Via nieuwsbrief van Conrad kwam ik dit tegen. Wel handig!
Bandenspanningcontrolesysteem
Volgens inschattingen van experts rijdt tenminste de helft van alle voertuigen met een verkeerde bandenspanning. Dit verkort de levensduur van de band, verhoogd het brandstofverbruik, zorgt voor het langzaam leeglopen van de band of lekke band door een te lage bandenspanning. Dat kunt u vanaf nu eenvoudig voorkomen!
Met het digitale bandenspanningcontrolesysteem MTPM-200 komt u nooit meer voor verrassingen te staan! Het systeem geeft u middels een goed afleesbaar en verlicht display informatie over de bandenspanning en -temperatuur. Zodra een gevaarlijke afwijking van de normale bandenspanning of bij de temperatuur ontstaat, kunt u snel reageren en dus het risico voor uzelf en uw passagiers tot een minimum beperken.
Technische spec.: Sensorgewicht 37 g · Werk- en opslagtemperatuur -40 tot +125 °C · Regelmodus om de batterijen te ontzien: meetinterval elke 3,4 s, gegevensoverdracht naar display elke 54,6 s · Datameting en overdracht bij alarmerende toestand elke 0,85 s · Zenderfrequentie 433,92 MHz +150 kHz · Sensor identificatie 32 bit ID-code · Voedingsspanning 12 V · Akoestisch alarm.
Omvang levering: Centrale unit met 4 antennes, 4 sensoren incl. aluminium ventiel.
»»Bestelnummer 854580-NB 399,-
bandenspanningcontrolesysteem
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Sensoren komen in het ventiel. Draadloos gaat het signaal naar een kastje met display.
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
-
Erg leuk, maar voor 400 euro rij ik wel een keer extra naar de pomp om de spanning te controleren.
Wel leuk voor mensen met geld te veel. (Die mensen kunnen mij een pm sturen voor mijn girorekening
)
Wel leuk voor mensen met geld te veel. (Die mensen kunnen mij een pm sturen voor mijn girorekening