Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Ben

Is wel het meest practische ja.
1 maar vorige eigenaar had het al zo en reed ook zonder binnen spiegel net zoals ik altijd rij.
2 vind ik het lelijk een band aan de buitenkant.

Dus tja kiezen en delen he :~

De renault stealerd hier in H'sum had geen ruitlijm ze hebben ook niks hier (N)
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik zou denk echt gek worden zonder binnespiegel. dus ben blij dat ik hem wel heb.

en tis inderdaad wel mooit die sunband binne maar aan de andere kant jij kunt er niets geen tekst of afbeelding opzetten net als ik.

dus wat je zegt het is kiezen of delen
Paskie

Ben schreef:Is wel het meest practische ja.
1 maar vorige eigenaar had het al zo en reed ook zonder binnen spiegel net zoals ik altijd rij.
2 vind ik het lelijk een band aan de buitenkant.

Dus tja kiezen en delen he :~

De renault stealerd hier in H'sum had geen ruitlijm ze hebben ook niks hier (N)
@ Ben: gewoon ff die Bison car mirror lijm halen !!
hebben ze oa bij de Hubo/Gamma/automaterialenzaak etc. en die zal ook wel een stukkie goedkoper zijn dan bij de dealert
Ben

Zal ik doen zodra hij eraf kletterd :) Ik rij er toch voor 90% in dus spiegel is er meer af dan op en het kan mij niet veel schelen of de andere een trillende binnen spiegel hebben :wink:
Ad van Haperen
Contacteer:

laat jij BTW je zus (VROUW) gewoon in je auto rijden? jij durft wel he :D:P :lol:
Ben

Ik weet het Ik weet het slecht idee, ze mag al niet meer in de laguna rijden van me pa :D Maar ja om haar nou altijd maar in die ouwe lelijke 5 tl van me (waar ze al 4 deuken in gereden heeft :~ ) naar leuke afspraakjes te laten gaan spreekt ook niet echt aan vind ik ;) en ik vind crossen in die 5 lachen dus mij maakt het niet uit. Alle schade zal ze toch moeten betalen (F)

BTW ik gebruik hem ook alleen maar puur voor zonnewering. Is mijn smaak niet er allemaal tekst en siersels op te zetten.
Plaats reactie