hoezoo niet.Merijn schreef:1 ding: als je het nu niet doet, doe je het nooit meer. Tenminste, dat is wat ik denk...
Friday Nightmeeting Oss I
Over 2 jaar staan de zaken er een stuk anders voor. Werken, op jezelf willen wonen, vriendin, etc. Het leven is dan (zeker als je die laatste hebt!) al duur zat en dan kan er een GT niet echt bij, vrees ik! 
Ik zit met hetzelfde probleem namelijk.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
heb ik ook al gezienMerijn schreef:Habbes (ook een forummer) heeft anders nog wel een superstrakke Willi te koop. Elia kitje, 16 inch Prima's, Laguna lip, etc. Schitterende wagen, voor zover ik weet.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
dat is wel waar. dan moet ik die vriendin ff uitstellen.Merijn schreef:Over 2 jaar staan de zaken er een stuk anders voor. Werken, op jezelf willen wonen, vriendin, etc. Het leven is dan (zeker als je die laatste hebt!) al duur zat en dan kan er een GT niet echt bij, vrees ik!

gas, water, licht , internet , tv ,telefoon , gsmMerijn schreef:Over 2 jaar staan de zaken er een stuk anders voor. Werken, op jezelf willen wonen, vriendin, etc. Het leven is dan (zeker als je die laatste hebt!) al duur zat en dan kan er een GT niet echt bij, vrees ik!
moet ik nog ff doorgaan??

nee man helemaal fout !Johan de clio man schreef:dat is wel waar. dan moet ik die vriendin ff uitstellen.Merijn schreef:Over 2 jaar staan de zaken er een stuk anders voor. Werken, op jezelf willen wonen, vriendin, etc. Het leven is dan (zeker als je die laatste hebt!) al duur zat en dan kan er een GT niet echt bij, vrees ik!
Ik zit met hetzelfde probleem namelijk..
gewoon ervoor zorgen dat je vriendin een gtt gaat rijden
Ja, maar maak dan wel de afspraak dat ze 'm zelf onderhoud, anders ben je elke maand nog blut!Paskie schreef:nee man helemaal fout !
gewoon ervoor zorgen dat je vriendin een gtt gaat rijden

@Tom: Je bent er gewoon, want ik heb nog spul voor jou en jij voor mij!

*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 25 juli
Where: McD's, Beuningen
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Gerarh - Clio Williams*
Rob - Clio 2.0 16v
Jepper - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maykel - Clio 16v*
Jeffrey - Clio 16v*
Tom - Clio GTT?
Douwe- Twingo
Maybe's:
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16v*
Frits - Clio 1.8 RT
Maikel - Megane Coupe*
Bart - 205 GTi*
*) (Bestuurs-)Leden Armée Française
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Merijn - Clio Williams
Gerarh - Clio Williams*
Rob - Clio 2.0 16v
Jepper - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maykel - Clio 16v*
Jeffrey - Clio 16v*
Tom - Clio GTT?
Douwe- Twingo
Maybe's:
Tom - Clio Williams
Rob - Clio 16v*
Frits - Clio 1.8 RT
Maikel - Megane Coupe*
Bart - 205 GTi*
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 21 jul 2003 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
als ik moet kiezen dan de 1eMerijn schreef:Niels, ik heb 2 avatars voor je gemaakt. Kies maar welke je het mooiste vind.
[img]http://members.home.nl/m.vandekamp/Avatars/Niels01.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/m.vandekamp/Avatars/Niels02.jpg[/img]

probleem alleen is dat ik me huidige avater wel kan waarderen

dusss... ik laat jullie de keus, oké?!
sweet ass of me clio in het klein!
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Gerarh - Clio Williams*
Rob - Clio 2.0 16v
Jepper - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maykel - Clio 16v*
Jeffrey - Clio 16v*
Tom - Clio GTT?
Frits - Clio 1.8 RT
Douwe- Twingo
Maybe's:
Rob - Clio 16v*
Maikel - Megane Coupe*
Bart - 205 GTi*
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Tom - Clio Williams
Merijn - Clio Williams
Gerarh - Clio Williams*
Rob - Clio 2.0 16v
Jepper - Clio 16v
Paskie - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Maykel - Clio 16v*
Jeffrey - Clio 16v*
Tom - Clio GTT?
Frits - Clio 1.8 RT
Douwe- Twingo
Maybe's:
Rob - Clio 16v*
Maikel - Megane Coupe*
Bart - 205 GTi*
Yesss zekers zin in vrijdag hele dag vrij
alle tijd om mijn auto effe te laten glanzen
. Ik pas op dit moment op het huis van mijn ouders dus heb drie auto's ter beschikking
een nieuwe scenic, een Hyundai excell en mijn eigen vertrouwde twingo maar denk dat ik 's avonds gewoon met mijn eigen vertrouwde auto'tje kom
alhoewel de scenic is wel een 16v maarrre een 1.4 dus met zo'n logge auto schiet dat niet echt op
met de Hyundai ga ik een stuk sneller en zal ik aardig wat lui bij kunen houden
Maar goeh er gaat niks boven Renault dus zal wel mijn eigen karretje worden t'is toch meer ouwehoeren dan rijden vrijdag

Maar goeh er gaat niks boven Renault dus zal wel mijn eigen karretje worden t'is toch meer ouwehoeren dan rijden vrijdag

@merijn bang dat ik je met de japanner eruit rij
Maar goeh met een niet Renault komen zou ik alleen doen als het een hele speciale auto is zoals Merijn "zijn" Passat
De scenic is een optie maarrre als ik daar mee op stap ga terwijl mijn eigen auto het gewoon doet en ik sloop de scenic ofzo sloopt mijn vader mij
Enne neeeheee ik ga niet mijn Twingo saboteren om met de scenic te komen. Bovendien heeft die Nieuwe Scenic niet echt een extra waarde op meeting. Is best een mooie auto maar niet echt bijzonder.

Maar goeh met een niet Renault komen zou ik alleen doen als het een hele speciale auto is zoals Merijn "zijn" Passat

De scenic is een optie maarrre als ik daar mee op stap ga terwijl mijn eigen auto het gewoon doet en ik sloop de scenic ofzo sloopt mijn vader mij

Enne neeeheee ik ga niet mijn Twingo saboteren om met de scenic te komen. Bovendien heeft die Nieuwe Scenic niet echt een extra waarde op meeting. Is best een mooie auto maar niet echt bijzonder.
-
- Contacteer:
Merijn,
Als het je mocht lukken om niet van die Hiejuundaai te winnen ... wil ik je de 31ste ook niet zien
Als het je mocht lukken om niet van die Hiejuundaai te winnen ... wil ik je de 31ste ook niet zien

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
zeg opperlijstjes man....zet mij er ook maar bij voor vrijdag. Heb wel geen vrij dan, maar ja, dan maar erna...as usual