Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
bartuitlauwe
Contacteer:

is toch nog goed gekomen.
Ik was om half 9 klaar met werken, en ben met merijn en Rob naar Diemen gereden. Die waren nog niet weg dus zodoende.

(en zomaar nee zeggen kon deze keer niet) :(
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

mooi, nou ik heb m'n olie filter er ook afgekregen :) :) . ik had toch maar ff een tooltje geleend bij de buurman. en toe was ie er zo af. de eerste keer na de nieuwe olie starten was het tikken van de klepstorers veel minder. dus ik ben weer helemaal blij.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Mensen,

Heeft er iemand zin om vrijdag mee naar Bodegraven te gaan?
Douwe

Zin ja maar kan helaas niet ga naar "De drie musketiers" en daarna slapen om zaterdag rond 06:00 richting Automaxx te gaan dus helaas kan ik niet mee.
Haas
Car: Megane RS

Vrijdag niet naar bodegraven, sorry. Ga zaterdagmiddag naar turkije en omdat ik morgen anderhalf jaar heb met me vriendinnie, gaan we vrijdag samen nog gezellig wat doen de hele dag, dus laat deze keer verschiet gaan.

@Merijn, als ik terug ben van turkije rijden we desnoods samen nog een keer ergens heen, ok? Ik wil echt gewoon een keer naar een andere FN. Als er anderen meewillen, natuurlijk van harte welkom :D
Tom
Moderator
Car: MB

ik vind dat we dan de BBQ eens aan moeten stoken of iets moeten doen met de FNO'ers
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas

BBQ is idd een errug goed idee!!!

In dat geval ben ik de man van de partytent...Als merijn m nou meeneemt, zal ik m opzetten. Merijn heeft al ervaring zag ik op de party, dus die mag dan mooi helpen :D
Onze eigen partytent is vorig jaar door een flinke windhoos over onze weg heengewaaid en op de weg achter ons beland. Hij was opeens wel een stuk kleiner op te bergen :lol:
Merijn
Über-Spammer

BBQ is zeker een goed idee, maar ik denk niet dat het een goed idee is om zonder toestemming van de gemeente daar een potje te gaan staan stoken! Ik kan aan mijn ouders vragen of het bij ons mag, maar op zich is het Niftrik-element natuurlijk verdwenen. :(

Misschien kan Johan eens informeren of er een mogelijkheid is om dat legaal te doen daar.
Johan
Contacteer:

ja ik wil het wel vragen maar zou niet weten aan wie. In niftrik vragen wij iig nooit een vergunning aan als we gaan bbq'en. Alleen als het voor het hele dorp is (500 man ofzo). anders kan het wel bij ons thuis.

en over bodegraven: ik denk dat m'n wiellager links achter gaar aan het worden is want is hoor de schijf aanlopen tegen de remklauw :( . dus dat probeer te ook nog ff te regelen voor zondag naar automaxx.

@paskie: wanneer ga je nu naar automaxx zaterdag of zondag
Merijn
Über-Spammer

Ook goed... Als we maar rustig aan doen is er niet zo veel aan de hand, denk ik. Maar als er ook nog 20 man uit het westen richting Niftrik komen, moeten we toch op gaan passen wat betreft overlast en zo. :(
Johan
Contacteer:

en het is toch openbaar terrein. mmm.. ik zal eens rondvragen
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Laat het een klein beedje op tijd weten en ik ben er ook.

Maar eerst Automaxx en Frankrijk. :wink: :p

Gr.Frits

p.s. een heel eind omhoog. 8)
Haas

misschien weten die lui van de haven iets meer? Of willen die er iets over zeggen?
Johan
Contacteer:

nee, die weten iig niets meer als ik doe. Die zullen alleen gaan klagen als het te veel overlast geeft. ik weet bijna zeker als het onder de 15/20 man/vrouw blijft die daar gaan bbq-en mag het wel zonder vergunning en dat soort shit mag. een echte vergunning kan misschien geld gaan kosten :( . Ik heb het nog niet gevraag aan de gemeente hier (wijchen). want die zijn om 12:30 al dicht. en ik heb pas om 13:00 pauze. als we het bij mij thuis doen kunnen er zat (tot 40/50) mensen komen en is er geen vergunning nodig.
Haas

johan, niet om jullie stulpje af te kraken ofzo hoor...maar persoonlijk heeft t haventje mijn eerste voorkeur. En ik denk dat als we geen gekke dingen doen en ons een btje gedeisd houden, dat niemand er wat van zegt of gaat lopen zeuren/klagen....
Johan
Contacteer:

ik denk dat we eerst een indicatie moeten hebben hoeveel mensen er komen.
Merijn
Über-Spammer

