Nu vraag ik me af hoe jullie dat gedaan hebben met jullie Clio's fase 1 en 2, graag fotoos

zelfde hierJesper16v schreef:Ik had em geboort bij zeg maar de passagiers zijn linker been. Was altijd wel oppassen met mensen die achterin wilden gaan met de stoel naar voren klappen.
Floris schreef:ik zag laatst ergens (ik dacht op marktplaats) dat je een beugeltje kon bevestigen aan de zijkant van de autoradio. Hoef je dus niet te schroeven in je interieur!
met die radiobeugel zit ie nu achter me kachel unit, maar dat zit niet echt lekkerJoost R schreef:Floris schreef:ik zag laatst ergens (ik dacht op marktplaats) dat je een beugeltje kon bevestigen aan de zijkant van de autoradio. Hoef je dus niet te schroeven in je interieur!
Dat gaat volgens mij niet in een clio omdat de radio zo diep weg ligt.
Ik heb hem zelf vestigd aan de gaten die de vorige eigennaar er in geboord had. Jammer van de gaten, maar ze zaten er toch al in. Is wel een mooie positie.
Ik zal zo even een foto maken als ik thuis ben.
dubbel posts zijn al wegYr! schreef:3x 3 dezelfde foto's ... iets te veel van het goede![]()
had je al meerdere carkits gehad? of vorige eigenaar? zie nl. nogal wat gaatjes in de zijkant van de middenconsole