ik ehh hè wat?Lex schreef:Ray ik bedoelde de oude auto van Ivo en dan dus de tijdelijke auto van Jochem. Jij snappie snappie

ik ehh hè wat?Lex schreef:Ray ik bedoelde de oude auto van Ivo en dan dus de tijdelijke auto van Jochem. Jij snappie snappie
Dan zijn ze nog niet geopend door degene aan wie je hem hebt verstuurd.WilliamsEddie schreef:Chris effe off topic mijn pm's die ik verstuur blijven in me outbox staan en worden niet verzonden, hoe kan dit???
Wat doe jij in vredesnaam in Maurik......... btw als je beter kijkt daar zie je nog een Gele Dikke 5 misschienMarc schreef:Vandaag bij het eiland van Maurik:
GTT phII
zilvergrijs
geheel origineel en in nieuwstaat!!
kenteken van '89: XG of XB-..-..
R19 16V phII 5-deurs
zilvergrijs
geheel origineel op sportuitlaat na en ook in nieuwstaat!!
kenteken beginnend met G?-..-..
Cheers
Ik zie het, er is veel weg!catrinus schreef:** Onbekende renault geëdit door mij **
inderdaad.. zag de stickers te laat, keek nog ff om toen je wegspurte alleen de vrouw vroeg tegelijk iets en dan kan je maar beter antwoordenTino schreef:Dus toch.
YESSS IK BEN GESPOT VOOR![]()
![]()
![]()
Ik reed nog langs jullie heen, blauwe clio en zwarte 16V
Beetje humor moet kunnen toch Catrinus?catrinus schreef:Mensen dit is de onbekende renault. Dus als je een onbekende renault ziet dan meld je die hier. Niet van "ik rij morgen daar en daar please spot mij". De volgende posts die zo gaan van "ik rij morgen daar en daar spot mij aub" worden gewist.
Matthijs schreef:Wat doe jij in vredesnaam in Maurik......... btw als je beter kijkt daar zie je nog een Gele Dikke 5 misschienMarc schreef:Vandaag bij het eiland van Maurik:
GTT phII
zilvergrijs
geheel origineel en in nieuwstaat!!
kenteken van '89: XG of XB-..-..
R19 16V phII 5-deurs
zilvergrijs
geheel origineel op sportuitlaat na en ook in nieuwstaat!!
kenteken beginnend met G?-..-..
Cheers
Nee. Er zijn veel mensen die hierover geklaagd hebben en het gaat om de onbekende gespotte renault. Niet de renault die te spotten valt.Rene (Mr. TX) schreef:Beetje humor moet kunnen toch Catrinus?catrinus schreef:Mensen dit is de onbekende renault. Dus als je een onbekende renault ziet dan meld je die hier. Niet van "ik rij morgen daar en daar please spot mij". De volgende posts die zo gaan van "ik rij morgen daar en daar spot mij aub" worden gewist.
Mee eenscatrinus schreef:Nee. Er zijn veel mensen die hierover geklaagd hebben en het gaat om de onbekende gespotte renault. Niet de renault die te spotten valt.Rene (Mr. TX) schreef:Beetje humor moet kunnen toch Catrinus?catrinus schreef:Mensen dit is de onbekende renault. Dus als je een onbekende renault ziet dan meld je die hier. Niet van "ik rij morgen daar en daar please spot mij". De volgende posts die zo gaan van "ik rij morgen daar en daar spot mij aub" worden gewist.
Je hebt goed opgelet.Martijn *Baccara* schreef:Gistermiddag op de weg Emmen-Drachten, kwam me tegemoet richting Emmen thv Westerbork:
Grijze 19 16v
verlaagd
stalen velgen
Renault Sport-sticker op de voorruit
Arjen?
Rond half vier, idd. Was trouwens niet afslag Westerbork, maar naar Kamp Westerbork. Ik was met de Clio, die is moeilijker te herkennen dan de Baccara. Volgende keer knipper ik welArjen schreef:Je hebt goed opgelet.Martijn *Baccara* schreef:Gistermiddag op de weg Emmen-Drachten, kwam me tegemoet richting Emmen thv Westerbork:
Grijze 19 16v
verlaagd
stalen velgen
Renault Sport-sticker op de voorruit
Arjen?Ik kwam uit Assen. Ik ga er dan bij Zweeloo af. Dat was zeker rond half vier? Ik zal voortaan beter opletten......want dan stond je nu ook in dit topic.