jup een 2 literSleiN - RT schreef:Is klote voor je man...![]()
Weet je al iets meer...? Zal toch niet totalloss verklaard worden....?
btw; gaat t hier om 2l 16V???
daar is de 'wie is wie' voor he

Kijk... Zo kan het ook, heren!Lady_manta schreef:Ik kreeg de foto's op een ander forum te zien en natuurlijk ook de schade aan de Manta.
Jammer toch dat net weer de autoliefhebbers elkaar zo lullig tegen moeten komen.
Succes toegewenst met de afhandeling.
--------
Voor de anti mantafans hier op de site hoop ik alleen dat hun blik op de weg wat minder kortzichtig is.
Gegroet auto vrienden,
Veel plezier met de hobby en maak je wat minder druk om wat men vind, dat maakt het een stuk gezelliger.
Als je die Manta goed had bekeken dat wist je dat wel, ja. Dat ding was echt superstrak, zo te zien. Zelfs een 5e velg van hetzelfde type.Robert dB. schreef:zo te zien zijn beide partijen liefhebbers van auto's, en dan is het altijd extra zuur!!
De manta-rijder zal ook heel flink gebaald hebben, voor hem is het namelijk einde verhaal van z'n wagen
Succes met het opbouwen.
IDEM[rsi]peerke schreef:respect voor lady-manta
Ik leef met je mee. Ik heb PRECIES hetzelfde achter de rug.Zandhapper schreef:Vandaag met de schadehersteller gebeld: de expert was geweest en helaas is ie total-loss![]()
Vrijdag komt het taxatierapport binnen met de dagwaarde, schadekosten en het bod op de auto van een handelaar. Dus dan wordt het veel rekenen om te kijken of ik er zelf nog iets mee kan, maar het ziet er slecht uit...![]()
Alvast bedankt zover voor de steun, en ik hou jullie op de hoogte!
Helaas maar dit geld niet als hij total loss is hoorMichel S. schreef:Om nog even iets nuttigs mbt tot verzekeren terug te komen. Volgens mij is het in de wet opgenomen dat je als gedurpeerde schadeloos gesteld dient te worden. Dus het bedrag moet voldoende zijn om of de reparatie te olstrekken, of een vergelijkbare auto te kopen met dezelfde opties en dezelfde staat. Dus als het te laag is, niet accepteren. Jij bent immers niet schuldig en dient dus schadeloos gesteld te worden.
Wat bedoel je hiermee? Men vertelde mij bij de schadehersteller dat er 3x een bod gedaan mag worden op de auto, en voor het hoogste bod kan ik 'm zelf dan ook terug kopen. Of bedoel je de dagwaarde die ze me aanbieden?rasit.. schreef:tipje : accepteer nooit een eerste bod die de expert/verzekering doet
Een c kadett rijderjohanlouwe schreef:Hallo iedereen, ik wil me even voorstellen.
Ik ben johanlouwe en ben ten eerste een manta en C-kadett rijder. bla bla bla
Met vriendelijke groet,
Johan Louwe (manta B/CC en c-kadett)
[img]http://www.opelscene.nl/forum/uploads/av-79.jpg[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, ik kan me niet voorstellen dat hij het expres heeft gedaan. De Manta-rijder was aan zijn auto te zien ook een liefhebber, dus reken er maar op dat hij er hoogstwaarschijnlijk erger van baalt dan jij. Hij krijgt hoogstwaarschijnlijk helemaal NIETS terug van de verzekering. Da's lekker...Zandhapper schreef:Tuurlijk, respect is everything.
Dat het effe duidelijk is: ik heb niets tegen Opel rijders, alleen tegen de desbetreffende bestuurder van die ene Manta.
Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
toen mijn oude clio economisch totallos was, zou ik 1800 euro met behoud van auto krijgen.. de dagwaarde van jouw auto - het bod van een handelaar = wat jij krijgt dacht ik zo?Zandhapper schreef:Wat bedoel je hiermee? Men vertelde mij bij de schadehersteller dat er 3x een bod gedaan mag worden op de auto, en voor het hoogste bod kan ik 'm zelf dan ook terug kopen. Of bedoel je de dagwaarde die ze me aanbieden?rasit.. schreef:tipje : accepteer nooit een eerste bod die de expert/verzekering doet
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heeft ie dat gezegd of is dat gebleken uit een blaastest of zo? Mocht dit zo zijn heb ik zeker geen medelijden met hem! Als ik ergens een hekel aan heb is dat mensen met drank op of die drugs gebruikt hebben gaan rijden. :-*Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Wat een enorme loser, zeg. Dat kan ik nou echt niet hebben. Er hadden mensen gewond kunnen raken of erger omdat hij zo nodig met drank op moest gaan rijden.Zandhapper schreef:Hij had gedronken... dus ik kan met hem eigenlijk geen medelijden hebben...
Me 2. Kun je een boel leuke blokjes ingooien en ook nog op de achterwielen zonder kilo's ... jawel, opel heeft leuke autotjes. B-kadett is nog sjieker met een dikke motorcatrinus schreef:
Een c kadett rijder. Dat vind ik nou het mooiste model dat opel heeft geproduceerd. Wij hadden vroeger een c kadett city. Onwijze auto was dat. Ik zou graag nog een c kadett gt/e of coupe willen hebben. Blijf het nog altijd een mooie auto vinden