Workshop mallen maken

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Oei daŽs minder.....
Ps wij hebben wel een redelijk groote schuur.... :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
Dannis25
Contacteer:

Ik heb ook een vrij grote berging. Ongeveer 8 bij 5 meter, maar daar passen we nooit in met een aantal werkbladen.

Ik baal een beetje erg van die belgen. Kan er een keer wat interessants gedaan worden, dan kan het niet doorgaan zolang er geen geschikte lokatie is.

Dus als iemand een goede lokatie heeft, laat het weten. De meest ideale lokatie zou zoiets zijn als een handenarbeidlokaal zoals op school vroeger.
Greetzzzz
Dannis
http://www.broekie.com
MartinGTT

Ik zou wel willen, maar heb geen vervoer :(
Dannis25
Contacteer:

Ik baal hier als een stekker van. Kunnen we eindelijk eens iets in de richting van Custom-made doen, kan het niet doorgaan.......

Is er echt niemand met een groot genoege ruimte om een workshop mallen maken in te geven???
Greetzzzz
Dannis
http://www.broekie.com
martin rs

ik ben turnleraar en heb de sleutel en codes van de gymzaal...maar hij moet wel schoon blijven.... mischien een idee.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik hoop echt dat de cursus door kan gaan.
Heb er echt zin in...... :p
Cleaned Style
Projecttopic
Anonymous

martin rs schreef:ik ben turnleraar en heb de sleutel en codes van de gymzaal...maar hij moet wel schoon blijven.... mischien een idee.
Groot stuk landbouwplastic op de grond leggen, al hoewel die rommel ook al duur is. IIg zoiets, zoniet over de hele vloer :)
martin rs

dat zou evt kunnen. er staan kasten die kan je ook afsekken en op werken en meeredre toestellen. alleen geen gereedschappen enz.
Michel S.
Contacteer:

Zo effe omhoog.

Ik wil nog steeds een mal (leren) maken voor diversen doeleinden. Samen met nog genoeg mensen denk ik.

Is hier nog over nagedacht ofzo. Of eventueel een online handleiding om een beetje op weg te komen?

greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ollie

Ja, idd...hier ligt nog een projectje te wachten op een workshop mallen maken! ( :wink: @ Michel )
Benny_R

Ik kan het ook wel gebruiken, ben wel al begonnen met een mal te maken voor mijn bumper. Heb hiervoor het boek besteld van polyservice.
hans (ebs turbo)
Contacteer:

hey dit is echt cool

zeker dat ik hier bij aanwezig wil zijn, ik hoop dat het door gaat met een plek ervoor te regelen.
ik hou het even in de gaten maar kan het niet al wat eerder mei duurt nog zo lang :p (N)
mijn handen jeuken alweer om een nieuw project te starten al is het oude nog niet eens echt af

mzzl hans
Benny_R

rtc357 schreef:hey dit is echt cool

zeker dat ik hier bij aanwezig wil zijn, ik hoop dat het door gaat met een plek ervoor te regelen.
ik hou het even in de gaten maar kan het niet al wat eerder mei duurt nog zo lang :p (N)
mijn handen jeuken alweer om een nieuw project te starten al is het oude nog niet eens echt af

mzzl hans
Dit was afgelopen mei... alleen is de cursus toen niet doorgegaan omdat er geen lokatie beschikbaar was.
Plaats reactie