Renault 5 baccara
Hallo mijn naam is Ineke
Ik had de tip gekregen om naar deze forum toe te gaan met de onderstaande vraag.
Dus bij deze.
Mijn moeder wil haar renault 5 baccara (bruin) uit December 1988 verkopen.
De auto heeft een schuifdak, kluisje en spoiler als extra
De carburateur is onlangs vervangen.
De km stand is 95000 van de eerste eigenaar met orginele aankoopbon en orginele boekjes.
hier en daar is een stukje lak en leer aan vervanging toe.
Wat zou een liefhebber voor deze auto overhebben?
Heeft er iemand intresse voor deze auto?
Hij staat in (Friesland)Sneek.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen
Ik had de tip gekregen om naar deze forum toe te gaan met de onderstaande vraag.
Dus bij deze.
De km stand is 95000 van de eerste eigenaar met orginele aankoopbon en orginele boekjes.
-
Zo dan... Ik heb wel interesse, maar ik vrees dat ik niet genoeg geld heb voor dat ding.
Ik heb geen idee wat dat ding op mag brengen! Succes met de verkoop.
Trouwens, stel je effe voor in het 'wie is wie'-topic!
Ik heb geen idee wat dat ding op mag brengen! Succes met de verkoop.
Trouwens, stel je effe voor in het 'wie is wie'-topic!

Iedereen kent mijn mening over baccara's, ik ga dat niet herhalen...

hoiIneke schreef:Hallo mijn naam is Ineke
Dus bij deze.
hoeveel willen jullie ervoor hebben??
-
- Moderator
- Car: Megane
jef stuur een pm en doe het snel!! 

Helaas geen van ons bezit een digi. Waneer er een serieuse koper is kunnen er wel gewone fotoŽs gemaakt worden.
De auto is wel schadevrij en heeft geen deuken.
De hoedenplank heeft nog de kledingzak eronder en de orginele boxen zitten er nog in.
Er zijn dus geen gaten of gaatjes in de auto gekomen om dingen op te hangen.
Voor de rest is het leer van de bestuurders stoel beschadigd.
De auto is wel schadevrij en heeft geen deuken.
De hoedenplank heeft nog de kledingzak eronder en de orginele boxen zitten er nog in.
Er zijn dus geen gaten of gaatjes in de auto gekomen om dingen op te hangen.
Voor de rest is het leer van de bestuurders stoel beschadigd.
-
- Moderator
kan je geen richtprijs geven want het is heel lastig om zonder foto's een prijs te noemen
Ik heb er wel oren naar!
Mijn vriendin vermoordt me als ze het hoort ( VIER auto's ben je gek?! )Maar de km stand is wel interessant en de boekjes etc. ook...
Als ik de prijs weet, kan ik er eens rustig over denken met evt. de foto's erbij.
Mijn vriendin vermoordt me als ze het hoort ( VIER auto's ben je gek?! )Maar de km stand is wel interessant en de boekjes etc. ook...
Als ik de prijs weet, kan ik er eens rustig over denken met evt. de foto's erbij.
-
Tja, een Baccara............liefhebbers auto natuurlijk en exclusiever als een GT turbo
In dit geval (eerste eigenaar, boekjes e.d. en maar 95.000 km) zou ik m niet voor 500 euro weg gaan doen.
Als ie nog goed rijdt en er nog apk opzit zou ik wel aan 3 keer zoveel gaan denken, en dat is niet te veel!
In dit geval (eerste eigenaar, boekjes e.d. en maar 95.000 km) zou ik m niet voor 500 euro weg gaan doen.
Als ie nog goed rijdt en er nog apk opzit zou ik wel aan 3 keer zoveel gaan denken, en dat is niet te veel!
-
1500???Dat lijkt me wel erg weinig..canonballman schreef:Tja, een Baccara............liefhebbers auto natuurlijk en exclusiever als een GT turbo
Natuurlijk even ervan uitgaan dat de auto inderdaad in die staat is.
Ik heb mijn Baccara 1 1/2 jaar geleden nog verkocht voor 1200 euro terwijl deze motorisch wel perfect was maar uiterlijk nog veel werk had.
En als je ziet waar een goede Gt voor weggaat,is die 1500 wel heel erg weinig.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Voor een leek die een Baccara helemaal niet kent is 1500 euro weer veel te veel

