Ik heb 1 gtt gehad met 276.000km deze heb ik 1,5 jaar gehad.
Dit was een fase 1 uit `86,met alle papieren derbij
officieele kilometerstand met het eerste blokkie!!
Heb nog ergens de tellerbak liggen,is een keer opzoeken.
Mijn clio heeft sinds dat ik hem 5 jaar geleden gekocht heb 41000 km gelopen km stand nu is 126000.Dus het duurt nog wel een aantal jaar voordat ik bij de 2 ton kom Dan is hij al bijna een oldtimer
rasit.. schreef:zit nu op 30.000 km
ik zit nog in turkije dus reken op nog eens 3000/4000 extra bij terugkomst
Wauw, dat is nog eens een afstand. Uit interesse, hoe heb je die reis gepland? Ik speel met de gedachte om volgend jaar vanuit Genova (Genua) naar Limburg te rijden, maar dat is dan wel met een anderhalf jaar oud kind (is eergisteren zes maanden geworden).
rasit.. schreef:zit nu op 30.000 km
ik zit nog in turkije dus reken op nog eens 3000/4000 extra bij terugkomst
Wauw, dat is nog eens een afstand. Uit interesse, hoe heb je die reis gepland? Ik speel met de gedachte om volgend jaar vanuit Genova (Genua) naar Limburg te rijden, maar dat is dan wel met een anderhalf jaar oud kind (is eergisteren zes maanden geworden).
- Peter
Peter, wanneer kom je es op een meeting kijken als je in .nl bent?
mijn clio 1.8 rt heeft nu 148000 km gelopen zonder revesie.
de Kangoo van mijn werk ( 1 maand oud) heeft nu alweer 12000 km gereden.
ennuh kan iemand mij vertellen wat een revisie voor mijn clio ongeveer gaat kosten?? en wanneer weet ik dat ik aan een revesie toe ben???????
lenny_R schreef:mijn clio 1.8 rt heeft nu 148000 km gelopen zonder revesie.
de Kangoo van mijn werk ( 1 maand oud) heeft nu alweer 12000 km gereden.
ennuh kan iemand mij vertellen wat een revisie voor mijn clio ongeveer gaat kosten?? en wanneer weet ik dat ik aan een revesie toe ben???????
gr lenny_R
voor 2000 a 2500 euro kan je een compleet 16v blok laten reviseren (of gereviseerd kopen kan ook d8 ik bij Veban)
een 8 klepper zal daar misschien 500 euro onder zitten ?
ok, thnx, en hoe weet ik nu dat ik aan een revisie toe ben???? mijn motortje ratelt wel een beetje raar, en ik heb het idee, dat hij iets minder snel trekt als dan toen ik hem kocht.
maar van techniek heb ik egt weinig verstand en de connecties heb ik helaas ook niet.