Als ik groene neon voor een leuke prijs tegen komen zal ik het niet laten om die mee te nemen.
komen eraan, ik ben nu nog op school, maar zal vanmiddag wat foto's maken van mijn auto en die dan hier posten, was ik al langer van plan, maar vanmiddag komt het er eindelijk van.chris-r19 schreef:laat zien die foto![]()
deze heeft ook al ergens tekoop gestaan volgens mij zat er roest in de achterbak of watchris-r19 schreef:Hier op een sloop staat een gtt te koop (als occasion)
(geel) phase 2,volgens de garage isie opgeknapt
roest kan ik niet 123 vinden,de dorpels zijn nog goed
de turbo zou ik eingelijk niet weten,de CV met AB doet het niet meer,dashboard ziet er ook niet echt perfect meer uit.
deze staat te koop voor 1000 euro (denk dat er wel wat vanaf kan)
Ik weet nog wel een set groene neon voor je...chris-r19 schreef:over smaak valt niet te twisten![]()
Als ik groene neon voor een leuke prijs tegen komen zal ik het niet laten om die mee te nemen.
Het is niet gegaan zoals we wilden,maar het eind resultaat is zeer bevredegenddennisvr schreef:whehehe tis gelukt. Gaaf hoorchris-r19 schreef:ligt er even aan hoelaat ik thuis ben,anders zet ik vandaag nog de foto's en film.
en dan kan ik as vrijdagavond net niet
mooi hoorchris-r19 schreef:Het is niet gegaan zoals we wilden,maar het eind resultaat is zeer bevredegenddennisvr schreef:whehehe tis gelukt. Gaaf hoorchris-r19 schreef:ligt er even aan hoelaat ik thuis ben,anders zet ik vandaag nog de foto's en film.
Echt Vet.chris-r19 schreef:Het is niet gegaan zoals we wilden,maar het eind resultaat is zeer bevredegenddennisvr schreef:whehehe tis gelukt. Gaaf hoorchris-r19 schreef:ligt er even aan hoelaat ik thuis ben,anders zet ik vandaag nog de foto's en film.
yess,met 1 druk op de knop is het uitlaat de flambeedennisvr schreef:Chris, Maarten en Gilbert![]()
![]()
![]()
bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Chris: ik ken alleen wel een dorp waar je nu nog minder populair gaat worden
gaat dit nou via een knop?