Nee.Steven schreef:Je rijd nu 2 liter atmosferisch?RO 16v schreef:maar jij hebt misschien 80 pk, ik heb er 115 meer.DoubleYou schreef:Hmm dat moet ik met mijn auto's nog meemaken...RO 16v schreef:...met behoorlijk gas over...

Nee ik heb een niet-rijdende 45 pk, een niet-rijdende 53 pk, en dan nog twee waarvan ik het niet weet, maar dat zal ook niet veel zijnRO 16v schreef:maar jij hebt misschien 80 pk, ik heb er 115 meer.DoubleYou schreef:Hmm dat moet ik met mijn auto's nog meemaken...RO 16v schreef:...met behoorlijk gas over...
Ik zie dit bericht (van 8 april 2002) iedere keer wanneer ik dit onderwerp lees, omdat het onderaan de eerste pagina staat.Johan de clio man schreef:hahaha
een dewoo lanos 1.? eruitgetrokken bij het stoplicht met mijn clio 16v. zielig he voor die dewoo
en zo hoort het ook. Toen ik terug reed van automaxx tijdje met een civic op gereden (niet eens hard). Toen we allebij andere kant opgingen effe duimpjes omhoog. Gewoon leuk!DJ-Jasper schreef:Heb niet tegen een andere auto geraced, maar ik reed in Zwijndrecht naar huis van mijn werk en er kwam een Honda Civic Del Sol (helemaal uitgebouwd) me tegemoet rijden. Deze seinde en stak zijn duimpje uit het raam, ik groette netjes terug, is toch ook leuk, getunede auto's onder mekaar van een ander merk
Die Impreza of die gast achter het stuur ?F 16Valve schreef:Je maakt het wel vaker mee, hier in de buurt rijd altijd een impreza rond die elke sportieve auto groet.
Ja, maar wie gaat er nou een witte boere traktor groetencatrinus schreef: Ik zou het ook leuk vinden als ik gegroet werd door andere sportieve auto`s.
Ja en voor het rijden even poepen en plassen doet ook veel._Martijn_ schreef:En vanavond ook nog 1 of andere gekke zilvere 5 gtt voor me.
met een lelijke scheur in z'n achterbumper. ding zag er niet uit.
hij trok hem na een tijdje gevolgt te hebben ff open.
ik kon hem net niet bijhouden. Maar dat kwam denk omdat hij geen achterbank, en een lege achterbak had. dat scheelt denk wel veel.
sorry kerel ,maar zo een duitser komt me nie meer voorbij,en zeker nie vanuit stilstandFrank schreef:gisteren in eindhoven, een duitser met een
audi A8 4.2 quattro het nieuwste model.
we reden er een keer hard voorbij,hoorde de dumpvalve
en haakte meteen aan.We reden van het ene naar het andere stoplicht.
met het optrekken vanuit stilstand kunnen we hem net niet bijhouden.Maar toen ik in z'n 3 zat en die verrekte golf aan de kant ging, had hij veel moeite om voorbij te komen,en deed dat pas bij de 180 maar heel langzaam. niet slecht van een auto van 16 jaar oud.
rararararaarararararararaMerijn schreef:Wat heb je allemaal aan die 21 van je gedaan dan?
,chip,benzinedrukregelaar 3.5 bar,bewerkte kop,met grotere kleppen,harder klepveren,eps uitlaat,turbodruk op 1.3 bar,vanaf september komt er een betere en sterker mmotor in,met grotere turbo en europacup intercooler,dus ja dat word afwachten wat die kanMerijn schreef:![]()
Flauw...
OH deh!!!Vospower schreef:We stonden met 7 renault 5 GTT's voor een stoplicht in maastricht en een BMW. Groen......BMW niet door een 5je naar de schijt gereden maar er kwamen er gewoon 7 langs.
Zat wel een (knappe) meid achter het stuur
Die aktie was idd wel grappig...zeker toen die meid op het gas ging staan en Riël zijn uitlaatje effe liet knallenVospower schreef:We stonden met 7 renault 5 GTT's voor een stoplicht in maastricht en een BMW. Groen......BMW niet door een 5je naar de schijt gereden maar er kwamen er gewoon 7 langs.
Zat wel een (knappe) meid achter het stuur
Kmoet effe kwijt dat ik Gille in actie heb gezien in Hasselt...gille schreef:sorry kerel ,maar zo een duitser komt me nie meer voorbij,en zeker nie vanuit stilstandFrank schreef:gisteren in eindhoven, een duitser met een
audi A8 4.2 quattro het nieuwste model.
we reden er een keer hard voorbij,hoorde de dumpvalve
en haakte meteen aan.We reden van het ene naar het andere stoplicht.
met het optrekken vanuit stilstand kunnen we hem net niet bijhouden.Maar toen ik in z'n 3 zat en die verrekte golf aan de kant ging, had hij veel moeite om voorbij te komen,en deed dat pas bij de 180 maar heel langzaam. niet slecht van een auto van 16 jaar oud.
laguna2 schreef:Die zal wel een paar deuken in z'n ego hebben...
Eerst aan snot worden gereden, en dan ook nog eens genaaid worden door een flitser... Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
past 1 woord bij, terechtlaguna2 schreef:Die zal wel een paar deuken in z'n ego hebben...
Eerst aan snot worden gereden, en dan ook nog eens genaaid worden door een flitser... Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
mischien had ie de handrem er nog opRiël schreef:Op de camping van automaxx waren we aan't vertellen met onze buren, die een C-Kadett bij zich hadden, voorzien van een 2 liter mantablok. "hij is gemaakt voor de sprints hier" zei die gast. Nou ja ik en die maat van me es gekeken en mmm voorzichtig verteld dat mijn 5 echt niet veel langzamer zou zijn. Ha, 1.4? Daar geloofde die nix van, hij zou met de handrem erop me nog voorbij gaan. Wilde er nog een weddenschapje van 500 euro aanhangen...
Volgende dag, ingeschreven bij de sprints. Kijk en vergelijk:
Tijden C-kadett: 11 sec, snelheid op 200m: 98 km/u
Tijden mijn 5je: 9,8 sec, snelheid op 200m: 120 km/u
Whaha
Terecht in de zin van dat je medelijden met hem hebt, of dat 'ie een paar deuken in zijn ego heeft?Jasper clio 16v schreef:past 1 woord bij, terechtlaguna2 schreef:Die zal wel een paar deuken in z'n ego hebben...