Heel gaaf.

Het maakte mij precie sop tijd wakker (10 minuten voor de wekker)Frits schreef:Waarom heb ik me vanmiddag niet ff nuttig gemaakt??![]()
Had ik nog wat leuk spul zien staan in bodegrave![]()
Het blijft geil, maar ja, drank maakt... je nooit op tijd wakker laten we het zo maar zeggen.
GR.Frits
Hij doet wat met banden op Zandvoort. Hoe het zit met die audio weet ik niet. Ik weet wel dat hij die Willi nieuw heeft gekocht. Op mijn GT zaten ook stikkers van die toko in Valkenswaard.ant1 schreef:Werkt hij toevalig bij dunlop?Heeft een apart stikker achter op zijn bumper.Eric (gt-autoparts)had volgens mij maar een paar van die stikkers laten maken , waarvan ik er ook een paar hebChris schreef:Klopt. Niet internetactief.SMILLIAW schreef:chris ja, uit Woerden, werkt bij de Renault daar (als ik het goed gehoord heb)
Leuke foto's Merijn&Ferdy..En hij heeft zijn geluid laten inbouwen in valkenswaard? , of zat die nummerplaat houder al op zijn auto toen hij hem kocht.Ik heb deze auto nl nog nooit hier in de buurt zien rijden.
tja, ik zie liever de achterkant van je 19 dan van jou zelfjeroen.k schreef:Wel volleidg qouten heTom schreef:jeroen.k schreef:Gezellige mensen die willie-rijders
aaaaahhhhhhhh, wat lief
Dit is geen Williams.Merijn schreef:Die PV-BP-89 heeft wat 'vreemde' kenmerken, maar ik neem aan dat het een echte is. Phase 2 stootstrips, maar een phase 1 grille. Verder ziet 'ie er toch best echt uit.
Nou, ik kijk in een Systeem van BAS, ik neem aan dat die gegevens die daarin staan daar weg komen (RDW)Merijn schreef:Heb je ze allemaal bij de RDW nagetrokken, Sander?
Toch vreemd dat ze dan niet als Willi te boek staan...
Ik zoek eigenlijk nog een iets nieuwere versie van het BAS programma. Deze werkt op zich uitstekend, zeker voor de Williamsen en 16v tjes, omdat die toch allemaal zo rond 90-96 zijn, dan dat staat er allemaal prima in. Kan alle kentekens uitgegeven voor sept.2001 checken.Merijn schreef:EN wat krijg je er dan uit op kenteken 53-JF-DX? Ook 1.8, toch?