Mijn Mégane Coupe aangereden...GVD!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jasper16v

SleiN - RT schreef:Is klote voor je man... :(

Weet je al iets meer...? Zal toch niet totalloss verklaard worden....?

btw; gaat t hier om 2l 16V???
jup een 2 liter

daar is de 'wie is wie' voor he ;)
Stefan S.

Damn! Dat is echt minder :(
Veel succes met de wederopbouw!!
Jordi - Clio 16V

ik leef met je mee...
succes :wink:
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Zandhapper
Contacteer:

Vandaag met de schadehersteller gebeld: de expert was geweest en helaas is ie total-loss :evil:

Vrijdag komt het taxatierapport binnen met de dagwaarde, schadekosten en het bod op de auto van een handelaar. Dus dan wordt het veel rekenen om te kijken of ik er zelf nog iets mee kan, maar het ziet er slecht uit... :(

Alvast bedankt zover voor de steun, en ik hou jullie op de hoogte!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

damnn, ik hoop voor je dat je er nog wat mee kan :(
Silvermegane
Contacteer:

ja dat hoop ik ook man heel veel succes
Riël
Über-Spammer

En pieken krijgen met behoud van wrak? Als je zelf en met de hulp van beuners veel kan... moet dat ding toch aan't rollen komen? Ik help wel als 't moet :) woon in de buurt geloof ik (heb met een maat van je gepraat, trax ofzoeits).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Ik kreeg de foto's op een ander forum te zien en natuurlijk ook de schade aan de Manta.

Jammer toch dat net weer de autoliefhebbers elkaar zo lullig tegen moeten komen.

Succes toegewenst met de afhandeling.

--------

Voor de anti mantafans hier op de site hoop ik alleen dat hun blik op de weg wat minder kortzichtig is.

Gegroet auto vrienden,
Veel plezier met de hobby en maak je wat minder druk om wat men vind, dat maakt het een stuk gezelliger.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Lady_manta schreef:Ik kreeg de foto's op een ander forum te zien en natuurlijk ook de schade aan de Manta.

Jammer toch dat net weer de autoliefhebbers elkaar zo lullig tegen moeten komen.

Succes toegewenst met de afhandeling.

--------

Voor de anti mantafans hier op de site hoop ik alleen dat hun blik op de weg wat minder kortzichtig is.

Gegroet auto vrienden,
Veel plezier met de hobby en maak je wat minder druk om wat men vind, dat maakt het een stuk gezelliger.
Kijk... Zo kan het ook, heren! :D

Was het jou Manta trouwens?
Robert dB.

zo te zien zijn beide partijen liefhebbers van auto's, en dan is het altijd extra zuur!!
De manta-rijder zal ook heel flink gebaald hebben, voor hem is het namelijk einde verhaal van z'n wagen :(

Succes met het opbouwen.
[rsi]peerke

respect voor lady-manta :)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

@ lady_manta: stel je even voor in het wie is wie topic: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183
Merijn
Über-Spammer

Robert dB. schreef:zo te zien zijn beide partijen liefhebbers van auto's, en dan is het altijd extra zuur!!
De manta-rijder zal ook heel flink gebaald hebben, voor hem is het namelijk einde verhaal van z'n wagen :(

Succes met het opbouwen.
Als je die Manta goed had bekeken dat wist je dat wel, ja. Dat ding was echt superstrak, zo te zien. Zelfs een 5e velg van hetzelfde type.
~thijs~
Contacteer:

[rsi]peerke schreef:respect voor lady-manta :)
IDEM :wink:
Joost R

Zandhapper schreef:Vandaag met de schadehersteller gebeld: de expert was geweest en helaas is ie total-loss :evil:

Vrijdag komt het taxatierapport binnen met de dagwaarde, schadekosten en het bod op de auto van een handelaar. Dus dan wordt het veel rekenen om te kijken of ik er zelf nog iets mee kan, maar het ziet er slecht uit... :(

Alvast bedankt zover voor de steun, en ik hou jullie op de hoogte!
Ik leef met je mee. Ik heb PRECIES hetzelfde achter de rug.

Total loss verklaard, maar ik had een dagwaarde van 3800 euro en de handelaar bood maar 750 dus 3800 - 750 is 3050 euro uitgekeerd met behoud van auto.

En daar kan ik hem zat voor laten maken bij mijn oom gelukkig.

