Hoeveel kostte die lip nou?~Haas~ schreef:vanmiddag besteld, maandag ophalen: de Cupra lip
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Contacteer:
195/45/15 past er wel onder. Een vriend van me (die vrijdag ook met zijn Corrado komt) heeft ook een Clio 1.4 gehad en had er dezelfde bandenmaat onder liggen. En hij was nog eens stevig verlaagd... Geen probleem dus. 
Kom trouwens net terug uit Frankfurt! Was erg tof... Mooie wagens gezien, weinig sletten (
), slechte hamburgers en dure cola. Maar de Willi heeft het allemaal doorstaan, ondanks we op de heenweg bijna continu 160 op de klok hadden staan. Heerlijk, duiste wegen.
Op de terugweg, toen de benzinemeter op een kwart stond, niet gaan tanken. Wat gebeurd er? Komen we de eerste 100 km geen tankstation tegen. Heel ver op reserve gereden en uiteindelijk 48,8 liter getankt!
That was close! Alles bij elkaar 771 km gemaakt vandaag, dus ik heb lamme poten... Wie is er zo vriendelijk me effe een body-to-body massage te geven?

Kom trouwens net terug uit Frankfurt! Was erg tof... Mooie wagens gezien, weinig sletten (

gezien!bartuitlauwe schreef:er staan nu schoepvelgen te koop op de marktplaats van RTC.~Haas~ schreef:ff ter info, wil dus 16V orig schoepwielen onder me clio over een tijdje...nu zat ik over de banden.
16V velg: 15"x6J toch?
Origineel Clio S 165/60/14
heb nu 185/55/14
Op 16V 195/45/15??
Dit zou erop moeten, maar past dit ook in de breedte in mijn kasten? Anders misschien 185/45/15? Heb ik iets kleiner rolomtrek, maar das weer goed voor de trekkracht. Of zou ik nog kleiner/lager gaan? 185/40/15 lijkt me zo overdreven...

1. Stevig verlaagd..staat ook op mijn lange waslijst..hij moet nog lager..wil iets rond de 70 mm..Merijn schreef:195/45/15 past er wel onder. Een vriend van me (die vrijdag ook met zijn Corrado komt) heeft ook een Clio 1.4 gehad en had er dezelfde bandenmaat onder liggen. En hij was nog eens stevig verlaagd... Geen probleem dus.
Kom trouwens net terug uit Frankfurt! Was erg tof... Mooie wagens gezien, weinig sletten (), slechte hamburgers en dure cola. Maar de Willi heeft het allemaal doorstaan, ondanks we op de heenweg bijna continu 160 op de klok hadden staan. Heerlijk, duiste wegen.
Op de terugweg, toen de benzinemeter op een kwart stond, niet gaan tanken. Wat gebeurd er? Komen we de eerste 100 km geen tankstation tegen. Heel ver op reserve gereden en uiteindelijk 48,8 liter getankt!
That was close! Alles bij elkaar 771 km gemaakt vandaag, dus ik heb lamme poten... Wie is er zo vriendelijk me effe een body-to-body massage te geven?
![]()
![]()
2. Ik zal je vrijdag wel ff lekker verzorgen als niels tenminste met ze poten van je af kan blijven

geen bestel- of verzendkosten, dus als het goed is 32 pleuri. Alsie veel duurder is, steken ze m maar in hun r**t...bartuitlauwe schreef:Hoeveel kostte die lip nou?~Haas~ schreef:vanmiddag besteld, maandag ophalen: de Cupra lip

truste vent, ga pitten, daluk om 6.30al weer op...

Hou je bek!!Merijn schreef:Trusten, Haasie! Lekker uitslapen morgen!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik hoop voor de jaarafsluiting een andere snelle renault te hebben.~Haas~ schreef:vanmiddag besteld, maandag ophalen: de Cupra lip
Wil voor de jaarafsluiting me voorbumper gespoten en klaar hebben, hoop dat t gaat lukken
Ik hoop met je meeJohan schreef:ik hoop voor de jaarafsluiting een andere snelle renault te hebben.

