Gr Bart
Dat geldt alleen als er teveel af wordt gehaald.Merijn schreef:Las ik laatst niet een verhaal over F7P en R blokken, dat wanneer je de kop vlakt, je grote kans hebt dat je drijfstanglagers kapot lopen? Zou vervelend zijn, dus ik zou het effe navragen. Onder andere Rasit had die ervaring, volgens mij.
Succes!
Dus als hij het doet geeft ie geen garantie. Dan zou je genoeg moeten wetenBart V schreef:ff gebeld met veban, en ook zij erkennen inderdaad dat er kans van 1:500 is dat de drijfstanglagers kapot kunnen gaan, hij zij er wel bij dat het voornamelijk gebeurt bij mensen die dus trappen, en ook met koude motor.
Verhoogde compressie is ook interresant!Abel schreef:LAs je kop recht is (kun je laten checken) is het onzin om hem te laten vlakken!!! vraag maar bij ieder revisie bedrijf
heb je (ze) toen nog olie gewisseld?[rsi]peerke schreef:Door de koelvloeistof was de kop deels aangetast. Dit "geultje" hebben ze gevuld met een of ander vloeibaar metaal, en daarna is de gehele kop weer gladgemaakt (we hebben het dus niet over millimeters, maar over veel minder)
Twee weken na deze reparatie ging het krukaslager herrie maken en was het einde verhaal.
Het probleem is , dat ik nooit kan aantonen dat het defecte krukaslager het gevolg is van deze reparatie!! Het is wel heel opvallend dat er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt.
Doe er je voordeel mee!