Een datum is ook geen overbodige luxe! :D
Douwe

Net gebeld met die *%$@ gemeente en het mag officieel niet :( en er is ook geen mogelijkheid een vergunning te krijgen. :evil: (dat kan enkel voor een buurtfeest en dan moet het ook in die buurt gehouden worden) Enige mogelijkheid is op privé terrein. (of illegaal natuurlijk ;) )

PS. Oh ja dit gaat dus om Wijchen bij de haven maar geld ook voor elk andere openbare plek.
Laatst gewijzigd door Douwe op wo 2 jul 2003 9:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Johan
Contacteer:

wijchen?? dat nummer heb je dan sneller gevonden als ik
Merijn
Über-Spammer

Hmm... Illegaal dan maar? :D
Douwe

Yep wijchen: 024-6492111

Via http://www.detelefoongids.nl :D
Johan
Contacteer:

ik was het in de buurtkrant aan het zoeken.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 2 jul 2003 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Douwe

Merijn schreef:Hmm... Illegaal dan maar? :D
Wat mij betreft wel 8) zolang het bij +/- 15 man blijft en we houden het rustig zal het wel goed gaan, mocht de politie toch ons wegsturen nou ja pech gehad :lol:
Haas

datum en hoeveelheid mensen is idd een vereiste.

tsja, illegaal, het enigste wat er kan gebeuren volgens mij is dat we gedwongen worden op te souten...das op zich kut, maar ik heb zelf al zo vaak geBBQed aan de Siep en de Beerendonck (recreatieplassen) en daar heb ik nooit gezeik mee gehad, maar ja...we zien wel, komt goed :D
Merijn
Über-Spammer

Precies, alleen denk ik dat we snel aan die 15 man zullen zitten! :(

De hele FNO-gang is al zo'n 13 a 14 man. Chris heeft al vaker aangegeven dat hij graag met wat mensen zou willen komen naar een BBQ, dus daar ga je al. :(
Haas

om hoeveel man zal het dan ongeveer gaan? Man of 30?
Merijn
Über-Spammer

In totaal? Ik denk dat we het gewoon FNO-only moeten houden. Dat er iemand dan 'onverwacht langs gereden' komt, is een ander verhaal! ;) Maar als we dit groots aankondigen dan komen er echt veel mensen, vrees ik. Niet de bedoeling.
Johan
Contacteer:

iid en aangezien de politie en de gemeente dit kunnen meelezen lijkt me dat verstandiger.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 2 jul 2003 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas

idd...FNO only lijkt me t beste

Je kent elkaar dan en je weet wie je kunt vertrouwen en je bent er dan ook zekerder van dat er niemand de boel gaat lopen verzieken
Merijn
Über-Spammer

Okay, dat staat dus vast. :D

Prik een datum, zou ik zeggen. Mij maakt het geen hol uit, want ik heb deze zomer toch geen reet te doen! :(
Johan
Contacteer:

doe maar in augustus ofzo
Douwe

Hummm...mischien handig als we enkel een datum en tijd afspreken op dit forum? I.v.m. eventuele extra ogen :evil: die met ons meelezen op het forum en dat de locatie in een pm gaat naar elk FNO lid?? Locatie maakt mij in principe niet uit, in de buurt van Arnhem zou wel lekker zijn.

Oh ja van 8 agustus tot 18 agustus ben ik op vakantie dus als het voor/na die periode zou kunnen graag. :D
Merijn
Über-Spammer

Zullen we aankomend F.N.O. effe om de McDonald's tafel gaan zitten?
Jesper16v
Contacteer:

En wanneer is de aankomende FNO :)
Douwe

Lijkt me een strak plan :D 8) wanneer houden we de eerst volgende? Volgende week vrijdag? >-)
Gesloten