De Onbekende Renault.
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ik zag gisteren 08-10-2003 in Ommen een witte Clio 16V kenteken 01-JL-DT staan!
En bij Stam Renault in Soest zag ik een Clio Williams rijden. Hij reed de werkplaats in!!
Groeten,
Rik
En bij Stam Renault in Soest zag ik een Clio Williams rijden. Hij reed de werkplaats in!!
Groeten,
Rik
-
- Moderator
- Car: MB
waarschijnlijk een zilveren phase 1 ?? Die woont namelijk in den bosch, rijd altijd een jong gastje in (of zijn vriendin). Woont op de bosche padTurbo-Peer schreef:Vanmorgen, ongeveer 11.20u in 's Hertogenbosch
Clio V6, kenteken GT-..-..
Kwam ik vorige week ook tegen in 's Hertogenbosch, maar toen 's avonds "op de weg terug"
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Gisteravond bij het tankstation de Schans in Heerenveen.
Ik had getankt en toen stond er een R5GTT naast me, met RTC nummerplaat.
Kenteken: YZ-46-YH (blue sport)
We hebben nog ff gepraat, bleek het BartRSi(naam weet ik niet 100%) te wezen op forum.
Hij zei dat hij nog een Clio RSi had, die al 2 jaar stil stond met kapotte versnellingsbak.
Vanmorgen in Drachten Zwarte R5GTT zonder Voor grill.
Kenteken: 69-FJ-??
We hebben nog ff gepraat, bleek het BartRSi(naam weet ik niet 100%) te wezen op forum.
Hij zei dat hij nog een Clio RSi had, die al 2 jaar stil stond met kapotte versnellingsbak.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
vanochtend op de a7 bij foxhol richting groningen..
zilvergrijze reno 19 16 v 5 deurs
incl rtc stickers op de zijkant.
mr bacardi???? of die andere jongen (ben zijn naam ff kwijt sorry) die afgelopen vrijdag ook in drachten was bij de mac.
mr bacardi???? of die andere jongen (ben zijn naam ff kwijt sorry) die afgelopen vrijdag ook in drachten was bij de mac.
-
Dat was ik Lenny.lenny_R schreef:vanochtend op de a7 bij foxhol richting groningen..

PS: Die andere jongen heet Arjen.
-
Zonet gespot in de Van Starkenborghstraat in Groningen:
- Renault Clio 16V
- Kleur: zwart
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Heb m'n goede daad van vandaag gedaan en een sticker onder de ruitenwisser gedaan.
- Renault Clio 16V
- Kleur: zwart
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Heb m'n goede daad van vandaag gedaan en een sticker onder de ruitenwisser gedaan.

at was Bas van Dellen, BasRSI op het fora.RobertR19 schreef:Gisteravond bij het tankstation de Schans in Heerenveen.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zojuist dtune_stefan's wagen gespot bij de betoncentrale in enschede.
Is dat de (schoon)moeder van Rudo misschien?Steven schreef:Vanmiddag reed ik door Haarlem schalkwijk, stond ik bij het stoplicht achter een witte Renault 5 C met RTC-sticker achterop.
Reed een oudere mevrouw in zover ik kon zien, wel grappig
Vanmiddag gespot in het centrum van Bodegraven een Renault Kangoo Renault service mobiel met een RTC stikker onder de nummerplaat.
Heb deze week in Enschede, toen we na 2 uur
rijden bijna op t werk gearriveerd waren, een
Grijze 5 GTT/GTE gespot.
En vanmiddag op weg terug naar Brabant in Enschede een originele blauwe R21 Turbo (was n beetje vies)!
Groeten Sebastian,
rijden bijna op t werk gearriveerd waren, een
Grijze 5 GTT/GTE gespot.
En vanmiddag op weg terug naar Brabant in Enschede een originele blauwe R21 Turbo (was n beetje vies)!
Groeten Sebastian,
Jep, klopt als een bus. ıs mıjn schoonmoeder geweest.Chris schreef:Is dat de (schoon)moeder van Rudo misschien?Steven schreef:Vanmiddag reed ik door Haarlem schalkwijk, stond ik bij het stoplicht achter een witte Renault 5 C met RTC-sticker achterop.
Reed een oudere mevrouw in zover ik kon zien, wel grappig

-
- Moderator
- Car: Megane
is een nepert:Florus schreef:In een straatje achter Veban,williams blauwe clio kenteken:DV-..-.. ,goudkleurige speedline's(maar geen williams velgen).
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_DV-JN-89.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Lol mocht iemand die van mij zien steek dan ff een vinger opSteven schreef:Ow gaaf, volgende x zal ik ff toeteren en zwaaien

In Frankrijk zagen we een golf 2 ermee rijden, zag er ook best geinig uit.Merijn schreef:Vandaag zag ik in Den Bosch een blauwe Fiat Punto rijden (oud model) met Clio 16V schoepenvelgen! Zag er niet verkeerd uit!
-
- Moderator
das het zelfd dat je een golf met een clio 16v happer zietSteven schreef:In Frankrijk zagen we een golf 2 ermee rijden, zag er ook best geinig uit.Merijn schreef:Vandaag zag ik in Den Bosch een blauwe Fiat Punto rijden (oud model) met Clio 16V schoepenvelgen! Zag er niet verkeerd uit!

In Leiden zie ik wel eens een B Kadett coupé die ze eronder heeft.P@TB@D schreef:das het zelfd dat je een golf met een clio 16v happer zietSteven schreef:In Frankrijk zagen we een golf 2 ermee rijden, zag er ook best geinig uit.Merijn schreef:Vandaag zag ik in Den Bosch een blauwe Fiat Punto rijden (oud model) met Clio 16V schoepenvelgen! Zag er niet verkeerd uit!
Gister ook een Mégane coupé.
Laatst gewijzigd door Chris op do 9 okt 2003 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
mee eensSteven schreef: Maargoed het blijft een golf

JebP@TB@D schreef:is een nepert:Florus schreef:In een straatje achter Veban,williams blauwe clio kenteken:DV-..-.. ,goudkleurige speedline's(maar geen williams velgen).
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_DV-JN-89.jpg[/img]

-
- Moderator
maar hij heeft dan verder ook geen kenmerken van een willie hoor
het is wel een lid geloof ik
het is wel een lid geloof ik
Als dit een witte 5 is, is dit dus geen GT Turbo....Jerk schreef:Gespot in Leiden:
Blauwe Renault 5 GT Turbo
PB-62-KT
Het was 15.45 en
op de Witte Singel
Deze auto heb ik een jaar of 4 geleden met Chris samen wel eens staan bekijken op een Vive Le France, ligt een 1700 GTE blok in, en schijnt aardig door te gaan.....
-
- Moderator
ik vind mijn eigen gemaakte willie en nepwillie register toch wel handig 

Ik gebruik https://portal.a2sp.nl/home/
kun je 3 kentekens per 24 uur kijken,alleen op type autotype+motorinhoud,niet op tenaamstelling.
kun je 3 kentekens per 24 uur kijken,alleen op type autotype+motorinhoud,niet op tenaamstelling.

-
- Moderator
oke dan handig.