ik zet er zelf doorgaans ook een zware auto voor, en dan gaat 't behoorlijk goed, maar als je met een middenklasser voertuig gaat rijden dan heeft een spoor behoorlijk vat op de aanhanger.catrinus schreef:Ik rij bijna alle dagen met een minikraan (2,5 tot 3 ton) achter een nissan patrol. Bij 110 rijd hij best lekker alleen moet je niet teveel aan het stuur zitten. Alleen sommige stukken met spoorvorming is klote maar als jij je last goed verdeeld hebt op je aanhanger moet er niets mis kunnen gaan. Ik zette mijn minikraan altijd te ver naar achteren met gevolg dat je echt niet harder dan 90 kon wand anders schaarde je. Maar als jij je last goed verdeeld "dus voor mij precies boven de assen" dan kun je best 100 rijden zonder dat de aanhanger gekke dingen doet. Als hij leeg is mijn aanhanger dan kan ik er zonder probs 120 mee rijdenFrits schreef:Ik weet ook wel waarom. met een lege aanhanger heb ik het wel eens gehad. en dan voel je je met 80 op de n348 nog steeds niet lekker.Menno schreef:jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom
maar dit keer was het onbedoeld zo hard.
Gr.Frits
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
rev it like a rental
-
Zo , motortje even schooonbranden.Ivo8hoven schreef:Ik wilde dit plaatje hier ook maar even plaatsen.......,
wel aardig zo![]()
[img]http://www.fascinator.nl/pics/fotos/dashboard.jpg[/img]
Renault 5 GT Turbo "EVO"
He Cat, ik zet de kraan van ons altijd zoveel mogelijk op de voorkant, veel druk op je trekhaak rijd goed, en als je m af wilt koppelen, 1 in de kraan naar achter rijen, 1 de hendel van de aanhanger omhoog houwen. (liever lui dan moe)catrinus schreef:Ik rij bijna alle dagen met een minikraan (2,5 tot 3 ton) achter een nissan patrol. Bij 110 rijd hij best lekker alleen moet je niet teveel aan het stuur zitten. Alleen sommige stukken met spoorvorming is klote maar als jij je last goed verdeeld hebt op je aanhanger moet er niets mis kunnen gaan. Ik zette mijn minikraan altijd te ver naar achteren met gevolg dat je echt niet harder dan 90 kon wand anders schaarde je. Maar als jij je last goed verdeeld "dus voor mij precies boven de assen" dan kun je best 100 rijden zonder dat de aanhanger gekke dingen doet. Als hij leeg is mijn aanhanger dan kan ik er zonder probs 120 mee rijdenFrits schreef:Ik weet ook wel waarom. met een lege aanhanger heb ik het wel eens gehad. en dan voel je je met 80 op de n348 nog steeds niet lekker.Menno schreef:jas die aanhanger eens met 120 in een spoor, en je weet waarom
maar dit keer was het onbedoeld zo hard.
Gr.Frits

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nederlagen mogen ook gemeld worden. Dus bij deze 3x
Vanmiddag terug van de toertocht. op de A2. Het was druk en we liepen met zn 3en(rory, martin en ik) in op een Ford Puma.
De hele tijd bleven we in de buurt.
tot dat er wat ruimte was en die puma achter me begint te drukken. Best. Gas er op. Maar helaas vanaf de 160 kwam hij dichter bij.
daarna martin in de megane. Zelfde verhaal. alleen ik weet de snelheden niet.
en rory die eerst achter aan zat. Gaat ons voorbij en achter de puma aan. Lijkt te winnen. Tot die gast toch eens goed gas gaf.
dus dat was 3X BYeBye.
In de file nog wel alle 3 een
en nog wat fotoŽs
dus prima vermaakt.
GrFrits
Vanmiddag terug van de toertocht. op de A2. Het was druk en we liepen met zn 3en(rory, martin en ik) in op een Ford Puma.
tot dat er wat ruimte was en die puma achter me begint te drukken. Best. Gas er op. Maar helaas vanaf de 160 kwam hij dichter bij.
en rory die eerst achter aan zat. Gaat ons voorbij en achter de puma aan. Lijkt te winnen. Tot die gast toch eens goed gas gaf.
dus dat was 3X BYeBye.
In de file nog wel alle 3 een

GrFrits
Project: GTT Blue Sport
Nogal een nederlaag, 120-160 kwam hij niet dichterbij maar toen naar de 200, toen moest mn auto hard werken en was de top bereikt, daarna op zij enFrits schreef:Nederlagen mogen ook gemeld worden. Dus bij deze 3x
dus dat was 3X BYeBye.
In de file nog wel alle 3 eenen nog wat fotoŽs
dus prima vermaakt.
GrFrits

Weet niet wat de specs van een Puma zijn?
Denk dat het die laatste was, want moest echt trappen, en heb standaard 110pk..Ivo8hoven schreef:Je hebt een Puma in 2 varianten,
1400 16V 100 pk
1700 16V 135 pk
Best rappe wagentjes.... lol:
En niet sarcastisch worden!

