Overspuiten van GTT
ik heb voorgerekend gekregen dat ik +/- 650 euro kwijt ben aan materiaal. Dus schuurpapier, plamuur verf. Daarbij moet ik dan wel zelf schuren. mogelijk ook nog zelf grondlak spuiten. Dus veel zelf doen. dus ik verwacht met 1200 euro wel klaar tezijn. (rubbers voor ramen enzo nieuw)
Dit is dan overgens voor spuiten van alles. De buitenkant(zonder alles helemaal kaal te halen) en spuiten van motorruimte en natuurlijk binnenkant.
Derby
Dit is dan overgens voor spuiten van alles. De buitenkant(zonder alles helemaal kaal te halen) en spuiten van motorruimte en natuurlijk binnenkant.
Derby
Laatst gewijzigd door Derby op di 23 sep 2003 9:18, 1 keer totaal gewijzigd.
de binnenkant hoef je niet te spuiten, zie je toch nix van
en als de auto in de zelfde kleur wordt overgeblaast hoef je onder de kap ook niet te doen, maak dit maar eens goed schoon.... gaat er ook een wereld voor je open

en als de auto in de zelfde kleur wordt overgeblaast hoef je onder de kap ook niet te doen, maak dit maar eens goed schoon.... gaat er ook een wereld voor je open

Mrtn = Maarten
Ja ik wil hem dan alleen van buiten laten spuiten in ook gewoon de zelfde kleur Zilvergrijs. En motor ruimte hoeft ook niet. Het plaatwerken en het voorbewerken ken ik ook zelf met een maatje die plaatwerker is. maar we hopen binnenkort een garage te hebben. Hopen maar dat tDerby schreef:ik heb voorgerekend gekregen dat ik =/- 650 euro kwijt ben aan materiaal. Dus schuurpapier, plamuur verf. Daarbij moet ik dan wel zelf schuren. mogelijk ook nog zelf grondlak spuiten. Dus veel zelf doen. dus ik verwacht met 1200 euro wel klaar tezijn. (rubbers voor ramen enzo nieuw)
Dit is dan overgens voor spuiten van alles. De buitenkant(zonder alles helemaal kaal te halen) en spuiten van motorruimte en natuurlijk binnenkant.
Derby
Nee. Dat niet. Ik spuit zelf niet maar ik werk in een spuiterij en ik kan een hoop zelf doen. Alleen het spuiten en strak maken laat ik over aan iemand anders over. ik lever zelf zoveel mogelijk strakken en roest vrij onderdelen aan. Het over spouiten zelf zal iets van 300 kosten. Hangt er van af wat ik zelf mag doen. Misschien spuit ik zelf de motorruimte wel. Binnenkant bodem kwasten. dus alleen het buitenkantje laat ik spuiten.RENESI schreef:Maar Derby kan jij hem dan voor ongeveer 650 laten overspuiten?
Derby
Alacar doet het goedkoper als hem zelf voorbewerkt, maaja das natuurlijk niet nix zelf voorbewerken!
Tot nu toe het goedkoopste bedrijf dat ik gevonden heb. Pas trouwens op met als je zelf de voorbewerking laat doen. (anders is het 1179 euro)
Spreek eerst met de spuiter af of hij het resultaat van je voorbewerking strak vindt. Dan voorkom je achteraf gezeik als het resultaat niet goed is. Hij kan dan niet meer zeggen dat het aan de voorbewerking ligt!
Kijk maar eens op http://www.alacar.nl voor een prijopgave en wat daaronder valt.
Tot nu toe het goedkoopste bedrijf dat ik gevonden heb. Pas trouwens op met als je zelf de voorbewerking laat doen. (anders is het 1179 euro)
Spreek eerst met de spuiter af of hij het resultaat van je voorbewerking strak vindt. Dan voorkom je achteraf gezeik als het resultaat niet goed is. Hij kan dan niet meer zeggen dat het aan de voorbewerking ligt!
Kijk maar eens op http://www.alacar.nl voor een prijopgave en wat daaronder valt.
http://www.alacar.nl
Op die site kun je zelf je spuitwerk bepalen en de prijs uitrekenen.
Zitten bijvoorbeeld in Rotterdam op de Waalhaven.
Heb er geen ervaring mee maar de site ziet er profi uit.
Op die site kun je zelf je spuitwerk bepalen en de prijs uitrekenen.
Zitten bijvoorbeeld in Rotterdam op de Waalhaven.
Heb er geen ervaring mee maar de site ziet er profi uit.
Zozozo, de nieuwe eigenaar gaat er werk van maken!


