De Onbekende Renault.
Net gespot in Drachten
Renault Clio Sport 2.0 16v
Staat : Netjes
Verder geheel standaard
kenteken : 77-FZ-GV
Renault Clio Sport 2.0 16v
Staat : Netjes
Verder geheel standaard
kenteken : 77-FZ-GV
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
18:00 in Nijmegen een mooie (wat ik kon zien want het was zo voorbij
, ik stond voor een stoplicht) blauwe (blue sport?) GTT (of GTE).
Zag er mooi uit

Zag er mooi uit

-
- Moderator
- Car: Megane
volgens mij heb ik madman gespot in zijn rode clio 16v ik heb als en idioot lopen zwaaien maar hij zat vooruit te staren, ik weet niet waar hij aan dacht maar in iedergeval niet op het verkeer 

-
- Contacteer:
JAJAJAJA!!!!waar?????volgens mij heb ik madman gespot in zijn rode clio 16v ik heb als en idioot lopen zwaaien maar hij zat vooruit te staren, ik weet niet waar hij aan dacht maar in iedergeval niet op het verkeer
hahaha de eerste keer Jippie!!! Maar laat ik niet te blij worden

Was het in Berkel??? vlak bij het kruispunt??? zag wel ff in een flits een grijze clio

Clio16v
-
- Moderator
- Car: Megane
ja dat was ik man ik dacht al wat een eikel hij wil muh niet zien
ik zat als een idioot te zwaaien man bij dat kruispunt jij stond stil en ik reed je tegemoet

ik zat als een idioot te zwaaien man bij dat kruispunt jij stond stil en ik reed je tegemoet
20:00 uur Lisserdijk, Lisserbroek.....
Witte 5 GTT
Kenteken: PB/RB-72-YN
5 spaak velgen
Rechtsonder op de achterklep....Renault Tuning Club sticker....
Witte 5 GTT
Kenteken: PB/RB-72-YN
5 spaak velgen
Rechtsonder op de achterklep....Renault Tuning Club sticker....
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ThatŽs me. sorry was niet aan het opletten moest nog ff een boodschap doen voor 18.00 uur. (en ik was al aan de late kant).Menno schreef:Net op knooppunt velperbroek, een blauwe clio met momo velgen. Frits?
Bij deze zou ik dus terug moeten spotten: een 21 TQ.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vergeet ik toch totaal een goud kleurige gtt/gte die vanmiddag rond 16.00 uur in Harderwijk stond op het industrie terrein, waar je links af moet naar het dolfinarium, rechts af en dan 100 m verder.
Tevens reglematig de laatste weken gespot een gele megane coupe, Bij de Alcoa ook in harderwijk. Dat is de industrie weg als ik me niet vergis.
Gr.Frits
Tevens reglematig de laatste weken gespot een gele megane coupe, Bij de Alcoa ook in harderwijk. Dat is de industrie weg als ik me niet vergis.
Gr.Frits
Da's Bas.Frits schreef:Vergeet ik toch totaal een goud kleurige gtt/gte die vanmiddag rond 16.00 uur in Harderwijk stond op het industrie terrein, waar je links af moet naar het dolfinarium, rechts af en dan 100 m verder.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Had al wel een vermoeden maar wist het niet zeker. Zal morgens nog eens kijken of ie er weer staat. Ben er toch aan het werk in de buurt.Chris schreef:Da's Bas.Frits schreef:Vergeet ik toch totaal een goud kleurige gtt/gte die vanmiddag rond 16.00 uur in Harderwijk stond op het industrie terrein, waar je links af moet naar het dolfinarium, rechts af en dan 100 m verder.
GR.Frits
-
- Contacteer:
Daar werkt zijn vriendin ,die rijd er door de weeks mee .Frits schreef:Had al wel een vermoeden maar wist het niet zeker. Zal morgens nog eens kijken of ie er weer staat. Ben er toch aan het werk in de buurt.Chris schreef:Da's Bas.Frits schreef:Vergeet ik toch totaal een goud kleurige gtt/gte die vanmiddag rond 16.00 uur in Harderwijk stond op het industrie terrein, waar je links af moet naar het dolfinarium, rechts af en dan 100 m verder.
GR.Frits
-
- Contacteer:
Hahaha.... echt vaag... maar voordat ik je zag was ik al voorbijja dat was ik man ik dacht al wat een eikel hij wil muh niet zien