Heb je al iets op het oog? Of nog steeds aan het zoeken? Zag wel GTT's voorbij komen...
Godver, ben zo brak als ballen, om 1:15 gaan slapen en om half 9 moeten werken... beuh

-
- Moderator
- Car: MB
3 posts in drie minuten, je hebt er zin in
.
de volgende keer moet je niels maar beter uit zijn doppen laten kijken, net vóór een tankstation staat namelijk ook (bijna) altijd wanneer de volgende weer is. En anders had je toch gewoon effe af geslagen, dan vind je binnen een paar km een tankstelle en dan betaal je nog minder pleuro's ook

de volgende keer moet je niels maar beter uit zijn doppen laten kijken, net vóór een tankstation staat namelijk ook (bijna) altijd wanneer de volgende weer is. En anders had je toch gewoon effe af geslagen, dan vind je binnen een paar km een tankstelle en dan betaal je nog minder pleuro's ook

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ja, maar het was al na 9'en en dan is het nogal risicovol om van de snelweg af te gaan. Als de pomp dan dicht is dan zouden we zeker in de problemen hebben gezeten. We hadden inderdaad ff kunnen kijken wanneer het volgende station zou komen, maar voordat we het in de gaten hadden waren we er al voorbij.
Tussentijds nog 10 eetgelegenheden en WC's tegengekomen, maar niet 1 tankstation.
Maar goed, we hebben het gered en zelfs met bijna 1 op 13! 

-
Monza, Grand Prix van Italië.Tom schreef:is er zonder weer een GP? waar?
weet niet of er nog iemand delen van een 1916V zoekt? ph I? Staat ereen op de sloop in arnhem zuid...
Spoiler heb ik meegenomen, is wel williblauw, maar ja, voor 20 euro laat ik m niet zitten...Ga kijken of ik m over een tijdje op me clio kan knutselen, btje inkorten, zagen, klooien...
Spoiler heb ik meegenomen, is wel williblauw, maar ja, voor 20 euro laat ik m niet zitten...Ga kijken of ik m over een tijdje op me clio kan knutselen, btje inkorten, zagen, klooien...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kijken kost niets~Haas~ schreef:weet niet of er nog iemand delen van een 1916V zoekt? ph I? Staat ereen op de sloop in arnhem zuid...
en wie weet, morgen.
Project: GTT Blue Sport
succes!! 

Zat er nog een nette voorbumper op? dwz zonder scheuren en zo?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Moet ik morgen ff kijken voor je?? En als ie er op zit wat mag ie kosten voor jou?Matijs schreef:Zat er nog een nette voorbumper op? dwz zonder scheuren en zo?
haaz is werken dus reageert niet meer vandaag.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
nog steeds aan het zoekenRory schreef:Ik hoop met je meeJohan schreef:ik hoop voor de jaarafsluiting een andere snelle renault te hebben.
Heb je al iets op het oog? Of nog steeds aan het zoeken? Zag wel GTT's voorbij komen...
Godver, ben zo brak als ballen, om 1:15 gaan slapen en om half 9 moeten werken... beuh![]()
![]()
er is al wel meer intresse in mijn clio

Als ik het zo uit mijn hoofd zeg...wasie nog helemaal goed, behalve dat misschien de lak iets minder kan zijn...Matijs schreef:Zat er nog een nette voorbumper op? dwz zonder scheuren en zo?
Hoop dat frits morgen goed nieuws voor je heeft

MOOIJohan schreef: er is al wel meer intresse in mijn clio

*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Mario - 5 Baccara
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Haas - Twingo
Rory - Clio II 16v
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Marcel dLC - ?
Douwe - Twingo
Ik neem aan dat jullie begrijpen waarom ik met de twingo kom...die clio staat tegen die tijd nog stil gok ik zo
When: Vrijdag 19 september, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld)
Who:
Mario - 5 Baccara
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio williams
Rob - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Haas - Twingo
Rory - Clio II 16v
Andere merken:
Roderik - VW Corrado VR6
Maybe's:
Marcel dLC - ?
Douwe - Twingo
Ik neem aan dat jullie begrijpen waarom ik met de twingo kom...die clio staat tegen die tijd nog stil gok ik zo