Benny,..het kan goedkoper kijk maar onder Total Paintjob
vanaf 799.- euro voor auto's zonder schade.
vanaf 799.- euro voor auto's zonder schade.
-
- Berichten: 664
- Lid geworden op: do 5 sep 2002 14:33
Eigenlijk vind ik de hier genoemde prijzen allemaal erg laag.
Hopelijk is het bij dit soort prijzen kwalitatief nog een beetje acceptabel, anders raak je van de wal in de sloot............
Hopelijk is het bij dit soort prijzen kwalitatief nog een beetje acceptabel, anders raak je van de wal in de sloot............
Kvind het wel meevallen. Kweet van mijn spuiter dat het een goede is...daarbij wat gebeurt er allemaal? Bij mij word er nix aan de binnekant gedaan ofzo. Alleen maar de buitenkant strak maken en roest weg werken. Tis trouwens wel het minimumbedrag, wat het precies word moet nog worden afgesproken. Tis wel zo dat er niet op een paar honderd gekeken moet worden, als daardoor het resultaat veel beter word.[rsi]peerke schreef:Eigenlijk vind ik de hier genoemde prijzen allemaal erg laag.
Hopelijk is het bij dit soort prijzen kwalitatief nog een beetje acceptabel, anders raak je van de wal in de sloot............
Klopt maar dan laten ze erg elk miezerig deukje ook zitten. Ze den hem volgens mij dan gewoon licht opschuren en gelijk overspuiten met een andere kleur. En een GTT zonder enig deukje?sur5all schreef:Benny,..het kan goedkoper kijk maar onder Total Paintjob
vanaf 799.- euro voor auto's zonder schade.



Als je een goed adres wilt hebben, waar ze met liefde aan een franse auto werken, moet je is bij T & W MOTORS in Uithoorn informeren.
Deze gasten hebben de Bleu Sport GTT van Tjabel gespoten, en nu ook de GTT van Jochem (haas) in een hele mooie zilvergrijze metallic lak....
Echt heel errug net werk wat hun leveren, en ze zijn helemaal gek van Renault en Peugeot
Deze gasten hebben de Bleu Sport GTT van Tjabel gespoten, en nu ook de GTT van Jochem (haas) in een hele mooie zilvergrijze metallic lak....

Echt heel errug net werk wat hun leveren, en ze zijn helemaal gek van Renault en Peugeot

Kosda?Ivo8hoven schreef:Als je een goed adres wilt hebben, waar ze met liefde aan een franse auto werken, moet je is bij T & W MOTORS in Uithoorn informeren.
Deze gasten hebben de Bleu Sport GTT van Tjabel gespoten, en nu ook de GTT van Jochem (haas) in een hele mooie zilvergrijze metallic lak....![]()
Echt heel errug net werk wat hun leveren, en ze zijn helemaal gek van Renault en Peugeot

Tjabel was stukken minder kwijt dan Jochem, maar bij die van Jochem is de gehele carr. gespoten in kleur, en bij Tjabel was het alleen de buitenkant.
Het verschilt per auto, hun komen eerst kijken en geven dan een richtprijs af, maar houd maar als indicatie aan rond de 1600 1700 euro voor de buitenkant strak maken spuiten, etc.
Dat is dus incl. dorpels, deuren, noem maar op!
Er gaat bij hun net zoveel lak op de skirts en bumpers als op een normale auto....
Het verschilt per auto, hun komen eerst kijken en geven dan een richtprijs af, maar houd maar als indicatie aan rond de 1600 1700 euro voor de buitenkant strak maken spuiten, etc.
Dat is dus incl. dorpels, deuren, noem maar op!
Er gaat bij hun net zoveel lak op de skirts en bumpers als op een normale auto....

