De Onbekende Renault.
-
Voor de pomp.Foeke schreef:Aha heb die bus vast wel gezien, weet het niet echt meer. Was het voor of na de pomp?
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Vanochtend rond 7.40 bij de stoplichten richting de N209: Een donkergroene 19 16v cabrio. Zag er netjes uit.
Rond 16.45 op de N209 richting Rotterdam een witte GTT.
Ik zag bij beide zo geen RTC kenmerken
Rond 16.45 op de N209 richting Rotterdam een witte GTT.
Ik zag bij beide zo geen RTC kenmerken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Moet je nou weer?Maik (WOOFER) schreef:Stephan met grijze 5 van marktplaats kan dat kloppen?stephan schreef:bla bla bla
Gozer woonde in voorschoten, zag em wel es rijden of geparkeerd staan daarzoChris schreef:Misschien dat dit hem was?stephan schreef:Vanmorgen om 10 over 7 op de kruisweg in Hoofddorp, een baby-blauwe R5GTT, met dichtgelaste achterklep en 15 inch 5 spaaks, nummerbord kon ik niet lezen, regende het te hard voor..
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... 20GTT..jpg[/img]
Stond vorrig jaar te koop op Marktplaats, was toen van ene Toine die hem net had gespoten.
Don't walk the grass... smoke it
Net gespot op de N44 een nieuwe Megane Scenic, ding kwam bij van Marwijk Voorburg vandaan, en was iemand mee een testritje aan et maken.
Kmoet zeggen, ziet er mooi uit... alleen hij lijkt vrij klein.
Kmoet zeggen, ziet er mooi uit... alleen hij lijkt vrij klein.
Don't walk the grass... smoke it
-
Zojuist gespot in Hoogezand:
- Renault Clio 16V (Grand Prix?)
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: andere velgen
- Renault Megane Coupe
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Dit is een lid van de plaatselijke vrijwillige brandweer.
- Renault Clio 16V (Grand Prix?)
- Tuning: andere velgen
- Renault Megane Coupe
- Tuning: origineel
- Bijzonderheden: Dit is een lid van de plaatselijke vrijwillige brandweer.
Gisteren op de voorpagina van "De stem van Dordt" onder een artikel over Idols een foto met daarop een rode Clio 16V. Geen RTC-kenmerken. Wie o wie?
Ik hoorde vorige week van iemand dat er in Dordt ook nog een Clio V6 replica rond zou moeten rijden. Ik heb 'm nog nooit gezien, misschien wel bekend bij 1 van juliie?
Ik hoorde vorige week van iemand dat er in Dordt ook nog een Clio V6 replica rond zou moeten rijden. Ik heb 'm nog nooit gezien, misschien wel bekend bij 1 van juliie?
-
- Contacteer:
vanmiddag gezien bij nlpower
een groene r19 met rtc-kenmerken en een zwarte clio 16v met dtm-uitlaat(2x76) en rtc nummerbord.
een groene r19 met rtc-kenmerken en een zwarte clio 16v met dtm-uitlaat(2x76) en rtc nummerbord.
-
Chris-r19 misschien?michel 16v schreef:vanmiddag gezien bij nlpower
een groene r19 met rtc-kenmerken
neen, die heeft geen dubbel dtm, maar een enkel rond peco met natte scheten 

