er zitten wel wat lamellen sorrymdmx schreef:sven, ik begrijp uit jou verhaal dat t alleen een omstroomd pijpje is, dan heeft het inderdaad weinig zin....Ik had me iets voorgesteld met lammellen er op of zo.
Klachten niet echt maar een stukje A2 van oprit Zaltbommel naar afslag Geldermalsen (Mac) wordt de olie 120 graden, vind ik best hoog.
Ik ga de volgende verversing wel ff koeke denk ik.
Bedankt
Oliekoeler talk
-
- Contacteer:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
op het eerste streepje 

Immer wieder die verdammte Holländer
hmmmmm..... daar was ik al bang voor, vond mn temp. al zo hoog, zit net even over de 90 graden met 120/130km/h
Morgen maar even kijken welke (grotere) radiateurtjes erin kunnen.... en waar ik dan de intercooler ga laten..

Morgen maar even kijken welke (grotere) radiateurtjes erin kunnen.... en waar ik dan de intercooler ga laten..
Mrtn = Maarten
deze is op de snelweg genomen met me koppeling in gedruktTom schreef:mijn olie wordt nog wel wat warmer als ik echt effe gas geef. Ik hoop trouwens wel dat deze foto stilstaand is genomen, anders is je druk beetje laag

zorg ook meteen voor een 72 of 74 graden thermostaat en een koud schakelend thermocontact 88-68.Mrtn schreef:hmmmmm..... daar was ik al bang voor, vond mn temp. al zo hoog, zit net even over de 90 graden met 120/130km/h![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ray, jij praat teveel met Jeroen....je gaat RAAAARRRRR lullen