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Het lijkt mij verstandiger om de auto kaal aan te leveren en tevens in stukjes zodat echt alles gespoten word en er geen deeltjes worden overgeslagen of gemist.


-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Oke tnx voor de opheldering. Ik zag het nergens staan geloof ikIvo8hoven schreef:Dat hebben we bij deze beiden heren ook gedaan....

-
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: ma 21 jan 2002 0:00
- Locatie: Utrecht... garage in Portengen....
- Contacteer:
Benny heeft gelijk.
Laat de spuiter eerst goed blij zijn met de voor bewerking.
Daar zit echt heel erg veel verschil in.
Mijn auto kost qua materiaal kosten ongeveer 600 pleuro. Maar het voorbewerken is gedaan (betaald) en is voor een normaal spuit jobje goed genoeg.
Wij waren er niet blij mee en zijn zelf veel strakker aan het schuren. Om dan zeer binnen kort de grondverf er op te spuiten....
Kleur ben ik nog niet uit... maar de binnenkant en motor ruimte worden mee genomen bij mij....
Laat de spuiter eerst goed blij zijn met de voor bewerking.
Daar zit echt heel erg veel verschil in.
Mijn auto kost qua materiaal kosten ongeveer 600 pleuro. Maar het voorbewerken is gedaan (betaald) en is voor een normaal spuit jobje goed genoeg.
Wij waren er niet blij mee en zijn zelf veel strakker aan het schuren. Om dan zeer binnen kort de grondverf er op te spuiten....
Kleur ben ik nog niet uit... maar de binnenkant en motor ruimte worden mee genomen bij mij....
Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
very intresting peeps.
Denk dat ik maar hard gaat sparen begin volgend jaar
Denk dat ik maar hard gaat sparen begin volgend jaar

Voor mijn gt turbo ben ik een beetje meer dan 2700 euro kwijt voor binnen en buitenkant spuiten + laswerk. Dan heb je het originele uiterlijk nog. Als je zoals ik je hele gtt verbouwd kost het iets meer als 2700 euro
Ik zeg maar niet wat mijn gtt nu heeft gekost maar ik kan wel zeggen dat het ietsje uit de hand gelopen is 


There will be plenty of time to rest when your dead
ik zit er ook erg over na te denken om mijn auto helemaal over te laten spuiten in 1 van de tinten die nu al op de auto zit. Het is nu net een lappendeken
Dus dan hoeft van mij de binnen kant niet, als de rand wel een beetje kan overlopen. Anders zie je gelijk waar het spuiten is opgehouden
Als ik zo de prijzen hoor, moet ik ff een paar maandjes van geld opzij leggen en als straks me auto is zoals ik hem wil, ga ik ff rond kijken voor een spuitbeurtje

Dus dan hoeft van mij de binnen kant niet, als de rand wel een beetje kan overlopen. Anders zie je gelijk waar het spuiten is opgehouden

Als ik zo de prijzen hoor, moet ik ff een paar maandjes van geld opzij leggen en als straks me auto is zoals ik hem wil, ga ik ff rond kijken voor een spuitbeurtje

voor een GT helemaal spuiten in een mooie kleur en echt net werk hou ik me een prijs voor van rond de 2000 euro.
maar dan issie ook wel af!
maar dan issie ook wel af!
Immer wieder die verdammte Holländer