nee me broetje zegt dat het hem niet is en dat ie zelf wel reageertSteven (Fiets) schreef:Hmm was dat er niet 1 met deuken? Exact wat jij beschrijft rijd hier in Beverwijk rond. Beetje zure dude en de 19 verpauperd wel erg.iwi schreef:Bij het ziekenhuis in Alkmaar stond vanmorgen/middag een R 19 16V geparkeerd. Hij was Willie blauw met goude velgen en merk en type aanduidingen.
Zag er best strak uit![]()
en daar is ie dan...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nee me broetje zegt dat het hem niet is en dat ie zelf wel reageertSteven (Fiets) schreef:Hmm was dat er niet 1 met deuken? Exact wat jij beschrijft rijd hier in Beverwijk rond. Beetje zure dude en de 19 verpauperd wel erg.iwi schreef:Bij het ziekenhuis in Alkmaar stond vanmorgen/middag een R 19 16V geparkeerd. Hij was Willie blauw met goude velgen en merk en type aanduidingen.
Zag er best strak uit![]()
Volgens mij was ze er wel blij mee!~Haas~ schreef:gespot vrijdag 20-6-03 steeuwichtweg in Uden veeeel renault's, oa zeer mooi witte GTT, zooi 16V's en een S...owja, en een zwarte Twingo
![]()
dit moet deze zijn???:Ivo8hoven schreef:Vanmiddag in Scheveningen:
Clio RSI
Rood, witte O.Z. Superturismo, happer in de motorkap, en een raambandsticker.
hhel licht blauw like nieuwe v6?Chris schreef:Vandaag gespot op "boulevard" van Harderwijk, een zeer nette R1916V phase2 cabrio. Blauw metallic met mooie 15"ers. Ingevoerd kenteken.
HeftigMerijn schreef:Volgens mij was ze er wel blij mee!~Haas~ schreef:gespot vrijdag 20-6-03 steeuwichtweg in Uden veeeel renault's, oa zeer mooi witte GTT, zooi 16V's en een S...owja, en een zwarte Twingo
![]()
Ze ging nu ook maar eens kijken voor kentekenplaten met opgelegde letters en zonder gaten.
P@TB@D schreef:dit moet deze zijn???:Ivo8hoven schreef:Vanmiddag in Scheveningen:
Clio RSI
Rood, witte O.Z. Superturismo, happer in de motorkap, en een raambandsticker.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADOAjAS ... 7397058675[/img]
YupF 16Valve schreef:Wat een leven hebben wij hier tochRene (Mr. TX) schreef:Ik leg zometeen weer 20 km af in een kwartiertje![]()
![]()
Ach, een leuke stereo maakt een hoop goed...Mr.A schreef:
Auto's zijn om in te rijden, niet om in stil te staan...
Ik kwam hem net weer tegen op de A12 richting Gouda, hij nam de afslag Bodegraven.Chris schreef:Gisteravond gespot omstreeks 18:00:
- Lokatie: Alphen a/d Rijn.
- Model: R1816V phase2.
- Kenteken: TS-JS-67.
- Kleur: Blauw.
- Staat: Netjes.
- Tuning: 15/16" Azev A wielen.