Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
nee, een echte steven-nee-nee 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh nou dat klinkt al heel zwaar hoor een schema .
we wilde inderdaad vrijdag de 18de vroeg gaan rijden , dan ben je daar als alles goed gaat loop van de middag .
het ligt een beetje aan de opkomst ( volgens mij waren er eerst veel meer mensen die mee wilden ) of dat je een camping moet reserveren .
ga je met 20 man is het wel handig , gaan we met minder dan kan je vaak terecht op een camping van het stadje/dorp ( er staan hier al wat adressen ). dan ben je in het geheel wat vrijer om te gaan en staan waar je wilt ( anders zit je weer vast aan reserveren ) .
misschien is het handig om er ff serieus over te praten hoe het verder moet/gaat .
ik kom er met de jongens uit oudewater wel uit .
maar wat wil de rest enz .
ps het is niet tjabels vriendin maar RONNIE (tjabels vriend
)
we wilde inderdaad vrijdag de 18de vroeg gaan rijden , dan ben je daar als alles goed gaat loop van de middag .
het ligt een beetje aan de opkomst ( volgens mij waren er eerst veel meer mensen die mee wilden ) of dat je een camping moet reserveren .
ga je met 20 man is het wel handig , gaan we met minder dan kan je vaak terecht op een camping van het stadje/dorp ( er staan hier al wat adressen ). dan ben je in het geheel wat vrijer om te gaan en staan waar je wilt ( anders zit je weer vast aan reserveren ) .
misschien is het handig om er ff serieus over te praten hoe het verder moet/gaat .
ik kom er met de jongens uit oudewater wel uit .
maar wat wil de rest enz .
ps het is niet tjabels vriendin maar RONNIE (tjabels vriend

ik ga morgen eerst maar eens even snel vrij regelen van me werk, 18e weg en de hoeveelste terug? 22? 23? nog later?
-
- Moderator
- Car: MB
ik dacht dat frits woensdag weer moest werken. Maar we moeten idd maar eens even kijken hoe we het gaan doen.
Als we toch maar met en paar auto's gaan (stuk of 5 a 7 ) dan is het denk ik wel leuk en gezellig om met zijn allen te rijden,
Als we toch maar met en paar auto's gaan (stuk of 5 a 7 ) dan is het denk ik wel leuk en gezellig om met zijn allen te rijden,
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja doe dat is wel handig-Ray- schreef:ik ga morgen eerst maar eens even snel vrij regelen van me werk, 18e weg en de hoeveelste terug? 22? 23? nog later?

als het goed is gaan ivo en ik pas vrijdag terug ( dan is er weer truckstar festival, bieren

maakt mij eerlijk gezegd geen flaus aus...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
steven @ : nee schijn baar niet, wat bedoel je ?
het festival duurt tot en met maandag , tjabel gaat die maandag al weer naar huis omdat ie het vliegtuig dinsdag moet halen , ivo en ik blijven dan maandag nog daar tenzij we het al spuug zat zijn ( het zou kunnen ) dan gaan we doen zoals ik hier boven al zei naar de franse (dure) kusten gewoon ff patsen met de auto en natuurlijk andere brute dure wagens bekijken ,maar ook het strand en toebehoren .
en in het land van reno ga je ook verder op zoek naar iets . . . . .
mee gaan kan altijd
het festival duurt tot en met maandag , tjabel gaat die maandag al weer naar huis omdat ie het vliegtuig dinsdag moet halen , ivo en ik blijven dan maandag nog daar tenzij we het al spuug zat zijn ( het zou kunnen ) dan gaan we doen zoals ik hier boven al zei naar de franse (dure) kusten gewoon ff patsen met de auto en natuurlijk andere brute dure wagens bekijken ,maar ook het strand en toebehoren .
en in het land van reno ga je ook verder op zoek naar iets . . . . .
mee gaan kan altijd
Hmm vond je post nogal rommelig, maar kan ook aan mezelf liggen, ben ook nognie helemaal helder 
Ik heb verder geen echte vakantie in de planning staan, dus lijkt mij wel een leuk idee om er nog wat extra aan te plakken.

