Wat zeg je er van?dtune_stefan schreef:he doubleyou, is dit niets voor jou
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /10407.jpg[/img]

Mocht ik hem kopen natuurlijk. I let you know.
It's just

Wat zeg je er van?dtune_stefan schreef:he doubleyou, is dit niets voor jou
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /10407.jpg[/img]
Heb wel vaker rotte foto's gezien, maar bleek toch een goede auto te zijn. Ik koop hem ook niet als dat ding rot is hoor.Stefijn schreef:Waarschijnlijk goedkoper om er één te beletteren dan die rotte bak kopen(tenminste, ziet er niet zo frisjes uit op die foto, maar wie weet
)
Bij de kijkshop heb je voor dertig pleuro's een dig. cameraatje , je moet er niet te veel van verwachten aan geheugen en zo, maar als webcam is ie erg goed en de fotootjes zijn ook wel te doen.DoubleYou schreef:Nee, idd. Ik wil ook wel wat hebben, moet toch wat op het geld gaan letten. Dus ook niet té veel voor zo'n express betalen
ikke...DoubleYou schreef:Hij heeft hem nog staan, en heeft mij zijn foonnummer gestuurd. Alleen is hij er niet blijkbaar, hij neemt nu voor de tweede keer niet op!
En afdingen is heerlijk hier denk ik, aangezien niet bepaald veel mensen een kapotte express met zulke schilderingen willen.
Ghehehe dit wordt dan een R5E FP
(Renault 5 Express Flower Power)![]()
En dan m'n signature aanpassen, wordt dan:
Eigenaar van een R5E GTT, R5E FP
En wie snapt dat dan?
ikk ook!!!Alleycat schreef:ikke...DoubleYou schreef:Hij heeft hem nog staan, en heeft mij zijn foonnummer gestuurd. Alleen is hij er niet blijkbaar, hij neemt nu voor de tweede keer niet op!
En afdingen is heerlijk hier denk ik, aangezien niet bepaald veel mensen een kapotte express met zulke schilderingen willen.
Ghehehe dit wordt dan een R5E FP
(Renault 5 Express Flower Power)![]()
En dan m'n signature aanpassen, wordt dan:
Eigenaar van een R5E GTT, R5E FP
En wie snapt dat dan?
ik ben benieuwdDoubleYou schreef:Zaterdag ga ik kijken, beslis ik waarschijnlijk ook.
Alleen lastig daar komen met openbaar vervoer, die persoon zegt dat daar niet eens een bus rijdt in de plaats waar hij woont (in Noord Holland).
Hij is bereid mij op te halen van een station. Erg aardig dus!
Minolta Damagedtune_stefan schreef:Beveel ik je de Minolta Dimage Xi(3.2 Mp) aan, heb ik zelf ook
Express FP heeft een kapotte motorDirk (CRX) schreef:Een goede vriend van mij zoekt ook nog een Express.. voor niet al teveel centen.. weet iemand toevallig nog een goeie staan??
Ow nee, alsjeblieft niet!!SToRM666 schreef:@DoubleYou: Jij zou eigenlijk in de politiek moeten, want daar kunnen ze ook altijd zo vaag kletsen.