Immer wieder die verdammte Holländer
kan het "sloop" topic niet vinden dus dan maar zo.
Op de sloop in arnhem zuid staat een williamsblauwe Ph I R1916V. Heb de spoiler voor mezelf meegenomen.
Er was al veel af of uit, maar de skirts die erop zaten waren nog goed, evenals de motorkap, lampen,achterklep enz.
Het was btw wel een bekende, er zaten geen platen meer op, maar ik heb m al eerder gezien. Hij had achter 16" BBS velgen en voor twee originele 1916V wielen..Heeft die niet hier ooit te koop gestaan met motorschade ofzo?
Op de sloop in arnhem zuid staat een williamsblauwe Ph I R1916V. Heb de spoiler voor mezelf meegenomen.
Er was al veel af of uit, maar de skirts die erop zaten waren nog goed, evenals de motorkap, lampen,achterklep enz.
Het was btw wel een bekende, er zaten geen platen meer op, maar ik heb m al eerder gezien. Hij had achter 16" BBS velgen en voor twee originele 1916V wielen..Heeft die niet hier ooit te koop gestaan met motorschade ofzo?
Die Clio heeft DTM.-Ray- schreef:neen, die heeft geen dubbel dtm, maar een enkel rond peco met natte scheten
Die 19 die is gespot was onlangs ook op de FNB en is van een jongen uit Zwolle wiens naam ik ff kwijt ben, hij was ook op de eerste toertocht.
misschien wel de auto die van mark-1916v (uit Arnhem) geweest is??~Haas~ schreef:kan het "sloop" topic niet vinden dus dan maar zo.
Gespot in Giethoorn op een parkeerplaats rond 15:30:
Clio 16v Williams (qua uiterlijk, geen id of het echte was)
Nr bord was iets van JP-LD-74, een bekende ?
(zag het nr.bord in een flits, maar deze blijkt toe te behoren aan een twingo...)
Clio 16v Williams (qua uiterlijk, geen id of het echte was)
Nr bord was iets van JP-LD-74, een bekende ?
(zag het nr.bord in een flits, maar deze blijkt toe te behoren aan een twingo...)
Vandaag (Vrijdag 12 Sept) rond 18:05 op de A27 van Hilversum naar Utrecht gespot:
Een zilver-kleurige Renault 19 16V Phase II met kenteken SL-??-??. Voorzien van 16" (of groter?) donker-getinte velgen, bestuurd door een aantrekkelijke jonge dame!
Ik denk, ik signaleer nog ff met mijn alarm-lichten maar nee hoor..maar ze leek nogal druk bezig met autorijden
Kent iemand deze R19 16V of de dame in kwestie? (voordat er weer van die rare opmerkingen komen: ik heb al een vriendin, ben niet desperate opzoek ofzo.. maar ik ken niet zo veel dames die een Clio/19 16V besturen!)
Een zilver-kleurige Renault 19 16V Phase II met kenteken SL-??-??. Voorzien van 16" (of groter?) donker-getinte velgen, bestuurd door een aantrekkelijke jonge dame!

Ik denk, ik signaleer nog ff met mijn alarm-lichten maar nee hoor..maar ze leek nogal druk bezig met autorijden

Kent iemand deze R19 16V of de dame in kwestie? (voordat er weer van die rare opmerkingen komen: ik heb al een vriendin, ben niet desperate opzoek ofzo.. maar ik ken niet zo veel dames die een Clio/19 16V besturen!)
-
Vanmiddag in Drachten een Zwarte R5 GTT met geloof 15 inch OZ spaakvelgen, geen RTC kenmerken.
Zag er gelikt uit, maar had geen voorgrill.
Zaten man en vrouw in.
Vanavond bij sportschool Spectrum in Heerenveen.
Een licht grijze Renault Megane coupe.
Zat andere voorbumper op met racegaas en sideskirts met racegaas.
Zat een mooie/hoge achterspoiler en mooie glimmende velgen.
Wil er wel een keer een foto van maken, had geen RTC kenmerken, maar was om te smullen
Zaten man en vrouw in.
Vanavond bij sportschool Spectrum in Heerenveen.
Een licht grijze Renault Megane coupe.
Zat andere voorbumper op met racegaas en sideskirts met racegaas.
Zat een mooie/hoge achterspoiler en mooie glimmende velgen.
Wil er wel een keer een foto van maken, had geen RTC kenmerken, maar was om te smullen

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Vanmiddag gespot op de Hengelosestraat in Enschede: een donkerblauwe Clio 16V, 95-..-.. Ik wist het kenteken wel, maar kan niet goed nummers onthouden...
Ook gespot in Enschede op de GJ van Heekstraat: donkerblauwe (zelfde als de clio) geparkeerde R21 turbo, geen RTC kenmerken, kenteken weet ik niet, maar zal waarschijnlijk een bewoner daar zijn, dus zal wel vaker te bewonderen zijn.
Ook gespot in Enschede op de GJ van Heekstraat: donkerblauwe (zelfde als de clio) geparkeerde R21 turbo, geen RTC kenmerken, kenteken weet ik niet, maar zal waarschijnlijk een bewoner daar zijn, dus zal wel vaker te bewonderen zijn.
Die heeft hem volgens mij ingeruild bij Veban in Rijswijk.Paskie schreef:misschien wel de auto die van mark-1916v (uit Arnhem) geweest is??~Haas~ schreef:kan het "sloop" topic niet vinden dus dan maar zo.
Jeroen misschien?RobertR19 schreef:Vanmiddag in Drachten een Zwarte R5 GTT met geloof 15 inch OZ spaakvelgen, geen RTC kenmerken.
Zaten man en vrouw in.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
gespot vanmiddag richting Wateringen omstreeks 14:45 uur:
Renault 5 Alpine, incl. Sven

