Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Mijn dank is groot. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik mis het ook.Chris schreef:Dat lijkt me gezellig!Lex schreef:Zullen we weer beginnen!!!
Wanneer herleven de oude tijden?
Waar zijn de oer F.N.B.ers gebleven??
Misschien kunnen we een mega oproep doen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Ik kom als er meer dan 20 auto's komen en blijven in Bodegraven. Het motiveert mij niet om te komen en dat na een half uur de helft aftaait naar Leiden of zo.Lex schreef:Als er nu eens mensen roepen:"ik kom"
Kunnen we eindelijk eens een lijstje beginnen
wij zijn de afgelopen 2 weken trouw geweest hoorLex schreef:Ik mis het ook.Chris schreef:Dat lijkt me gezellig!Lex schreef:Zullen we weer beginnen!!!
Wanneer herleven de oude tijden?
Waar zijn de oer F.N.B.ers gebleven??
Misschien kunnen we een mega oproep doen.

Immer wieder die verdammte Holländer
Jazeker. Een tijd terug keek ik heel de week uit om naar borft te gaan. Maar de laatste tijd is dat gewoon weg.
De tijden van een overvol parkeerterrein vol met snelle auto's zijn gewoon over.
De tijden van een overvol parkeerterrein vol met snelle auto's zijn gewoon over.

5 GT Turbo '88 GT5
Ik vond de tijd dat we met een hoop Renaultjes daar stonden het leukst, gezellig de hele avond een beetje ouweH..
n het begin was het zeker gaaf dat er vreemde merken kwamen, toen was het nog te overzien.
Het werd op het laatst te druk, gevolg, een vol terrein met een hoop dikke bakken en RTCers onder elkaar die langs elkaar heen liepen omdat het zo vol was..
Waarom rij je ook nooit meer naar Leiden dan?
n het begin was het zeker gaaf dat er vreemde merken kwamen, toen was het nog te overzien.
Het werd op het laatst te druk, gevolg, een vol terrein met een hoop dikke bakken en RTCers onder elkaar die langs elkaar heen liepen omdat het zo vol was..
Waarom rij je ook nooit meer naar Leiden dan?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Leiden vind ik ook niet alles. Ben er 2 keer geweest dat ik mn auto niet kon parkeren dus ben ik maar weer weg gegaan. Zoetemeer was wel elke vrijdag druk en gezellig. Maar ja tijden veranderen......
5 GT Turbo '88 GT5
maik 2catrinus schreef:Als die drempels weg zijn in bodegraven kom ik ook es met de gele gtet. Dat beloof ik nu al. Denk niet dat ik over die drempels kom als hij verlaagd is![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar juist door weer met een wat grotere groep af te spreken kunnen we misschien de ouwe sfeer weer terug brengen. Kijk naar Ray, Ivo en Chris die blijven maar volhouden. Als meer dat doen zoals Ik wordt hopelijk de groep weer groter.Chris schreef:Vertel.Roy schreef:De sfeer die er vroeger was is er gewoon niet meer.
Mis je de drukte van alle merken die er waren?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb geen recht van spreken I NOW maar toch is het waar wat roy zegt als je daarheen komt en er gaan mensen na 30 min weer weg dan is het niet echt leuk.
Ook is het toch wel leuk als er een grote opkomst is net zo als een FNH dus misschien minder meetings doen en 3 weken van te voren aangeven dat er een grote FNB meeting komt dan voelen misschien meer mensen zich geroepen om te komen ik wel ten minste
Ook is het toch wel leuk als er een grote opkomst is net zo als een FNH dus misschien minder meetings doen en 3 weken van te voren aangeven dat er een grote FNB meeting komt dan voelen misschien meer mensen zich geroepen om te komen ik wel ten minste
-
- Moderator
- Car: MB
Hey Faggets, als jullie eens wat minder zeurden konden jullie gewoon een keer naar beuningen komen. Aanstaande vrijdag bijvoorbeeld. En vroeg zijn we nooit weg, voor 0.30 is het volgens mij nog nooit geweest.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: Megane
ik zeg niet dat fnh beter is
maar ik bedoel je kan beter 1 meeting in de 4 weken doen dan hou je het leuker en er komen meer mensen om dat ze weten dat er ook veel andere komen en je hebt tijd om te plannen
maar ik bedoel je kan beter 1 meeting in de 4 weken doen dan hou je het leuker en er komen meer mensen om dat ze weten dat er ook veel andere komen en je hebt tijd om te plannen
1x in de maand of 1x in de week maar als er genoeg bekenden zijn kom ik toch. Eerst nog ff de gele afmaken en dan kom ik zekers eens op de fnb als er genoeg rtc`ers zijn.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
weet nix van de oude sfeer, maar als ik ff tijd heb zal ik er wel zijn.Maar juist door weer met een wat grotere groep af te spreken kunnen we misschien de ouwe sfeer weer terug brengen. Kijk naar Ray, Ivo en Chris die blijven maar volhouden. Als meer dat doen zoals Ik wordt hopelijk de groep weer groter.

Vrijdag 19 september 2003 F.N.B. pre R19 meeting!
Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
Aanvang: 20:30-21-00.
Wie komen er:
- Ivo. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Lex. R1916V.
- Patrick. Clio Williams.
Twijfelaars:
- Jeroen. R1916V*.
*= Komen met ander vervoer.
Kom je ook? Tik de lijst dan ff over en zet jezelf er op de juiste plek tussen.
Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
Aanvang: 20:30-21-00.
Wie komen er:
- Ivo. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Lex. R1916V.
- Patrick. Clio Williams.
Twijfelaars:
- Jeroen. R1916V*.
*= Komen met ander vervoer.
Kom je ook? Tik de lijst dan ff over en zet jezelf er op de juiste plek tussen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
telstar speelt thuis vrijdag 

-
keb feessie.
gaan er trouwens nog peeps naar de DTM zondag?
gaan er trouwens nog peeps naar de DTM zondag?
zondag 19 meeting arie 
daarna eten @ baron en karten @ silverstone

daarna eten @ baron en karten @ silverstone

-
tjeck. Eten in Woerden dusss?
yessss
-
ik keep het in gedachte! 's avonds moet ik helaasch wat anders doen, dus karten gaat voor mij niet door.