Normaal gedrag???

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Pure Clio Driver

Ik denk dat jullie allemaal het weleens mee hebben gemaakt. Je komt 's morgensvroeg bij je auto en merkt dat er iets mist. Wat bezielt mensen om dingen van een auto af te halen om het vervolgens op zijn/haar eigen auto te monteren??

Bij mij zijn de afgelopen 3 jaar de volgende dingen eraf gejat!! Het valt nog wel mee. Maar het is gewoon het idee dat iemand met zijn poten aan mijn auto zit.

- Kapje van de buitenspiegel,
- Klepje van de achterwisser
- En recent de nummerplaathouder van de Renault-Tuning club!!!
Pure Clio Driver....
Tom
Moderator
Car: MB

:lol: :lol: de nummerplaat houder :lol: :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Pure Clio Driver

Ja triest he?? Ik weet niet eens wanneer het is gebeurd. Maar ik kwam er afgelopen weekend pas achter. Ze hebben heel netjes mijn nummerplaat los geschroefd en de houder eraf gehaald.
Pure Clio Driver....
Tom
Moderator

is dit geen grap van iemand ofzo??

(dan heeft Chris hem zeker niet gemonteerd, die popt namelijk alles vast)
twingoturbo

Tom schreef:is dit geen grap van iemand ofzo??

(dan heeft Chris hem zeker niet gemonteerd, die popt namelijk alles vast)
Ja want die heeft nummerbord-tuning uitgevonden.
Pure Clio Driver

Een grap?? Nee denk het niet. Anders had ik hem allang weer terug gehad lijkt me. Het kan overal zijn gebeurd. Weet alleen niet wanneer!! Hetzelfde als het kapje van mijn buitenspiegel. Zomaar foetsie weg na een avondje stappen. Wat wel frapant was dat er 10 meter verder een clio stond met dezelfde kleur. Toeval dat mijn kapje van de buitenspiegel eraf was??
Laatst gewijzigd door Pure Clio Driver op vr 12 sep 2003 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Pure Clio Driver....
Lief Engeltje
Contacteer:

op zich wel ziek ja :-*
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR :p
Tom
Moderator

heb je je nummerplaat wel terug?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ziekelijk hoor (N)

ik mag nog in mijn handjes knijpen ze hebben nog nix bij er af gehaald en ik zit nu af te kloppen
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Altijd al geweten dat onze merchandise "hot" is. :)

Maar inderdaad vrij ziek dit.
.:: TurboPowerr ::.
Pure Clio Driver

Mijn nummerplaat zat er nog gewoon op! Dat is dus nog een voordeel. Kijk, om een nieuwe houder te kopen is niet het probleem. Maar het gaat om het feit dat iemand dat doet.

Idd Tino, blijkbaar vond iemand hem zoooooo mooi dat ze dachten: Die moet ik hebben!!
Pure Clio Driver....
Vos

Als je zoiets ziet moet je die persoon gelijk op zijn bek slaan..... is mijn mening! Echt te ziek voor woorden.... :-*
Clio 16v.....
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

*loopt naar buiten om kentekenplaathouder te checken*

Oef! Zit er nog op. :D
Beetje ziek dat ze dat jatten. :s
Tom
Moderator

bij deze is natuurlijk iedere-met-rtc-nummerplaathouder-rijdende-nederlander verdacht :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Tom schreef:bij deze is natuurlijk iedere-met-rtc-nummerplaathouder-rijdende-nederlander verdacht :D
:lol: :lol:
Pure Clio Driver

Ik zal even aangifte doen bij de Pelisie. Kunnen ze een beloning uitloven. Dus bij deze is iedereen die met een nummerplaathouder van RTC rond rijdt verdachte..... ;-)
Pure Clio Driver....
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Pure Clio Driver schreef:Ik zal even aangifte doen bij de Pelisie. Kunnen ze een beloning uitloven. Dus bij deze is iedereen die met een nummerplaathouder van RTC rond rijdt verdachte..... ;-)
cool
jeroen.k

phieuw, dan ben ik voorlopig nog geen verdachte! :P
Alleycat
Contacteer:

dat is idd absurd, sowieso dat ze spullen van je wagen schroeven is al erg, maar dat ze niet even op i-net kijken en gewoon voor een tientje zelf zo'n houder kopen... :s armoedzaaiers... :(
martin rs

ook al eens de lampen achter me bumper vandaan gajat. waren blauwe. en had me bumper gespoten.
zie ik drie dagen later iemand met die lampen rijden dus ik erachteraan want niet iedereen heeft die dingen. man parkeert en loopt weg dus ik eronder kijken en ja hoor alles wat ik nog aan de bumper had heeft ie zelf gemaakt em me verf zat er nog op.
met hamer eraf gehaald ops straat. die kerel heeft een nieuwe bumper nodig met zijn golf 2 :-*

verder bij mij nog nooit wat eraf gejat. nu valt er ok niet zo heel veel te halen bij mij maar toch.. als ze zelfs nummerplaathouders jatten.........
Mike N

Vorig jaar heb ik gehad dat ik op klaarlichte dag naar me auto wilde lopen die gewoon bij mij in de straat stond en een half uur daarvoor nog gebruikt had en dat hij gewoon weg was, dan sta je echt ff stom te kijken.

Enige voordeel dat eraan zat was dat ik daarna een gtt heb gekocht :D maar ik was wel me crx kwijt van die nog een waarde had van 1500 euro ofzo, ook nooit meer wat van gehoord helaas.
Renault 5 gtt. Mods: Peco uitlaat, zuigerdumpvalve.
ronald clio

Dit is inderdaad in en in triest!! :-*
lenny_R

nou in ieder geval heb ik een bonnetje v/d kentekenplaathouder :D
dus al 1 verdachte minder....
nu ik dit zo lees.... v/d week zat mijn klepje van achterruitenwisser ook los.... gelukkig zit hij er nog op. maar het blijkt dus wel weer nodig dat je je reno tje ALTIJD goed in de gaten moet houden en altijd in het zicht moet laten staan...
Als ik iemand tegenkom die met reno aan het kutten is rijd ik hem ter plekke aan.....
Plaats reactie