Ik heb verder geen echte vakantie in de planning staan, dus lijkt mij wel een leuk idee om er nog wat extra aan te plakken.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat kan goed hoor ik ben nooit zo'n goede tekstschrijver geweest . knal altijd gewoon maar wat neer als het niet begrepen word hoor ik het wel
tja waarom niet we zijn erdan toch, bbq en bier en auto's wat wil je nog meer . . . .?

tja waarom niet we zijn erdan toch, bbq en bier en auto's wat wil je nog meer . . . .?
-
- Contacteer:
lijkt mij (en me vriendin) ook een top idee om langer te blijven. Op voorwaarde dat mijn 5je het op de heenweg goed heeft uitgehouden. maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit
:P

-
Ree, rij je nu met mij mee?
-
- Contacteer:
wie ik?Robert dB. schreef:Ree, rij je nu met mij mee?
ik rij me mijn eigen 5 gte als het goed is. of bedoel je met jou mee in de groep? ik denk namelijk met zijn alle rijden is het leukste
-
uhm sorrie, nee, ik doelde op Ray 

-
- Contacteer:
ik las hem verkeerd dacht dat er stond ree jij ne me mij mee. dus.. verleden tijd van rijdenRobert dB. schreef:uhm sorrie, nee, ik doelde op Ray

-
Met z'n alle moet wel lukken denk ik, iig de heen weg, terug gaat dat vaak anders
Hoe ziet het lijstje met definitieve 'komers' eruit?

Hoe ziet het lijstje met definitieve 'komers' eruit?
dat ligt even aan me werk, had nl nog geen vakantie opgegeven en ben natuurlijk al een keer "onverwacht even weggeweest" 
kan er met een paar dagen uitsluitsel over geven, denk dat het financiele gedeelte niet al teveel problemen zal gaan geven.

kan er met een paar dagen uitsluitsel over geven, denk dat het financiele gedeelte niet al teveel problemen zal gaan geven.
Steven, ik wil wel jou bijrijder zijn.
En mij maakt het ook niet zoveel uit tot wanneer we blijven. lijkt me ook wel leuk om wat langer te blijven.
Maar is die vrijdag ochtend weggaan definitief?
want dan ga ik morgen vrij vragen.
En mij maakt het ook niet zoveel uit tot wanneer we blijven. lijkt me ook wel leuk om wat langer te blijven.
Maar is die vrijdag ochtend weggaan definitief?
want dan ga ik morgen vrij vragen.
He! nu is die weer rood.
Tuurlijk kan dat Martijn, prima idee 
Ik ga de komende dagen hard aan me GT werken, ik hoop dat ik em voor die tijd een beetje betrouwbaar op de weg kan hebben.
En dan een goeie reis- en kredietbrief afsluiten, ik wil namenlijk geen Krijn-perikelen.
Zooitje onderdelen achterin, brandblussertje van Ray lenen en dan moet het wel kunnen dacht ik zo!
Ik heb er iig wel zin in

Ik ga de komende dagen hard aan me GT werken, ik hoop dat ik em voor die tijd een beetje betrouwbaar op de weg kan hebben.
En dan een goeie reis- en kredietbrief afsluiten, ik wil namenlijk geen Krijn-perikelen.
Zooitje onderdelen achterin, brandblussertje van Ray lenen en dan moet het wel kunnen dacht ik zo!
Ik heb er iig wel zin in

Ik zal dan ook nog wel een brandblusser meenemen 

He! nu is die weer rood.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Jongens,
Ik heb goed nieuws. Vandaag (eindelijk) de definitieve vakantie planning binnen gehad. En ik moet zaterdag pas werken i.p.v. de dinsdag erna. Dus wat mij betreft hoeven we vrijdags pas terug te zijn.
Kan nu al niet meer wachten tot we er zijn.
Gr.Frits
Ik heb goed nieuws. Vandaag (eindelijk) de definitieve vakantie planning binnen gehad. En ik moet zaterdag pas werken i.p.v. de dinsdag erna. Dus wat mij betreft hoeven we vrijdags pas terug te zijn.

Kan nu al niet meer wachten tot we er zijn.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik heb nog ff laten uitzoeken, hoe het in dat weekend staat met de drukte in frankrijk.
want je hebt tijden in frankrijk, dat het dus echt super druk is, en dat je dus overal in frankrijk in de file staat. genaamt: de zwarte dag.
maar het wordt volgens het anwb boekje, pas het weekend erna een stuk drukker. Dus als het goed is kunnen we, dat weekend gewoon doorrijden.
dat was het weer.
mzzl
want je hebt tijden in frankrijk, dat het dus echt super druk is, en dat je dus overal in frankrijk in de file staat. genaamt: de zwarte dag.
maar het wordt volgens het anwb boekje, pas het weekend erna een stuk drukker. Dus als het goed is kunnen we, dat weekend gewoon doorrijden.
dat was het weer.
mzzl
He! nu is die weer rood.
de zwarte dagen, oeeeeee 

