Aanrijding gehad. weer bezig met opbouwen!update[09-04-2004]

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Zonde man, succes met de reparatie.
Cleaned Style
Projecttopic
SimonBalk
Contacteer:

Alleycat schreef:....@ simon: als je een koplampje nodig hebt en een paar knippers:
Ik heb ze voor je... 8)Gratis.
Thanx. wat wil je er voor hebben? en waar woon je? ik woon in heerhugowaard (regio alkmaar) en heb geen vervoer. Ik wil zaterdag namelijk me auto maken zodat ik er weer mee kan rijden. Want zonder auto zitten is niet echt makkelijk
SimonBalk
Contacteer:

Iedereen, bedankt voor de reacties. Ik zie het nu ook weer positiever in en hoop snel de schade weer ongedaan gemaakt te hebben
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

SimonBalk schreef:Want zonder auto zitten is niet echt makkelijk
Daar kan ik mee in komen. Sinds mijn operatie van 27-06 j.l. heb ik niet meer in mijn auto gereden (zelf dan) en dat zal de eerste tijd ook niet gaan zonder remmen. :(
Alleycat
Contacteer:

SimonBalk schreef:
Alleycat schreef:....@ simon: als je een koplampje nodig hebt en een paar knippers:
Ik heb ze voor je... 8)Gratis.
Thanx. wat wil je er voor hebben? en waar woon je? ik woon in heerhugowaard (regio alkmaar) en heb geen vervoer. Ik wil zaterdag namelijk me auto maken zodat ik er weer mee kan rijden. Want zonder auto zitten is niet echt makkelijk
Euh Gratis toch? (S)
Ik ben 's middags meestal wel vrij.
Als je effe zegt waar precies in hhwaard, weet ik het waarschijnlijk wel te vinden.
Ik heb ooit nog op Klaas Groen gewoond... :smoke:
SimonBalk
Contacteer:

pm!
SimonBalk
Contacteer:

Sorry. 2x gedrukt :(
SimonBalk
Contacteer:

[img]http://www.minemail.net/r5/forum/aanr08.jpg[/img]

Kan ik dit (waar de koplamp in moet) nog recht (genoeg) terug buigen?

Zo niet. Wat dan? eruit slijpen en op en sloop een andere eraf slopen en erin lassen?
Floris
Contacteer:

Ik denk niet dat je dat nog goed kan rechtbuigen...
Misschien wel het proberen waard, maar de unit een flinke opdonder gehad en ik denk dat als je gaat hameren er breuken ontstaan.
SimonBalk
Contacteer:

dat dacht ik al :(

Ik ga het ff proberen en anders maar vragen wat dit gaat kosten aangezien ik niet zelf kan lassen

:( :( :( :( :(
Jasper16v

veel suc6 met de reparatie !! schade is altijd k*t, hoe klein het ook in eerste instantie mag lijken

maar het komt wel weer goed !
SimonBalk
Contacteer:

Ik hoop dat alles goed komt. Ik heb daar nu nog niet alle vertrouwen in :(
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

niet te snel opgeven he :wink:
Geert Claes

Niet opgeven man, dat kan je nog wel recht genoeg krijgen voor je lamp er mooi in te zetten. Als je de kap opentrekt zal je het dan misschien nog zien, maja als die van buiten al maar terug netjes is he.
Als je dan zin en geld en tijd hebt, dan kan je het later nog terug helemaal perfect maken.
(Y) suc6
Jeroen V
Contacteer:

SimonBalk schreef:[img]http://www.minemail.net/r5/forum/aanr08.jpg[/img]

Kan ik dit (waar de koplamp in moet) nog recht (genoeg) terug buigen?

Zo niet. Wat dan? eruit slijpen en op en sloop een andere eraf slopen en erin lassen?
Ga gewoon even naar een schadeherstelbedrijf bij je in de buurt en laat ze er even naar kijken.

Je moet dan iets met ze afspreken in de richting van : Dat jij thuis alles demonteerd, en zij de schade repareren. Op deze manier kun je de kosten zeer laag houden en is de schade goed gerepareerd.
SimonBalk
Contacteer:

Jeroen V schreef:Ga gewoon even naar een schadeherstelbedrijf bij je in de buurt en laat ze er even naar kijken.

Je moet dan iets met ze afspreken in de richting van : Dat jij thuis alles demonteerd, en zij de schade repareren. Op deze manier kun je de kosten zeer laag houden en is de schade goed gerepareerd.
Zat ik net aan te denken. Ik wilde het vandaag nog doen, maar toen was het al 5 uur. Volgende week wel weer. Ik heb het wel een stuk rechter gekregen, maar nog niet recht genoeg.

DE bumber ligt er iig af, dus die kan weer bijgewerkt worden.
SimonBalk
Contacteer:

Zo ziet mijn 5je er nu uit. Beetje somber :(

Hopen dat het snel weer goed komt.