Het is maar hoeveel de liefhebber er maar voor overheeft toch??
Greetz Marco

-
Ja, heb je gelijk in. Iemand die de auto niet kent of geen liefhebber is zal er niet eens 500 voor geven.
Maar ze zegt al dat het leer niet super meer is, en dat de lak ook niet super meer is.
En dan is veel meer als 1500 voor mij (en ik ben toch een liefhebber!) te veel.
Maar ze zegt al dat het leer niet super meer is, en dat de lak ook niet super meer is.
-
- Moderator
ik denk wel dat ik het met je eens bent want je zal er zeker een aardig bedragje in moeten invensteren om hem weer perfect te krijgencanonballman schreef:Ja, heb je gelijk in. Iemand die de auto niet kent of geen liefhebber is zal er niet eens 500 voor geven.
- Geert Claes
Ik weet niet of je er wat mee bent voor een richtprijs te bepalen, maar ik heb net een baccara gekocht, in afwachting tot mijn GTT af is.
Deze is goudkleurig, van de eerste eigenaar, 155 000 km gelopen.
Geen gaten van luidsprekers, originele boxen, geen beschadigde zetels.
Ik heb hem 800 euro betaald.
Zonder technische keuring(belgië)
Ik ben gewoon naar de keuring gereden, en er was geen enkele opmerking.
Ik heb wel de eerste week een kapotte waterpomp gehad, maja 41 euro en 3 uur werk, en hij was weer als nieuw.
Dus mijn schatting zal voor die baccara met 95 000 km zal ergen rond de 1200 euro liggen denk ik.
Deze is goudkleurig, van de eerste eigenaar, 155 000 km gelopen.
Geen gaten van luidsprekers, originele boxen, geen beschadigde zetels.
Ik heb hem 800 euro betaald.
Zonder technische keuring(belgië)
Ik ben gewoon naar de keuring gereden, en er was geen enkele opmerking.
Ik heb wel de eerste week een kapotte waterpomp gehad, maja 41 euro en 3 uur werk, en hij was weer als nieuw.
Dus mijn schatting zal voor die baccara met 95 000 km zal ergen rond de 1200 euro liggen denk ik.
- Geert Claes
[img]http://users.skynet.be/fa313328/baccara2.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/baccara3.jpg[/img]
ff pics ter verduidelijking.
Trouwens als mijn GTT af is gaat deze de verkoop in, dat is dus binnen anderhalve maand ofzo. Maar niet reageren in dit topic, want die gaat over een andere baccara. Bij intresse stuur je gewoon een PM
[img]http://users.skynet.be/fa313328/baccara3.jpg[/img]
ff pics ter verduidelijking.
Trouwens als mijn GTT af is gaat deze de verkoop in, dat is dus binnen anderhalve maand ofzo. Maar niet reageren in dit topic, want die gaat over een andere baccara. Bij intresse stuur je gewoon een PM
En dan is dat nog een hele nette prijs, je kunt er rustig 1500 pleurootjes voor vragen.
Maar omdat de lak en de bekleding niet denderend meer zijn zou ik zeggen 1000 euro.
Jammer dat ik druk bezig ben met mijn andere projectje, anders had ik hem wel gekocht om mijn baccara in perfecte staat te herstellen...
Ik denk dat mijn gtt projectje nog wel een jaartje gaat duren, dus als je hem zolang kunt bewaren

Maar omdat de lak en de bekleding niet denderend meer zijn zou ik zeggen 1000 euro.
Jammer dat ik druk bezig ben met mijn andere projectje, anders had ik hem wel gekocht om mijn baccara in perfecte staat te herstellen...
Ik denk dat mijn gtt projectje nog wel een jaartje gaat duren, dus als je hem zolang kunt bewaren

Die van jou is trouwens errug mooi, geert-claes!!!!!!!!

-
- Moderator
echt vet die baccara wat ligt er eigenlijk voor motor in niet zo heel veel vaerstand van een 5 baccara
-
- Moderator
oh oke zelfde als een gtx dus
-
Ziet er inderdaad heel netjes uit!!
Greetz Marco.

Greetz Marco.

-
ik bied zowieso 500 euro!! 

-
- Contacteer:
wat is er allemaal speciaal aan een bacarra? leer interrieur, stuurbekrachtiging, airco?
nog meer leuke speeltjes?
nog meer leuke speeltjes?
-
- Moderator
EN er zijn er niet zoveel van
- Geert Claes
ook nog electrische ramen, centrale deurvergrendeling. En inderdaad, een 1700 carb. met 90 PK
Ik moet wel zeggen dat dat behoorlijk goed vooruitgaat. Ik kom van een clio "s" 1400 en dan nu tijdelijk die baccara. Die is mij enorm meegevallen.

Ow ja, en geen airco
maja raampje open

Ik moet wel zeggen dat dat behoorlijk goed vooruitgaat. Ik kom van een clio "s" 1400 en dan nu tijdelijk die baccara. Die is mij enorm meegevallen.

Ow ja, en geen airco

Een Baccara zit goed en rijd goed, alleen wel veel onderhoud!! Leer in vetten 
In mijn Clio Baccara zit gewoon lekker een airco in! Kost wel wat PK'S en Benzine, maar dan heb je het wel lekker koel!!
Heb zelf me Clio Baccara te koop staan dus als iemand het lekker koel wil hebben in zijn eigen toekomstige auto mail me maar.
Met vriendelijke groet,
POPOV

In mijn Clio Baccara zit gewoon lekker een airco in! Kost wel wat PK'S en Benzine, maar dan heb je het wel lekker koel!!
Heb zelf me Clio Baccara te koop staan dus als iemand het lekker koel wil hebben in zijn eigen toekomstige auto mail me maar.