Ik hoopo voor je dat je ook zoíets voor elkaar kan krijgen, want met een beetje mazzel hou ik er zelfs nog aan over. Heel veel succes.
Michel S.
Contacteer:

Ai ai ai, Slechte zaak.

Ziet er niet goed uit, hopelijk kun je hem wel fixxen voor het bedrag wat je krijgt.

Over de negatieve reacties over die manta. Beetje lullig. Ik ben zelf geen opel-fan, maar we hebben het hier over een ongeval. Voor hetzelfde geld was de bestuurder voor de rest van zijn leven getekend geweest. En dan doodleuk zeggen weer een opel minder. Krijg ik zo " :evil: " een gezicht van.

Een lolletje van tijd tot tijd, dat kan. Maar dit vind ik iets te ver gaan.

succes met de afhandeling en de verwerking aan beide kanten
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
rasit..

tipje : accepteer nooit een eerste bod die de expert/verzekering doet
Turbo Marco

Het is altijd balen als je het slachtoffer wordt van een aanrijding waar je zelf geen schuld aan hebt! :evil:
Dus succes met de afhandeling van de schade!!

Maar ik zie helaas geen foto's hoor,alleen maar rode kruisjes?! :p

Greetz Marco >-)

Ok,nou zie ik ook de pics..
Shit wat zonde :evil:
Hoop dat je met de afhandeling van de schade enigszins een beetje tegemoet gekomen wordt!
Nogmaals heel veel succes ermee :wink:
Laatst gewijzigd door Turbo Marco op wo 16 jul 2003 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Hallo iedereen, ik wil me even voorstellen.
Ik ben johanlouwe en ben ten eerste een manta en C-kadett rijder. Jongens waar gaat het hierover, de manta rijder zal de megane wel over het hoofd gezien hebben> foutje kan gebeuren hoor. Ik vind het zonde van beide auto's. Zelf vind ik de manta iets mooier maar de megane mag er ook ZEKER wezen.
Ik hoop dat beide eigenaars niks mankeren en het gerepareerd kan worden.
Ik heb laatst met mijn manta ook een aanrijding met een BMW X5 gehad. Reed achteruit in mijn voorkant, maar die ga ik toch ook niet uitkafferen. Oke ik vind het geen mooie auto, maar jou so what.
Jongens en meiden ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik even een berichtje heb geschreven en misschien spreken we elkaar wel eens.

Met vriendelijke groet,

Johan Louwe (manta B/CC en c-kadett)

[img]http://www.opelscene.nl/forum/uploads/av-79.jpg[/img]
:wink: :wink: :wink: :wink: :)
Michel S.
Contacteer:

Om nog even iets nuttigs mbt tot verzekeren terug te komen. Volgens mij is het in de wet opgenomen dat je als gedurpeerde schadeloos gesteld dient te worden. Dus het bedrag moet voldoende zijn om of de reparatie te olstrekken, of een vergelijkbare auto te kopen met dezelfde opties en dezelfde staat. Dus als het te laag is, niet accepteren. Jij bent immers niet schuldig en dient dus schadeloos gesteld te worden.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
martin rs

was dat maar zo.... maar schadeloos volgens de papieren van de wagen dus alles wat getuned is niet meeverzekerd.
ze stellen je schadeloos zodat je een andere wagen kan kopen zonder de extra onderdelen zoals velgen blok tuning en die sticker over de motorkap.

volgens mij....... anders ben ik genaaid tenminste want die opmerking had ik al geplaats bij mijn ongeluk.

wat doen al die opelrijders inene op het renault forum???
toch wel gezellig hiero he jongens?? kijk ff bij te koop wat voor wagens er te koop staan. paar mooie clio's
Joost R

Michel S. schreef:Om nog even iets nuttigs mbt tot verzekeren terug te komen. Volgens mij is het in de wet opgenomen dat je als gedurpeerde schadeloos gesteld dient te worden. Dus het bedrag moet voldoende zijn om of de reparatie te olstrekken, of een vergelijkbare auto te kopen met dezelfde opties en dezelfde staat. Dus als het te laag is, niet accepteren. Jij bent immers niet schuldig en dient dus schadeloos gesteld te worden.
Helaas maar dit geld niet als hij total loss is hoor
Zandhapper
Contacteer:

rasit.. schreef:tipje : accepteer nooit een eerste bod die de expert/verzekering doet
Wat bedoel je hiermee? Men vertelde mij bij de schadehersteller dat er 3x een bod gedaan mag worden op de auto, en voor het hoogste bod kan ik 'm zelf dan ook terug kopen. Of bedoel je de dagwaarde die ze me aanbieden?
Anonymous

Uiteraard is het allemaal erg vervelend voor beide partijen... :( :(

Ik ben zelf gek van een manta omdat ik er zelf ook eentje heb, die sommige van jullie zeker wel eens zullen zien, want ik ben vaak genoeg om de vrijdagavond meetings van jullie club..

