inbouw radio/carkit 91

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

Ik heb inmiddels begrepen dat er inderdaad adapterskabels zijn voor mijn alpine 1505. Ik heb even gekeken in mijn clio maare de ruimte voor inbouw is nogal erg krap, van mijn matiz weet ik dat er achter de vooropening een hele lege ruimte zat, je kon bij wijze van spreke je stuur en zelfs de rempedalen pakken, er zat geen inbouwframe in. ik moet in die ruimte die er nu is ook nog eens alle kabels wegwerken, maar ook de junction box van de nokia en evt de interface van de steering wheel. verder komen er ook nog een kabel van de microfoon en van de (raam) antenne.
Bij mijn vorige wagen had je langs de randen van de ramen spijlen zitten die je gewoon even kon verwijderen en later er weer opzetten (holle ruimten).
Ik weet van het interieur helemaal niets, laat staan dat er in te schroeven valt (wat ik liever niet doe).
Ik heb al gekeken naar de vraagbaken van de clio, maar die gaan helaas alleen maar in op het motorgebeuren niks over audio en andere interieur bezigheden.
Ik heb in een vroegere baan bij planhold ook wel eens een heel navigatiesysteem ingebouwd (dat was dus ook Alpine, en daarom heb ik indertijd ook een alpine systeem gekocht, ik wist dat het goed was). Voor die Caddy's hadden wij een uitgebreide beschrijving van het interieur van deze auto.
Zijn die er voor de Renault Clio er ook (dat lijkt mij toch wel)? en waar zijn deze te verkrijgen?

Afz Bob Walberg walberg@xs4all.nl 020 4930394
Tom
Moderator
Car: MB

voor een carkit hoeft je toch maar een paar interieurdelen los te halen ?! Als je gewoon voorzichtig doet en goed kijkt zal dit wel lukken. En er zal best wel plaats zijn voor een paar extra kabels. Wil het echt niet passen dan moet je het een en ander verlengen denk ik

(was hier niet al een topic over )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

bij de clio phase 1 kan de hele bovenkant van het dashboard los, dan vind je vanzelf een plek voor de black box, de draad van de telefoonhouder is lang genoeg. Alleen de draad van de microfoon kan in sommige gevallen net te kort zijn.
De kappen op de deurstijlen zijn er simpel af te halen, gewoon hard trekken en later terug duwen.

Let er wel op dat de speaker op ruim een meter van de microfoon moet zitten, anders gaat het echo-en

Stroom haal je bij de radio vandaan, de mute functie is ook wel lekker, pin A1 op een gewone ISO aansluiting geloof ik
Plaats reactie