Mijn avatar had ik er gister opgezet, maar vandaag komt hij pas echt tot zijn recht. Ik had al een auto met kapotte motor staan om te tunen, en ik heb ook een deuk-auto (uit de bocht gevlogen).
Maar nu komt daar nog wat bij. Mijn verhaal (happened today):
Ik reed vandaag op de snelweg naar mijn ouders, begint op een gegeven moment mijn motor te ratelen. Er gebeuren wel vaker rare dingen in mijn auto, en niet ver er vandaan zou een afslag naar een parkeerplaats zijn. Dat was dus mijn doel zijn om daar dan even te stoppen om te kijken wat er was. Helaas: dat haalde ik niet. Er gebeurde iets, de motor sloeg af en ik reed ergens overheen (die volgorde). Ik op de vluchtstrook staan, kijken, proberen te starten, nee. Wegenwacht bellen, mijn ouders, en ik even terug lopen om te kijken waar ik overheen reed. Dat bleek een handschoen te zijn, dus die kwam niet uit mijn auto vandaan. Toen de wegenwacht kwam constateerde hij dat de distributieriem niet meer op zijn plaats lag. En er lag wat olie onder de auto. Repareren ter plekke ging niet natuurlijk, dus sleepte hij mij naar een parkeerplaats (bij AC Holten). Toen heb ik een kennis gebeld en hij heeft mij naar huis gebracht. De auto staat er nog... (http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... highlight=)
Kapotte express
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
-
- Moderator
- Car: Megane
baluh man
had je hem niet vervangen toen je hem kocht dan??

had je hem niet vervangen toen je hem kocht dan??
-
- Contacteer:
Nee ik had hem gekregen, dus deed er niks aan. Toen ik die deuk er in kreeg zou ik er al helemaal niets meer aan doen. Geen autovervoer voor mij dus, het is maar kijken hoe lang het nieuwe motorblok inbouwen in de andere express duurt.
-
- Moderator
kan je niet een andere kopen?
-
- Contacteer:
Nog één? Dan heb ik er 3!
Nee dat doe ik niet. Deze die vandaag kapot is gegaan wordt compleet gedemonteerd, en in die ander gaat een andere motor. En dat moet nog gebeuren. Als je wilt helpen...
Nee dat doe ik niet. Deze die vandaag kapot is gegaan wordt compleet gedemonteerd, en in die ander gaat een andere motor. En dat moet nog gebeuren. Als je wilt helpen...

-
- Moderator
hmmm verleidelijk maar toch nee 
-
- Contacteer:
Da's jammer. Mijn ouders wonen vanaf 20 juni in hillegom, dat is dichter bij jou. Nog verleidelijker, overgehaald?

-
- Contacteer:
welke motor doe je dan in je auto ?
-
- Contacteer:
Niet schrikken:
1400 gtt 120 pk

1400 gtt 120 pk

- Geert Claes
Netjes!! GTT blokkie

-
- Contacteer:
Ja maar niet in een Express
-
Niet??? 
- Geert Claes
Maar toch super vet als je het mij vraagt.
Ff aan het licht staan met een expresje en toch een groot deel van de "jonnhy bakken" laten staan
Ff aan het licht staan met een expresje en toch een groot deel van de "jonnhy bakken" laten staan

-
- Contacteer:
Niet bijzonder?Abel schreef:er was zelfs een Express met een 1.8 16v Blok (137PK)
met turbo (HEELVEEL PK meer dan 200 denk ik)
dusssss
zo bijzonder is het echt niet hoor

Zulke kom je niet dagelijks tegen hoor!
Hahahaha

-
- Contacteer:
Maar 8 jaar geleden, die auto zal er nu vast niet meer zijn. Ik kom in ieder geval niet vaak zo'n express tegen (ben er maar één tegengekomen, die van Marcel).
-
- Contacteer:
Ik weet niet wat het is, maar Marcel's express is fantastisch gestyled. En ik dacht toch echt geen gtt blok te zien, maar de standaard 1.9 diesel.
En de meeste forumpersonen die ik tegenkom (op een paar na zoals jij ray) denken dat er een gtt ofzo in zit.
Marcel als ik het fout heb moet je me maar verbeteren hoor!
En de meeste forumpersonen die ik tegenkom (op een paar na zoals jij ray) denken dat er een gtt ofzo in zit.
Marcel als ik het fout heb moet je me maar verbeteren hoor!