Een hele goede vriend van mij GTT_GEERT rijd zelf met een 5je, dus vandaar..

En inderdaad zoals jullie al zeggen (RESPECT EVERYTHING) Zullen we dat in dit geval ook maar zo houden, dat is voor iedereen wel even leuk....

Veel plezier met de hobby, en succes met de wederopbouw...
Zandhapper
Contacteer:

Tuurlijk, respect is everything.

Dat het effe duidelijk is: ik heb niets tegen Opel rijders, alleen tegen de desbetreffende bestuurder van die ene Manta.
catrinus

johanlouwe schreef:Hallo iedereen, ik wil me even voorstellen.
Ik ben johanlouwe en ben ten eerste een manta en C-kadett rijder. bla bla bla

Met vriendelijke groet,

Johan Louwe (manta B/CC en c-kadett)

[img]http://www.opelscene.nl/forum/uploads/av-79.jpg[/img]
:wink: :wink: :wink: :wink: :)
Een c kadett rijder :p . Dat vind ik nou het mooiste model dat opel heeft geproduceerd. Wij hadden vroeger een c kadett city. Onwijze auto was dat. Ik zou graag nog een c kadett gt/e of coupe willen hebben. Blijf het nog altijd een mooie auto vinden
There will be plenty of time to rest when your dead
Merijn
Über-Spammer

Zandhapper schreef:Tuurlijk, respect is everything.

Dat het effe duidelijk is: ik heb niets tegen Opel rijders, alleen tegen de desbetreffende bestuurder van die ene Manta.
Ach ja, ik kan me niet voorstellen dat hij het expres heeft gedaan. De Manta-rijder was aan zijn auto te zien ook een liefhebber, dus reken er maar op dat hij er hoogstwaarschijnlijk erger van baalt dan jij. Hij krijgt hoogstwaarschijnlijk helemaal NIETS terug van de verzekering. Da's lekker... :(

Heel vervelend dat het gebeurd is, maar beide partijen worden er een stuk slechter van. :(
Zandhapper
Contacteer:

Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Merijn
Über-Spammer

Ai, da's inderdaad een ander verhaal! :( Dan snap ik je reactie, ja... :evil:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*
rasit..

Zandhapper schreef:
rasit.. schreef:tipje : accepteer nooit een eerste bod die de expert/verzekering doet
Wat bedoel je hiermee? Men vertelde mij bij de schadehersteller dat er 3x een bod gedaan mag worden op de auto, en voor het hoogste bod kan ik 'm zelf dan ook terug kopen. Of bedoel je de dagwaarde die ze me aanbieden?
toen mijn oude clio economisch totallos was, zou ik 1800 euro met behoud van auto krijgen.. de dagwaarde van jouw auto - het bod van een handelaar = wat jij krijgt dacht ik zo?

dat "wat jij krijgt" was bij mij toen 1800 euro, maar ik wist zeker dat ik mijn auto niet kon repareren voor 1800 euro.. dus na 1 week ruzie kreeg ik 2800 euro..
rreevvss

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*

idem!
Peter @ Malta
Contacteer:

Wat een enorme loser, zeg. Dat kan ik nou echt niet hebben. Er hadden mensen gewond kunnen raken of erger omdat hij zo nodig met drank op moest gaan rijden.

Van mij mag hij zodanig financieel uitgekleed worden dat hij van de rest van zijn leven geen auto meer kan kopen. Maar dat zal wel weer niet kunnen.

- Peter
Riël
Über-Spammer

catrinus schreef:
Een c kadett rijder :p . Dat vind ik nou het mooiste model dat opel heeft geproduceerd. Wij hadden vroeger een c kadett city. Onwijze auto was dat. Ik zou graag nog een c kadett gt/e of coupe willen hebben. Blijf het nog altijd een mooie auto vinden
Me 2. Kun je een boel leuke blokjes ingooien en ook nog op de achterwielen zonder kilo's ... jawel, opel heeft leuke autotjes. B-kadett is nog sjieker met een dikke motor :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

^^vroegah he :)
Plaats reactie