Renault 5 Alpine, incl. Sven
-
vanmiddag rond half twee in breda, op de backer en ruebweg, ter hoogte van de volkswagen dealer tilburg-bastianen zag ik een rode gtt rijden. heb verder niet veel kunnen zien, was druk...
Vanmiddag gespot, ik had alleen ff geen tijd om de doeken er helemaal af te halen:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k1.jpg[/img]
Alpine A610 V6 GT Turbo Europa cup.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k2.jpg[/img]
Renaultje 5 Turbo2.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k3.jpg[/img]
A310.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k4.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k5.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k1.jpg[/img]
Alpine A610 V6 GT Turbo Europa cup.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k2.jpg[/img]
Renaultje 5 Turbo2.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k3.jpg[/img]
A310.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k4.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_k5.jpg[/img]
Ik zag net nog een witte clio 16v zwaar verlaagd 16" meer spaaks vrij dunne velgen, embleemloos op de achterkant en een bruller eronder die ik neit hoorde hij reed in Hilversum op de soestdijkerstraatweg en daarna onderde beatrixtunnel door. Zat een beetje te drukken misschien zag hij dan dat ik ook een 16v had maar hij scheen scijnbaar geen aandacht aan zijn achterspiegel te hechten 
Chris staat die blauwe a310 toevallig in Hilversum?

Chris staat die blauwe a310 toevallig in Hilversum?
-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
vanmiddag om een uurtje of 3 in Rhenen. Mijn 1e keer dat ik een mede-5gtt-rijder zag rijden!
Het was een witte fase 1 met gele skirts.iemand van het forum?
Het was een witte fase 1 met gele skirts.iemand van het forum?
-
- Contacteer:
In Steenbergen, in de oudlandsestraat.
Donkere R19 type kon ik niet zien(kzag het te laat)
Gisteren rond een uur of 21:30uur a 22:00uur.
Kenmerken: rtc stikkers op de achterse zijruitjes.
Op de achterruit zat een redelijk grote witte stikker.
Ik floot nog maar je zal wel je muziek te hard aan hebben gehad.
Wie o wie was dit?
Donkere R19 type kon ik niet zien(kzag het te laat)
Gisteren rond een uur of 21:30uur a 22:00uur.
Kenmerken: rtc stikkers op de achterse zijruitjes.
Op de achterruit zat een redelijk grote witte stikker.
Ik floot nog maar je zal wel je muziek te hard aan hebben gehad.
Wie o wie was dit?
G.V.D. die Chris is even wezen kwijlen in de kelder van de plaatselijke dealer.....
Super om daar is rond te lopen man..!
Vanmiddag in Harmelen:
Clio 1.8 16V
Blauw met. PH II
Azev 16", iets lager, open filter
Deze auto staat te koop op Marktplaats, waarschijnlijk waren deze 3 mannen aan het proefrijden! Ik kreeg nog een duimpje
was daar met mn GTT bezig..!

Super om daar is rond te lopen man..!
Vanmiddag in Harmelen:
Clio 1.8 16V
Blauw met. PH II
Azev 16", iets lager, open filter
Deze auto staat te koop op Marktplaats, waarschijnlijk waren deze 3 mannen aan het proefrijden! Ik kreeg nog een duimpje

ja, en de meest gespotte onbekende renaults 
als er een topic zou bestaan wat De Bekende Renault zou heten zouden deze dik bovenaan staan

als er een topic zou bestaan wat De Bekende Renault zou heten zouden deze dik bovenaan staan

Immer wieder die verdammte Holländer