-
Ging d'r eigenlijk ook niet nog een clubje uit Den Haag mee? Mathijs, etc.
-
kan, maar het kan ook niet. ach concrete afspraken moeten we ook wel via het forum kunnen afhandelen.
-
- Moderator
is ook goed.
Vooral de vertrek tijd en plaats zijn van groot belang. Als iedereen dan een kaart meeneemt dan kunnen we dan afspraken maken over de route (overnemen) en de plekken om te tanken.
En effe tel. nummers uitwisselen is ook wel makkelijk
Vooral de vertrek tijd en plaats zijn van groot belang. Als iedereen dan een kaart meeneemt dan kunnen we dan afspraken maken over de route (overnemen) en de plekken om te tanken.
En effe tel. nummers uitwisselen is ook wel makkelijk
dat is van later zorg, leve de groeps sms 
eerst maar eens de boel gaan plannen of we allemaal kunnen.

eerst maar eens de boel gaan plannen of we allemaal kunnen.
-
- Contacteer:
als het aan mij ligt (en aanstande zaterdag zit het mee ben ik zeker van de party zoals waarschijnlijk al wel in dit topic te merken is heb ik er MEGA zin in. (en mijn vriendin ook)
Nu alleen hopen dat zaterdag mijn nieuwe distributieriem er op komt en dat we weten wara die olie lekkage van komt. en dan nog even mijn uuiotlaat beter monteren die rammelt nu en daar word je wel gek van als je daar mee naar france moet rijden.
Vanaf waar vertrekken we? ik woon in Breda dus zou het eerlijk minder vinden als we in het midden van het land vertrekken aangezien ik al in de goeie richting zit.
Is miss het Macro terein (waar ook de openingsmeeting was vorig jaar) in breda een goed idee om van te vertrekken? Hoeft niet persee in Breda te zijn maar denk dat e meeste deze plek namelijk nog wel kunnen vinden?
Of gewoon afspreken op de parkeerplaats bij hazeldonk? ik weet namelijk niet wat de precieze route zal zijn
Nu alleen hopen dat zaterdag mijn nieuwe distributieriem er op komt en dat we weten wara die olie lekkage van komt. en dan nog even mijn uuiotlaat beter monteren die rammelt nu en daar word je wel gek van als je daar mee naar france moet rijden.
Vanaf waar vertrekken we? ik woon in Breda dus zou het eerlijk minder vinden als we in het midden van het land vertrekken aangezien ik al in de goeie richting zit.
Is miss het Macro terein (waar ook de openingsmeeting was vorig jaar) in breda een goed idee om van te vertrekken? Hoeft niet persee in Breda te zijn maar denk dat e meeste deze plek namelijk nog wel kunnen vinden?
Of gewoon afspreken op de parkeerplaats bij hazeldonk? ik weet namelijk niet wat de precieze route zal zijn
-
- Moderator
heb even de kaart van france erbij genomen. Nevers ligt best ruk eigenlijk, niet echt langs de snelweg ofzo (dan maar wat bochies
).
Ik denk dat we twee mogelijkheden hebben:
optie één
Vertrek breda
antwerpen
brussel
parijs
en danbij auxerre richting nevers
optie twee
vertrek Eindhoven
maastricht
Luik
luxemburg
metz
nancy
en dan vanaf Dijon ongeveer naar Nevers
Deze tweede optie is grotendeels autoroute du soleil
Als we daarna verder naar het zuiden willen zullen we richting Lyon moeten en vervolgens door naar het zuiden (vervolg autoroute du soleil, zijn wel tolwegen maar rijden super!!). Je gaat dan richting Aix en provence en rijd zo naar Frejus toe. Je zit dan lekker in de buurt bij cannes, St tropez (vet vet vet) en monaco kan ook nog in een dagje

Ik denk dat we twee mogelijkheden hebben:
optie één
Vertrek breda
antwerpen
brussel
parijs
en danbij auxerre richting nevers
optie twee
vertrek Eindhoven
maastricht
Luik
luxemburg
metz
nancy
en dan vanaf Dijon ongeveer naar Nevers
Deze tweede optie is grotendeels autoroute du soleil
Als we daarna verder naar het zuiden willen zullen we richting Lyon moeten en vervolgens door naar het zuiden (vervolg autoroute du soleil, zijn wel tolwegen maar rijden super!!). Je gaat dan richting Aix en provence en rijd zo naar Frejus toe. Je zit dan lekker in de buurt bij cannes, St tropez (vet vet vet) en monaco kan ook nog in een dagje