@stephan die blik van jou toen we bij FCG waren

Volgens mij nietstephan schreef:Heeft die gozer sowiezo wel eens flink geleefd of ook nietcatrinus schreef:Je kunt merken dat joost nog nooit op een kampeerweekend is geweest van de rtc
Chris schreef:Toch maar weer eens het videootje kijken van 2002..
Heinzel, ich glaube ich siehe eine schuhe dort..
Ikzelf heb geen tijd om dit te organiseren, "drukke"-Ray- schreef:is geen vreemde opmerking, en dat zou zomaar kunnen.
is er kampeergelegenheid in die buurt? je zou het zelfs zelf kunnen organiseren! actieve leden zijn!
Ivo8hoven schreef:Lekker even over het circuit knallen, en daarna lekker een biertjuh (of voor Joost Supoer Cola) drinken, BBQ erbij.......![]()
![]()
aha, is dat zo. Ik heb eigenlijk wel weer zin in een uitstapje. En anders begin maar met regelen voor volgend jaar zomerChris schreef:Volgens mij hebben we een nieuwe buitenlandmeeting coordinator gevonden in de persoon van Ivo!!
Kan iemand die jongen effe moderator maken!!!Chris schreef:Volgens mij hebben we een nieuwe buitenlandmeeting coordinator gevonden in de persoon van Ivo!!
ik slaap met je mee hoorIvo8hoven schreef:Nou jongens, ik denk dan dat het wel volgend jaar gaat worden, met mooier weer![]()
Deze winterslaap ga ik druk met mn GT aan de slag, zodat ie als ie volgend jaar wakker word weer helemaal klaar is voor de strijd![]()
![]()
![]()
Ik ga is even wat leuks bedenken, en hier komen we zeker op terug..!
2240 studio sport kijken en dan plat.Merijn schreef:Nog iemand wilde plannen voor vanavond?
catrinus schreef:Whoeiiiiiiii gisteren met een hele delegatie naar het pierement geweest. Das een stamkroeg hier vlak bij ons. Was er nog nooit geweest maar ik kom er nu i.i.g. vaker. Damn was vet gezellig. Ik kom niet vaak los in dat soort tenten maar deze nacht. En natuurlijk zonder alcohol. Want zonder drank vermaak ik mij beter dan met drank op