[img]http://www.minemail.net/r5/forum/aanr09.jpg[/img]
[img]http://www.minemail.net/r5/forum/aanr10.jpg[/img]
Remco_Rs
Contacteer:

ziet er lekker uit hoor (N) ,,,Maar als je hulp nodig hebt ,meld het dan maar eff,kom ik je wel helpen als ik dan tijd hebt,,Ben je morgen ook bezig?
SimonBalk
Contacteer:

ik weer niet of ik er morgen nog verder mee ga. Het enige wat ik nog te doen heb, ik me bumber weer strak maken. De linker koplamp unit krijg ik zelf niet meer goed, dus ga ik ff langs de garage van de week voor een offerte.
Patrick RS
Moderator

snif ik hoop dat het weet goedkomt met die bak het is een gaaf ding
SimonBalk
Contacteer:

ik hoop het ook. Ben vandaag bezig geweest met me bumber. er zal al wat schade aan de onderkant op, van drempels etc., en daar nog de schade van de aanrijding bij opgeteld, dan zit je met een hoop werk.

Plamuur had ik gelukkig nog, maar ik ben gisteren vergeten om die polyester matjes etc. te kopen, dus het is vandaag vooral schuren geweest.

Nu moet ik eest die matjes hebben zodat alle stevigheid er weer in komt. Dat zal ergens deze weel wel worden (hoop ik).

Als dit nu ff in juni was gebeurd, dan had ik de hele zomer vakantie vrij genomen voor dit, maar nu moet ik deze week alweer naar school en heb dus steeds minder tijd :(

Ik hou jullie op de hoogte.
Patrick RS
Moderator

sterkte
Floris
Contacteer:

P@TB@D schreef:sterkte
idd (Y)
Silvermegane
Contacteer:

zwaar klote man inderdaad ook veel sterkte van mij toegewenst
Alleycat
Contacteer:

Echt zonde, maar één voordeel: nu kun je het neusje nóg strakker maken dan het al was!
SimonBalk
Contacteer:

inderdaad. de bumber ga ik helemaal strak maken en er komen dan ook mistlampen in. Weet iemand toevallig waar ik mooie mistlampen kan kopen? wel met wit glas.

Het zal nog wel even duren voordat alles klaar is, maar dat geeft niet. Als het er maar weer goed uit komt te zien.
Alleycat
Contacteer:

Veban heeft ze wel, Ik zag trouwens op de rtc markt dat Chris ze ook heeft...
Patrick RS
Moderator

SimonBalk
Contacteer:

IK ben vandaag begonnen met het plamuren en polyesteren van me bumber. Dat polyester werkt wel perfect zeg. kei en kei had wordt het. Ook me kwast waarmee ik het hele zooite had ik gesmeerd. Was ik ff vergeten. morgen weer een nieuwe kopen.

Verder zitten er nu 2 houtjes aan de binnenkant van em bumber. ik ben ff niet zo slim bezig geweest :D

Voordat ik begon met het repareren van de scheuten, ff alles doorgelezen en toen aan de slag. wanneer alles erop zat, moest ik het stevig aandrukken volgens de beschijving. ik heb er 2 houtjes opgelegd en daarop van die lijmtangen gedaan zodat alles lekker aangedrukt bleef.

Na 20 min de tangen er af en alles was weer helemaal stevig. Alleen nu zitten die houtjes helemaal in de polyester. Maakt volgens mij niet uit, aangezien het aan de binnenkant zit en je het alleen kan zien wanneer je helemaal onder de auto ligt.

Morgen weer verder met schuren, plamuren en polyester en ik hoop dat de bumber dit weekend klaar is op het spuiten na dan.

Ik moet nog wel ff langs de garage voor een offerte om me koplamp unit weer goed recht te laten maken. Misschien morgen :)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

SimonBalk schreef:Ik moet nog wel ff langs de garage voor een offerte om me koplamp unit weer goed recht te laten maken. Misschien morgen :)
Is een koplampunit kopen niet goedkoper? Of heb je hele speciale units?

Verder goed bezig, die houtjes spuit je gewoon mee merk je het nog minder :)
SimonBalk
Contacteer:

Met unit, bedoel ik eigelijk het staal waar de koplamp in vast zit. Dat is nu nog een beetje krom waardoor de koplamp iets naar achteren zit. Ook zit hierdoor mijn moterkap scheef. Als dat weer goed zit, dan kan ik zelf weer verder daarmee :D

Ik ben maar een it-er en helaas (voor dit moment) geen plaatwerker / auto monteur :D
GTT__Geert

Ben je zondag ook aan het werk, denk je ??

Misschien dat ik in de buurt ben. dan geef ik wel een belletje.

maar zo te horen komt het weer goed met het monster :worship:
don't be a fool, wrap your tool
SimonBalk
Contacteer:

Zondag 99.99% zeker. Moet wel heel raar lopen dat ik er niet mee bezig ben. Er is nog voldoende te doen en door de weeks heb ik me handen al vol :D
GTT__Geert

Ik moet volgende week vooral s'avonds werken.. ik weet niet of je ook een keer overdag aan de slag gaat??..

Misschien dat ik nog kan helpen.. ik ben er goed in kijken namelijk :lol:
don't be a fool, wrap your tool
Patrick RS
Moderator

ga zo door simon
Plaats reactie