Mensen,
Heeft iemand voor mij het bedradings schema van :
Renault 19 RN U9 ?
[R19]Schema
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kijk eens in een vraagbaak.Twister schreef:Mensen,
Heeft iemand voor mij het bedradings schema van :
Renault 19 RN U9 ?
En dan welk gedeelte bedoel je precies???? zitten meerder gedeelten in je auto. je dash, motorruimte, deuren, naar achter. dus wat zoek je precies?
Project: GTT Blue Sport
De vraag bank kom je toch alleen in als je RTC lid bent ?
Ik ben nl nog geen lid.
En betreft schema's, ik wil graag iets doen met mijn CV, wil weten hoe en waar de kabels lopen daarvan.
En ook hoe het zit in de deur.
Ik ben nl nog geen lid.
En betreft schema's, ik wil graag iets doen met mijn CV, wil weten hoe en waar de kabels lopen daarvan.
En ook hoe het zit in de deur.
Jhaa, uhhhmmm
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Je hoeft geen lid te zijn om een vraagbaak te krijgen,als je naar bol.com gaat kan je hem daar bestellen.
In de vraagbaak zitten wel schema's maar daar ontbreekt het nodige aan inromatie aan,als je ze alsnog wilt moet je het ff zeggen,dan stuur ik ze op.
In de vraagbaak zitten wel schema's maar daar ontbreekt het nodige aan inromatie aan,als je ze alsnog wilt moet je het ff zeggen,dan stuur ik ze op.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ik weet precies waar jij moet kijken
.
http://www.renault19world.de/e_index.ph ... menue=home
Oh ja, en dan bij garage--->wiring
Veel succes

http://www.renault19world.de/e_index.ph ... menue=home
Oh ja, en dan bij garage--->wiring
Veel succes
-
- Contacteer:
Ik heb ff zitten neuzen maar kon het niet vinden op r19world,het el. ramen hebben ze wel,maar geen CV.
-
- Contacteer:
geeft niet
De foto's van de schemas zijn al verstuurd,alleen jammer dat ze zo incompleet zijn.
el. ramen wil ik nog inbouwen,dus ik heb nu wel wat aan deze info

De foto's van de schemas zijn al verstuurd,alleen jammer dat ze zo incompleet zijn.
el. ramen wil ik nog inbouwen,dus ik heb nu wel wat aan deze info