Met vriendelijke groet,
POPOV
Volgens mij was een airco toen optioneel, dus als ik dei van mij ga restaureren ( na het gtt project ), komt dat er zeker in!!!!Geert Claes schreef:ook nog electrische ramen, centrale deurvergrendeling. En inderdaad, een 1700 carb. met 90 PK
Ow ja, en geen aircomaja raampje open

Alle ramen kunnen open?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
PrestatiesGeert Claes schreef:ook nog electrische ramen, centrale deurvergrendeling. En inderdaad, een 1700 carb. met 90 PK
Ow ja, en geen aircomaja raampje open
Acceleratie
0-60 km/h 4,5
0-80 km/h 7,0
0-100 km/h 10,4
0-120 km/h 16,3
Elasticiteit
60-100 km/h 9,9
60-120 km/h 16,7
80-120 km/h 10,8
Topsnelheid: 170 km/h (fabriek180 km/h )
Verbruik l/100 km (volgens ECE)
90 km/h 5,3 l/100 km
120 km/h 7,1 l/100 km
Stadsverkeer 10,7 l/100 km
Testverbruik 8,7 l/100 km
Technische gegevens
Motor: Voorin, dwarsgeplaatst, 4 cilinders in lijn, vloeistofgekoeld, bovenliggende nokkenas, 5-voudig gelagerde krukas, elektronische ontsteking en carburatie (merk: Solex).
Inhoud: 1721 cm3; Boring x slag: 81 x 83,5 mm; Max. vermogen: 64 kW (87 pk)/5500 rpm; Specifiek vermogen: 37,2 (50,6)/l; Max. koppel: 132 Nm/3500 rpm; Compressieverhouding: 9,5:1; Fiscaal vermogen: 9 pk; Emissiecode: K6.
Aandrijving: Voorwielen; Versnellingen: 5; Plaats pook: vloer; Automaat: niet leverbaar.
Onderstel: Ophanging voor: onafhankelijk met veerpoten; Achter: onafhankelijk met dwarsgeplaatste torsiestaven; Schokdempers: telescopisch; Torsiestabilisator: voor & achter; Besturing: tandheugel; Stuurbekrachtiging: ja; Remmen voor/achter: schijven/trommels; Rembekrachtiging: ja; Remkrachtverdeler: ja; Velgen: 5B; Banden 165/65 TR 13.
Afmetingen: Lengte: 359,1 cm; Breedte: 158,4 cm; Hoogte: 139,7 cm; Wielbasis 246,7 cm; Spoorbreedte voor/achter: 132,3/128,2 cm; Draaicirkel: 9,8 m; Massa rijklaar: 815 kg; Max. toel. massa: 1260 kg; Max. daklast: 60 kg; Aanhangermassa geremd/ongeremd: 900/407 kg; Inhoud kofferruimte: 233-917 liter; Tankinhoud: 43 liter.
Prestaties: Topsnelheid: 180 km/h; Acceleratie 0-100 km/h: 9,8 s; Soort benzine: Eurosuper.
Standaardvoorzieningen:
Toerenteller
Handremwaarschuwingslicht
Digitaal klokje
Dagteller
Remvloeistofwaarschuwingslicht
Sigarette-aansteker
Koelwatertemperatuurmeter
Elektrische ruitensproeiers(s)
Achterruitverwarming
Chokewaarschuwingslicht
Ruitenwisser op de achterruit
Gelaagde voorruit
Ruitenwissers met 2 of meer snelheden
Rechterbuitenspiegel
Getint glas
Interval (variabel) op op de ruitenwissers
Elektrisch bediende zijruiten
Bekleed stuurwiel
Elektrische sproeier op de achterruit
Regelbare dashboard verlichting
Stuurslot
Linkerbuitenspiegel van binnuit verstelbaar
Verstelbare hoofdsteunen voor
Uitneembare hoedenplank
Anti-verblindingsachteruitkijkspiegel
Lederen bekleding
Mistlampen voor
Slaapstoelen
Halogeen groot-/dimlicht
Mistlamp(en) achter
Verstelbare rugleuningen
Achteruitrijlampen
Verlichte kofferruimte
Gescheiden neerklapbare achterbank
Centrale deurvergrendeling
Kaartleeslamp voor
Veiligheidsriemen met oprolautomaat
Afsluitbare tank
Kunstof bumpers
Waarschuwingsknipperlichtinstallatie
Afsluitbaar dashboardkastje
Alarm 'vergeten' verlichting
Kledinghoes onder hoedenplank
Airco optioneel
Prijs (03/1988): F 31.750,- (EUR 14.408,-)

Zie http://www.renault5baccara.tk

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)