Voor is ook aan vervanging toe, wat zijn nou goede schijven voor een normale tot redelijke prijs. Ik weet dat je het zo gek kan maken als je zelf wil, maar dat kost teveel. Ik moet ze namelijk alle 4 doen voor mijn eigen veiligheid.
Is meestal wel verstandig, zeker als je schijf nu gescheurd is. Tenzij er echt net nieuwe blokken opzitten kan je ze wel gebruiken. Maar ik zou ze vervangen.~Haas~ schreef:als je je schijven vervangt moet je toch ook je remblokken vervangen?
Veban is wel goed.-Matthy- schreef:Die remblokken kost de wereld niet, tis meer die schijven waar ik bang voor ben. Vooral met dat lagerverhaal. Is dat Veban ofsow een goede tent? Anders ga ik daar is prijsopgave vragen. Ik zou geen andere zaak hier weten die verder goed is met clio's en binnenkort tijd heeft.
als er een parkeerplaats is heb je een sleutelplek-Matthy- schreef:Persen is het probleem niet. Kan ik op m''n werk ook, maar toch bedankt. Maar als ik het haal laat ik die zooi er gelijk onderzetten. Heb verder niet echte sleutelplekken.
Ferodo is niet velgvriedelijk, het bijt in als een gek, raadzaam om elke week je velgen goed schoon te maken.Mrtn schreef: EBC is velgvriendelijk, maar Ferodo?
EBC is ROMMEL!!!!!!!Mrtn schreef: EBC is velgvriendelijk, maar Ferodo?
Ten opzichte van welke andere merken???Turbo-Peer schreef:EBC komt vaak als beste uit diverse onderzoeken in Duitsland en Engeland. In Nederland heb ik trouwens nog geen testen van EBC onder ogen gehad.
Ik heb toch echt een andere ervaring met EBC onder een clio 16V.Turbo-Peer schreef:Ik heb zelf de remblokken, nou het remt als de t@ring...sowieso vele malen beter dan standaard, geeft nauwelijks rotzooi (slijpsel) af en piepen doen ze ook niet (komt bovendien meestal door te weinig/slecht gebruik van kopervet)
Ik heb er geen last van dat ik bij +230 moet remmen, ik ben blij als ik de 200 haalMickael schreef:Ten opzichte van welke andere merken???Turbo-Peer schreef:EBC komt vaak als beste uit diverse onderzoeken in Duitsland en Engeland. In Nederland heb ik trouwens nog geen testen van EBC onder ogen gehad.
Ik heb toch echt een andere ervaring met EBC onder een clio 16V.Turbo-Peer schreef:Ik heb zelf de remblokken, nou het remt als de t@ring...sowieso vele malen beter dan standaard, geeft nauwelijks rotzooi (slijpsel) af en piepen doen ze ook niet (komt bovendien meestal door te weinig/slecht gebruik van kopervet)
Bij mij remde ze het eerste half jaar idd beter dan org. ,maar toen begon het gepiep en remde ze steeds minder en minder. Bij hard remmen maken ze herrie! Bovendien fade ze als bij +230 hard moet remmen! Na een jaar waren de schijven voor al krom.
Die zooi komt er bij mij nooit meer onder!
Dat wil je niet weten!!-Matthy- schreef:Stefijn schreef:Kost dat?Mickael schreef:Heb nu een set van AP en dat bevalt echt super! Vraag alleen niet naar de prijs
O sorryMickael schreef: Dat wil je niet weten!!