me druk groep is op
wie kan me helpen om deze te vervangen samen met de koppelingsplaten
en wat kost zo,n grapje
Ok, ik heb het dan puur over het materiaal en dan bij de Brezan. En dan heb je de normale platen en drukgroep, dus geen zwaardere versie of zo.martin rs schreef:eh de drukgroep en de platen zijn duurder dan 150 euro dacht ik hoor.
Tja, volgens het werkplaatshandboek moet het blok gelicht worden (en zo hebben we het vorig jaar ook bij de mijne gedaan). Ik heb hier iemand wel eens horen roepen dat het ook zonder kan, maar weet niet of dat juist is.martin rs schreef: maar moet het blok eruit dan bij sommige kan je erbij vanaf de onderkant of niet?????
Och... Half uurtje werk!Riël schreef:'t kan zonder, maar 't is makkelijker het blok even eruit te halen. Nog makkelijker is denk ik het subframe los te halen, boel even laten zakken, dan kan je er zo bij. Volgens mij kun je de auto of hoog opkrikken of even eroverheen tillen.
Probeer eens de search functie in het forumJeroen Lubking schreef:Opsturen kost geen drol,een rubbertje kost je 1 postzegel.
Tot 5kg 6,50 euro en tot 10kg 12,50 euro
Altijd wel uit te komen,als het op voorraad is heb je het binnen enkele dagen in huis.
Bel evt voor info:06-29571950
mvg jeroen lubking
JLtuning
45 minuten!Merijn schreef:Och... Half uurtje werk!Riël schreef:'t kan zonder, maar 't is makkelijker het blok even eruit te halen. Nog makkelijker is denk ik het subframe los te halen, boel even laten zakken, dan kan je er zo bij. Volgens mij kun je de auto of hoog opkrikken of even eroverheen tillen.![]()