ik ga ook niet met mijn broer mee rijden. Ik blijf dus thuis. helaas maar de volgende keer beterMaar bij die ene moet je trappen.
![]()
-
YupArjen schreef:Tot vanavond!!!

-
Arjen schreef:Moet je een Billy halen?Jasper16v schreef:Tot vanavond !
ik kom ook wel ff langs, moet ook nog ff langs de IKEA
Kom ook wel ff kijken. Zit alleen nog te twijfelen tussen de Björn en de Benny....

het was gezellig!! 

Het was weer gezellie. Kwam een beetje laat aan keutelen maar heb ondanks dat ik laat kwam veel bekenden en onbekenden gezien. ff een lijstej wie ik allemaal ken en zag:
Arjen + Marleen
Arnold + Yvonne
Bas
Dolf
Edwin
Heino
Jasper
Lenny
Le mec
Marcel
Marcel
Ron + vrouw
Was lekker gezellig daar en een beetje fris. Vond het niet echt koud. Heb ook ff laten horen en zien dat de gtt het weer doet
. En een side pipe achter het voorwiel blijft een nekken rekker 
Arjen + Marleen
Arnold + Yvonne
Bas
Dolf
Edwin
Heino
Jasper
Lenny
Le mec
Marcel
Marcel
Ron + vrouw
Was lekker gezellig daar en een beetje fris. Vond het niet echt koud. Heb ook ff laten horen en zien dat de gtt het weer doet

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Het was zekers gezellig!
Le Mec, was jij in de 21 Turbo?

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Het was zekers gezellig!![]()
Yeb dat was ik

ja, twas leuk en gezellie, alleen beetje koud.... leuke opkomst.... en Cat met z'n lawaai bak, haha... toch leuk dat je nog gekomen bentcatrinus schreef:Het was weer gezellie. Kwam een beetje laat aan keutelen maar heb ondanks dat ik laat kwam veel bekenden en onbekenden gezien. ff een lijstej wie ik allemaal ken en zag:
Arjen + Marleen
Arnold + Yvonne
Bas
Dolf
Edwin
Heino
Jasper
Lenny
Le mec
Marcel
Marcel
Ron + vrouw
Was lekker gezellig daar en een beetje fris. Vond het niet echt koud. Heb ook ff laten horen en zien dat de gtt het weer doet. En een side pipe achter het voorwiel blijft een nekken rekker

-
Vrijdag 21 november weer?
wie neemt de straalkachel mee?