{5gte} Zeer slecht starten.

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Ad van Haperen
Contacteer:

Ja da wil ik wel maar die gasten bij renault zeggen dat ze dan nog niets kunne zien ben er nu al bij twee geweest.
Bart V

hmm, ze kunnen inelkgeval signalen controleren van alle sensoren, ze kunnen volgens mij ook de waardes zien, dus als je het mij vraagt zouden ze wel degelijk iets moeten kunnen zien.

Heb het ze zelfs zien DOEN bij mijn 19 1.7 mpi met hetzelfde blok als jij.
Ad van Haperen
Contacteer:

ok dan dan ga ik zaterdag gewoon nog een keer en dan MOETEN ze het gewoon doen :D

(Ps. kreeg jij er ook een uitdraai van?)
Bart V

nope, ze hingen bij mij de XR25 eraan, daar kunnen ze niet mee printen. Met de clip kunnen ze wel printen volgens mij, maar dat zou je daar ff moeten vragen, ik weet niet of de clip de gte kan uitlezen.

Gr Bart
Ad van Haperen
Contacteer:

Bart V schreef:nope, ze hingen bij mij de XR25 eraan, daar kunnen ze niet mee printen. Met de clip kunnen ze wel printen volgens mij, maar dat zou je daar ff moeten vragen, ik weet niet of de clip de gte kan uitlezen.

Gr Bart
ik geloof je gelijk
Riël
Über-Spammer

Riel schreef:Misschien kapotte temperatuursensor o.i.d.? Computer resetten misschein? Lijkt mij dat de computer een verkeerd signaal krijgt bij koude motor ...
Alpine schreef:Heb volgens mij hetzelfde verschijnsel gehad met mn 19 16v. Temperatuursensor gaf koud een waarde aan van 73gr,starten met koude motor was zo goed als onmogelijk. Als hij aansprong liep ie ongeveer 400 toeren,bij gas geven sloeg ie direct af. Bij warme motor geen problemen met starten.

Bij Reno laten uitlezen en de sensor vervangen,sindsdien geen probs meer gehad.

Greetz Marcel

Al gedaan toevallig? Fuck het uitlezen, rits ergens die sensortjes of trek ze eens uit en probeer dan, piel er wat mee.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie