Duss, moet ik hier nog antwoord opgeven? Of ben je satisfied na vanmiddag...Ivo8hoven schreef:Ben je nog een beetje druk daar, verkoop ie nog wel is wat??

Ford Focus 130pk TDCI Sport Edition, is die niet iets voor jou.Ivo8hoven schreef:Ik kan proberen of ik zoiets als auto v/d zaak mag kiezen, maar denk niet daat ze akkoord gaan![]()
hoe laat daar?Chris schreef:Rijd zeker niet verkeerd, en al helemaal niet als het wenag kost. Maar als je dan toch mag kiezen...
BTW, ik kom vanavond niet naar de Mac, ga gelijk Bodegraven in. Voor sportieve Renaults hou ik een plekje vrij in de steeg.
deze edje, kom je ook?Chris schreef:Vrijdag 12 september 2003, Friday Nightmeeting Bodegraven!
- Waar: Mac Donalds, Goudseweg.
- Aanvang: 20:30-21:00.
Wie komen er:
- Maus. ClioV6.
- Chris. R5GTT*/**.
- Ivo. R5GTT.
- Ray. R5GTT**
- JP. R5GTT**
Twijfelaars:
- Lex. 19 16v
*= Ander vervoer.
**= Gaat later die avond nog naar de braderie in Bodegraven.
Wat gaan we afspreken voor de toertocht van zondag?
Bestaat de FNB nog dan?Chris schreef:Dat lijkt me gezellig!Lex schreef:Zullen we weer beginnen!!!
Wanneer herleven de oude tijden?
Waar zijn de oer F.N.B.ers gebleven??
De FNG is dood, leve de FND!!Chris schreef:Tis gelukkig nog niet zo erg als de F.N.G...
En dan vind jij het nog gek dat er niemand naar het noorden komt rijden..ER IS DAAR NIX!!
Nee, we hadden al een topic over Friday Night Meeting Drachten aangemaakt. Zou je FNG weer in ere kunnen herstellen? Kunnen we als we een gekke bui hebben weer in Groningen meeten.Chris schreef:Oeps, ik heb FNG veranders in FND in nl.meeting regio..
FNG was immers toch niet meer, laten staan nu maar?