Clio16v
heeeeeeeee die ken ik! daar ben ik voor wezen kijken en heb er nog in gereden ookChris schreef:Zojuist gespot:
- Lokatie: Bodegraven, Renault dealer Kempenaar.
- Model: Renault 9 cabriolet 2.0.
- Kenkeken: JS-FF-62.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Amerikaanse import, Fly KLM stikker achterop. Leuk om hem na 4 jaar weer eens tegen te komen.

hè stevie

Immer wieder die verdammte Holländer
het was m dus niet, ik bedoelde deze:
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /37451.jpg[/img]
is wel zelfde model hè
is wel zelfde model hè

Tja, we leggen je het verschil tussen zwart en wit nog wel eens uit, Ray-Ray- schreef:het was m dus niet, ik bedoelde deze:
is wel zelfde model hè

argh
help me morgen even herinneren dat ik je een draai om je oren geef
help me morgen even herinneren dat ik je een draai om je oren geef

Gisteravond (17-6) om een uurtje of 18:30 op de N-weg tussen Soest en Lage Vuursche reed er een mooie zwarte Clio (16V?) richting Soest. Ik (witte R19 16V zonder luchthapper) ging richting Lage Vuursche/Utrecht/A27).
Het ging nogal snel
maar die zwarte Clio zag er heel mooi uit.
Regelmatig, nee DAGELIJKS, staat er een zwarte Clio 16V in Baarn bij het treinstation (DR-RKT-xx ofzo?).
Het ging nogal snel

Regelmatig, nee DAGELIJKS, staat er een zwarte Clio 16V in Baarn bij het treinstation (DR-RKT-xx ofzo?).
Rond 14.50 uur vandaag gespot op de Kralingse Zoom te Rotterdam, blauwe willie (echt of niet, geen id), kenteken BS-74-**... Lag wat lager dan standaard en er zat een flinke sportuitlaat onder... 

Das knap een grijs kenteken Willie uit 1986/87.edwinvr schreef:Rond 14.50 uur vandaag gespot op de Kralingse Zoom te Rotterdam, blauwe willie (echt of niet, geen id), kenteken BS-74-**... Lag wat lager dan standaard en er zat een flinke sportuitlaat onder...

jean-paul schreef:sorrie......zag het te laat!oxje schreef:Zonet in Warmond op de doorgaande weg door warmond heen, Jean Paul in de 21T, volgens mij lette ie niet echt op, of hij had geen zin om te zwaaien![]()
ik heb er ook nog clio 16V gespot op de weg tussen haarlem en nieuw-vennep.
roy.w?
Ja dat was ik, ik zwaaide nog

zonet nog in noordwijk gespot een grijze 19 16v chamade. DD-NN-98. RTC kentekenhouder achter en een rtc stikker op de skirt aan de bestuurderskant
car: '93 bmw 325 i cabrio
Net gespot:
Blauwe Renault Clio 16v
Deze ging richting Beetsterzwaag en kwam vanaf Drachten denk ik. Hij had een of ander teken op de achteruit staan...
Blauwe Renault Clio 16v
Deze ging richting Beetsterzwaag en kwam vanaf Drachten denk ik. Hij had een of ander teken op de achteruit staan...
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Gespot in Staphorst. Een rooie renault 21 turbo. Zag er erg netjes uit en was helemaal origineel. kenteken heb ik niet onthouden. Had mijn aandacht bij mijn aanhanger en minikraan
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Gespot op de ring van Groningen rijdend richting Drachten. Grijze Clio 16V.
Op het schuitendiep in Groningen een Renault 16.
Op het schuitendiep in Groningen een Renault 16.
vond het zelf ook al een raar kenteken jah, maar het was toch echt zo... ben alleen zelf geen wandelend boek waarin ik die kentekens kan onthouden... vergeet dat altijdChris schreef:Das knap een grijs kenteken Willie uit 1986/87.edwinvr schreef:Rond 14.50 uur vandaag gespot op de Kralingse Zoom te Rotterdam, blauwe willie (echt of niet, geen id), kenteken BS-74-**... Lag wat lager dan standaard en er zat een flinke sportuitlaat onder...