zonet even op de randweg haarlem, stephan en ik vs dikke mercedes E klasse. even ernaast blijven hangen in 3, vol op het gas en broers als we zijn, wij begrijpen elkaar
mercedesje dichterbij laten komen, stephan om me heen over de afrit en ik op z'n bumper. toedeloe mercedes
:p

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
Rory schreef:Nogal een nederlaag, 120-160 kwam hij niet dichterbij maar toen naar de 200, toen moest mn auto hard werken en was de top bereikt, daarna op zij enFrits schreef:Nederlagen mogen ook gemeld worden. Dus bij deze 3x
dus dat was 3X BYeBye.
dus prima vermaakt.
GrFritsgegeven, was wel leuk, zat echt te balen dat ik te weinig pk's had
![]()
reden er geen echte auto's mee

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waar was je dan?? Had je een echte auto gehad.Tom schreef:Rory schreef:Nogal een nederlaag, 120-160 kwam hij niet dichterbij maar toen naar de 200, toen moest mn auto hard werken en was de top bereikt, daarna op zij enFrits schreef:Nederlagen mogen ook gemeld worden. Dus bij deze 3x
dus dat was 3X BYeBye.
dus prima vermaakt.
GrFritsgegeven, was wel leuk, zat echt te balen dat ik te weinig pk's had
![]()
reden er geen echte auto's mee![]()
Project: GTT Blue Sport
Wat kunnen mensen toch raar reageren
Rij ik over de Randweg in Haarlem sta ik voor het stoplicht komt en zo'n duits getunede turquiose blauwe Opel Corsa GSI naast me staan gassen (vin ik al irritant) dus het wordt groen, ik denk kan ik hebben en gas een end heen, de Corsa achterlatend, Bij de 100 stopte ik aangezien er vrij veel palen staan rijdt ie me voorbij krijg ik de welbekende vinger en een afsnij manouvre!!
Jammer hoor

Rij ik over de Randweg in Haarlem sta ik voor het stoplicht komt en zo'n duits getunede turquiose blauwe Opel Corsa GSI naast me staan gassen (vin ik al irritant) dus het wordt groen, ik denk kan ik hebben en gas een end heen, de Corsa achterlatend, Bij de 100 stopte ik aangezien er vrij veel palen staan rijdt ie me voorbij krijg ik de welbekende vinger en een afsnij manouvre!!
Jammer hoor

gewoon vrolijk terugzwaaien joh 

Immer wieder die verdammte Holländer
Dee ik ook
kon ie helemaal niet hebben

-
- Contacteer:
van het weekend zaterdag eerst tegen een nieuwe civic vet uitgebouwd dubbele uitlaat met motorsound.
eerste stopclicht ik stond erachter en hij bij groen weg in het begin kom ik er niet langst want had echt gewoon gas over! na een tijdje reed hij heel lnagzaam iets weg maar dat was heel weinig en ineens BAM 2 HELE vete dikke vlammen uit zijn uitlaat! was echt vet.
bij hetvolgende stoplicht stond ik naast hem en had hem ff het duipje gegeven maar hij wilde nu nog een keer.
en dit keer kon ik vanaf stilstand vol weg en reed hem de eerste meters echt kwijt zat iets van 30 meter voor hem en bij de 90 km/h kwam hij weer heel langzaam dichterbij. en bij het vogene stoplicth moest ik eraf maar keek hij toch wat zuur en wijgerde hij een duimpje of iets op te steken
eerste stopclicht ik stond erachter en hij bij groen weg in het begin kom ik er niet langst want had echt gewoon gas over! na een tijdje reed hij heel lnagzaam iets weg maar dat was heel weinig en ineens BAM 2 HELE vete dikke vlammen uit zijn uitlaat! was echt vet.
bij hetvolgende stoplicht stond ik naast hem en had hem ff het duipje gegeven maar hij wilde nu nog een keer.
en dit keer kon ik vanaf stilstand vol weg en reed hem de eerste meters echt kwijt zat iets van 30 meter voor hem en bij de 90 km/h kwam hij weer heel langzaam dichterbij. en bij het vogene stoplicth moest ik eraf maar keek hij toch wat zuur en wijgerde hij een duimpje of iets op te steken
-
Had vanmiddag het zelfde met een alfa spider V6, kon het ook niet echt op prijs stellen dat ik maar op zijn bumper bleef plakken, terwijl hij plankgas gaf.
-
- Contacteer:
dat weet ik echt nie want het was donker dus ja en zag gaan type plaatje. of nietsJasper16v schreef:sneu (dat laatste)
wat voor 1 kan het geweest zijn ? type-r lijkt me niet..(?)
hij had wel heel zijn auto vol spoilers hangen dus vond het zelf wel heel wat maarja da wil niets zegge.
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor een het was maarja...
vond hem wel heel vet met echt HELE vette uitlaten. die waren gewoon superieur.
Ik gister tegen een of ander opgefokt scootertje in Harderwijk 
Stond achter hem bij het stoplicht...en hij begint in ene achterom te kijkenen flink gas te geven (zoals jongens op scooters dat zo mooi kunnen)...vervolgens nog 6 keer achterom kijken...toen stoplicht op groen...scooter trekt vol op en verwacht mij helemaal zoek te rijden volgens mij...kijkt achterom...ziet mij dicht achter hem plakken...gaat plat liggen...om sneller te gaan (op dat moment reden we "al" 65
en kan ik er zo voorbij als ik wil
)...en zo ging het die hele lange weg door...tot ik hem zat was...toen kwam er een rotonde en maar meteen na de rotonde vol er langs gegaan...kreeg wel een duimpje toen ik er voorbij was
wel grappig...maar helaas is zo'n scooter iets te sloom 

