Zoemend geluid williams

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Florus

Vandaag m'n karretje weer opgehaald :lol: ,alles zit er weer in,schakeld weer als een trein,koppelt een stuk soeppeler.Alleen de rekening,ff slikken,maar hij is nu wel weer op en top in orde.kortom hij rijdt weer als een 8) zonnetje. :D :D :D :D
Stefan S.

rekeningen maken kunnen ze wel bij de reno dealer :(
SMILLIAW

Florus schreef:Vandaag m'n karretje weer opgehaald :lol: ,alles zit er weer in,schakeld weer als een trein,koppelt een stuk soeppeler.Alleen de rekening,ff slikken,maar hij is nu wel weer op en top in orde.kortom hij rijdt weer als een 8) zonnetje. :D :D :D :D
goed te horen dat ie zich weer op de nederlandse wegen begeeft.

wat die rekening betreft, die ben je morgen wel vergeten als je morgen over het asfalt jaagt!
Abel
Über-Spammer

dtune_stefan schreef:rekeningen maken kunnen ze wel bij de reno dealer :(
Florus schreef:vandaag bij veban langs geweest:lol: :lol: :lol: :lol:
Geen dealer dus ;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Waarom heb je niet effe geinformeerd bij Reinier? Nu ben je je eigen bak kwijt en legt een dikke som geld neer voor een andere. Veban verdient dubbel op je, want die laat jou bak ook wel reviseren en kan die weer verkopen. Ik vind het nogal erg veel geld, man! :(
SMILLIAW

daarbij krijg je wel 1 jaar garantie op de bak

weet niet of dealers dat doen
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

1 jaar garantie op je bak en hij is gereviseerd! Dat moet je met deze nog maar afwachten. Maar goed, het is te laat. Ik hoop dat je een goede koop hebt gedaan!

Succes ermee. :)
Florus

Praatjes vullen geen gaatjes. :wink:
Feit is dat ie nu weer rijdt als de gesmeerde bliksem,en dat is voor mij het belangrijkste.Net nog naar leiden geweest,Ritje genieten :lol: :lol:
jean-paul

Florus schreef:jep,1 van mij,1 van jou,1 van marielle,en 4 tekoop(denk ik dan),hij heeft er volgens mij pas weer een paar opgekocht.Ik was er om 13.45,ff gauw tussen het werk door.'k weet niet of ik het goed zag,maar volgens mij was henk aan een megane met duits kenteken bezig,goed he; helemaal vanuit duitsland om hem hier te laten maken.hahahaha!!!!
Mooi zo het is nu 5 over twaalf 'snachts,een nieuwe dag breekt aan,vanmiddag is ie waarschijnlijk weer klaar.
was dat een grijze megane,die duitser?
SMILLIAW

was dat een grijze megane,die duitser?
twas een grijze ja, een cabrio als ik me niet vergis
Florus

Zekers,metalic grijs/zilvere cabriolet met duits kenteken: o man das ist toch tholl. :p
Plaats reactie