Hoi,
Ik was van plan om wat spulletjjes (speigels en grill) te bestellen bij Reihard Motorsport, maar heeft iemand hier ervaring mee? Omdat het namelijk in Duitsland (duh) ligt vroeg ik em af hoelang het verzenden dan duurt. Dit ivm het spuiten, want ik moet toch mij 2 deuren laten spuiten en dan kan ik dat meteen mee spuiten. Mits het niet al te lang duurt voordat ik die spullen binnen heb. Want dan bestel ik die spullen als het financiele plaatje er wat rooskleuriger uit ziet.
Alvast bedankt
Iemand ervaring met bestellen bij Reichhard?
Gaat snel, althans dat is mijn ervaring. Enkele dagen, moeten ze het natuurlijk wel op voorrad hebben.
Zou het wel met je creditcard betalen, NIET onder rembours. Ik weet niet wat je gaat bestellen, maar de extra kosten voor het verzenden onder rembours vallen vies tegen
spreek uit ervaring.
Zou het wel met je creditcard betalen, NIET onder rembours. Ik weet niet wat je gaat bestellen, maar de extra kosten voor het verzenden onder rembours vallen vies tegen

die verzendingskosten en rembourskosten bedroegen bij een klein doosje (open luchtfilter) maarliefst 45euro!!!!!
Dus als je een dikke order de deur uit doet valt het wel mee, zoniet......maak het eerst over per bank ofzo.
Mijn open luchtfilter was 90 euro maar aan de deur moest ik dus 135 betalen!!!!!
Succes,
JP
Dus als je een dikke order de deur uit doet valt het wel mee, zoniet......maak het eerst over per bank ofzo.
Mijn open luchtfilter was 90 euro maar aan de deur moest ik dus 135 betalen!!!!!
Succes,
JP
Ik heb er recent (2 weken geleden) nog een bestelling gedaan. Elektronisch vooruit betaald en een (werk-)dag of 5 later had ik het binnen.
En vragen kun je kwijt aan Ulrike Regau. Haar e-mail adres staat bij je bevestiging van je bestelling vermeld. Je krijgt dan vanzelf bericht over ontvangst van de betaling en de verzenddatum van je spullen.
Kortom geen probleem om zaken mee te doen
Met vriendelijke groet,
Speedline.
En vragen kun je kwijt aan Ulrike Regau. Haar e-mail adres staat bij je bevestiging van je bestelling vermeld. Je krijgt dan vanzelf bericht over ontvangst van de betaling en de verzenddatum van je spullen.
Kortom geen probleem om zaken mee te doen

Met vriendelijke groet,
Speedline.