Stond achter hem bij het stoplicht...en hij begint in ene achterom te kijkenen flink gas te geven (zoals jongens op scooters dat zo mooi kunnen)...vervolgens nog 6 keer achterom kijken...toen stoplicht op groen...scooter trekt vol op en verwacht mij helemaal zoek te rijden volgens mij...kijkt achterom...ziet mij dicht achter hem plakken...gaat plat liggen...om sneller te gaan (op dat moment reden we "al" 65

Was maar een fopjejeroen.k schreef:En het moraal van je verhaal is?furious_tuning schreef:Gisteren: Ik op de fiets tegen een Ferrari 355 Spider: Helemaal zoek getrapt, kreeg erna nog een duimpje, wel zo sportief he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
dat valt dan toch weer tegen vind ik want reed hem echt niet helemaal zoek ofzo.Jasper16v schreef:onder de 2 liter type r zit de 1.7
de snelste 1.7 zit geloof ik in 9,5 secs op de 100...
alleen het begin was ik een stuk sneller maar daarna kwam hij eerlijk is eelijk wel dichterbij.
maarja aan het uiterlijk te zien kan er mis smet de motor nog wat gedaan zijn wie weet.
(ik praat me eige wage maar ff goe

Joh..ik dacht dat je hem er echt uitgefietst had...furious_tuning schreef:Was maar een fopjejeroen.k schreef:En het moraal van je verhaal is?furious_tuning schreef:Gisteren: Ik op de fiets tegen een Ferrari 355 Spider: Helemaal zoek getrapt, kreeg erna nog een duimpje, wel zo sportief he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, maar snapte het nut van de grap niet...maar zal wel komen omdak nutteloos werk zit te doen momenteel...

Sorry dan...jeroen.k schreef:Joh..ik dacht dat je hem er echt uitgefietst had...furious_tuning schreef:Was maar een fopjejeroen.k schreef:En het moraal van je verhaal is?furious_tuning schreef:Gisteren: Ik op de fiets tegen een Ferrari 355 Spider: Helemaal zoek getrapt, kreeg erna nog een duimpje, wel zo sportief he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar snapte het nut van de grap niet...maar zal wel komen omdak nutteloos werk zit te doen momenteel...
Never mind...furious_tuning schreef:Sorry dan...jeroen.k schreef:Joh..ik dacht dat je hem er echt uitgefietst had...furious_tuning schreef:Was maar een fopjejeroen.k schreef:En het moraal van je verhaal is?furious_tuning schreef:Gisteren: Ik op de fiets tegen een Ferrari 355 Spider: Helemaal zoek getrapt, kreeg erna nog een duimpje, wel zo sportief he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

O ja, ben er laatst ook behoorlijk uitgereden...door een Peug 307 HDI...

Optrekken ging redelijk gelijk...maar boven de 100 lipe dat kreng dik uit...vonk nie leuk...heb dan ook geen duimpje gegeeft

Mijn auto staat in de garage dus daarom had ik het maar op m'n fietsje geprobeerdjeroen.k schreef:Never mind...furious_tuning schreef:Sorry dan...jeroen.k schreef:Joh..ik dacht dat je hem er echt uitgefietst had...furious_tuning schreef:Was maar een fopjejeroen.k schreef:En het moraal van je verhaal is?furious_tuning schreef:Gisteren: Ik op de fiets tegen een Ferrari 355 Spider: Helemaal zoek getrapt, kreeg erna nog een duimpje, wel zo sportief he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar snapte het nut van de grap niet...maar zal wel komen omdak nutteloos werk zit te doen momenteel...Hij was ook wel grappig...maar ik momenteel nie zo
O ja, ben er laatst ook behoorlijk uitgereden...door een Peug 307 HDI...![]()
Optrekken ging redelijk gelijk...maar boven de 100 lipe dat kreng dik uit...vonk nie leuk...heb dan ook geen duimpje gegeeft

-
- Contacteer:
dei van jou komt toch wel gewoon uit een 19?jeroen.k schreef:1.7 mpi (GTE-blok) 100 pk
of komt hij uit een 5?
nee je had toch een sloop 19 voor het blok gekocht
is dat GTE blok echt precies hetzelfde dan?
-
- Contacteer:
oja nie liegen he je heb maar 95 pk in een gte blok
:p