*vroem vroem*-Ray- schreef:het was m dus niet, ik bedoelde deze:
is wel zelfde model hè
*IIEIEIEIEEEEE*

Zowaar, eindelijk weer eens wat onbekends gespot.
Rijd ik door Beverwijk, wachtend op het stoplicht (met telefoon aan me oor, erg he
) staat er opeens een zwarte GTT fase 2 naast me
Redelijk nette staat, met een jonge gozer en ws. z'n vriendin erin.
ff duimpje omhoog en toen even de Devil wakker gemaakt
De zwarte ging rechtdoor richting Wijk Aan Zee.
En daarnet ergens achteraf in een buurt waar ik op zoek was naar een straat:
Zwarte 19-16v Chamade, misten wat deurstrippen maar met de antracietgrijze OZ F1 Cups een zeer strakke wagen.
Eindelijk weer eens een sticker kunnen uitdelen
Helaas even geen kentekens, maar misschien wel bekend?
Rijd ik door Beverwijk, wachtend op het stoplicht (met telefoon aan me oor, erg he

En daarnet ergens achteraf in een buurt waar ik op zoek was naar een straat:
Zwarte 19-16v Chamade, misten wat deurstrippen maar met de antracietgrijze OZ F1 Cups een zeer strakke wagen.
Eindelijk weer eens een sticker kunnen uitdelen

Helaas even geen kentekens, maar misschien wel bekend?
staat er bijna altijd iddMarcel (mlg) schreef:Daar werkt zijn vriendin ,die rijd er door de weeks mee .Frits schreef:Had al wel een vermoeden maar wist het niet zeker. Zal morgens nog eens kijken of ie er weer staat. Ben er toch aan het werk in de buurt.Chris schreef:Da's Bas.Frits schreef:Vergeet ik toch totaal een goud kleurige gtt/gte die vanmiddag rond 16.00 uur in Harderwijk stond op het industrie terrein, waar je links af moet naar het dolfinarium, rechts af en dan 100 m verder.
GR.Frits

wouter uit haarlem, die heeft m net een week, kenteken begint met XGSteven (Fiets) schreef:Zowaar, eindelijk weer eens wat onbekends gespot.
Rijd ik door Beverwijk, wachtend op het stoplicht (met telefoon aan me oor, erg he) staat er opeens een zwarte GTT fase 2 naast me

-
Ja ik ook weer.Steven (Fiets) schreef:Zowaar, eindelijk weer eens wat onbekends gespot.
Ik reed bij Woerden het beruchte tunneltje door, komt er een blauwe 16v met willi velgen achter me rijden. Ikke handje uit het raam, zwaaaai. Vervolgens kruipt ie naast me bij het verkeerslicht, maar blijkt opeens niet meer geinteresseerd te zijn in een gesprek, staart alleen strak zich uit...
Vooralsnog geen leuke renault-rijders ontmoet in Woerden..of zou het aan mij liggen?

-
eergisteravond 17-6
willie richting Zierikzee vanaf Oosterland was rond een uur of 20.30
willie richting Zierikzee vanaf Oosterland was rond een uur of 20.30
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Jah dat kan wel kloppen idd, koel zeg.-Ray- schreef:wouter uit haarlem, die heeft m net een week, kenteken begint met XGSteven (Fiets) schreef:Zowaar, eindelijk weer eens wat onbekends gespot.
Rijd ik door Beverwijk, wachtend op het stoplicht (met telefoon aan me oor, erg he) staat er opeens een zwarte GTT fase 2 naast me
Die zal ook wel gedacht hebben: "Hee, daar is Ray, ohnee tis een andere mafkees

Zo keek ie wel iig